Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Minä en usko että Keijo Muisto Kullervo on lukenut yhtäkään Väinö Linnan kirjaa. Kunhan pylvästelee.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#751
Tällaiselta näyttävät unessa -70 luvulla  näkemäni Jumalan silmät...

Muisto Keijo Kullervo


PS. Kotisivultani kolmannesta osiosta lainaus:
Nyt hän muistaa unensa...
'Hitaasti muistamisensa myötä täyttää hänen sielunsa rauha. Ymmärtää, että kaikella on tarkoituksensa.
Huikaisevan hetken hän on nähnyt Jumalan silmät. Ne kertovat yksinomaan totuuden. Nyt ja aina. (136  poika/pysyä//nainen)'

Ja vielä:
"Kuvitellaan lukusuoraa, tai lukuja ja vaikkapa kirjaimia A ja O.
Ensiksi luvut nollasta äärettömyyteen...
Mikä tulee vastaan kaukana äärettömyydessä?
Kiemura = äärettömyyden merkki    , kahdeksikko makuuasennossa. Muutakin:
- Esimerkiksi inhimillinen olento makuuasennossa!
- Miksikö niin?
- Oppien tietysti!
Uniopetus, se on sitä!"

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Muistatteko tv-mainoksen jossa saunanlämmittäjä huusi järven toiselle puolelle:- Sauna kuuma ja kaljaakin On? Sen jälkeen järvellä alkoi veneitä parvella kohti saunan lämmittäjän rantaa... Onneksi en huutele - kunhan muistelen menneitä mainoksia tv:stä, mutta mikä ettei jos...Mutta kaljaa ei ole kun olen absoluutti kokonansa.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Kumpi on parempi tapa pitää kuumantunne poissa

1. Ottaa kuumahko suihku vähän ennen nukkumaanmenoa?

Vai:

2. Kylmä suihku ennen nukkumaan menoa?


Muisto Keijo Kullervo

PS. Eräs tuttavani väitti, että jos ottaa kuumahkon suihkun, ihohuokoset aukeavat ja kun tulee suihkusta, olo on viileähkö, kun taas kylmän suihkun jälkeen ihohuokoset sulkeutuva ja pian suihkunjälkeen on jälleen kuuma (en luota kumpaakaan ja tänäänkin otin haalean suihkun - myös  kävin 27 asteisessa järvessä pulahtamassa).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Tutkielmani loppuunsaattaminen ja siinä onnistuminen on saanut minussa onnistumisen kokemisen tunteen aikaseksi:
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Kokemusmaailmaanihan esittelen kirjoituksessani.
Kerron miten olen kokenut maailman 1970 luvulta lähtien. Olen joskus kirjoituksissani ns. hakoteillä - toisinaan taas totuuden lähteillä, mutta sehän on vain ns. elämää kokemuksellisesti.
Kuitenkin olen ollut elämää lähellä hetkellisesti. Ja hyvä niin.
Kokemastani ja lukemastani olen punonut ko. kertomuksen ja olen vapaa mies ajattelemaan juuri niin kuin tahdon.
Näinhän tekevät kaikki jotka kirjoittavat. Mm. Väinö Linna joka oli pusertanut kaiken oleellisen kirjoituksiinsa ja oli täysin tyhjä jonka myös sanoi julkisuudessa. Näin olen tehnyt myös minäkin.
Olen täysin tyhjä ja täysin uutta mahtuu...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#756
Kirje filippiläisille, luku 2.
http://raamattu.fi/1933,38/Fil.2.html

Jo vuosisatoja, tuhansia on tiedetty, psykologeja myöten, että kun purkaa itsensä kirjoittamalla tai puhumalla saa pysyvän levon Sieluunsa.

Tyhjentäminen tarkoittaa sitä, että purkaa mielestään painolasteja ja mieltä vaivanneita asioita siten, että olo helpottuu (ei tarkoita sitä, että koko psyyke tyhjentyy).

Ilmeisesti kaikki eivät luota psykologeihin, tai kansan parantajiin yleensä. Minä olin juuri sellainen ja luotan vain tekemällä, kirjoittamalla ja puhumalla oikeisiin osoitteisiin.

Keinoja on monia, kunhan vain olo helpottuu...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Tänä aamuna tyhjensin biokompostorin mökillä avo aumaan. Myöhemmin siirrän biokäymälästä töhkät biokompostoriin... Mukavaa hommaa - ei haise kuin ehkä pikkuisen vähän ja mökkiläisen hommiahan tällainen on.
Kyllä mökkiläisen homma on ihanaa koko kesän?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#758
Tämän kysymyksen asettelun voisi joku laskea tai päätellä...

Luin aikoinaan jostain tiedejulkaisusta, että historiallinen Jeesus huokaisi aikoinaan sanat:

"Isä... Sinun käteesi annan henkeni." 
Tai jotain sellaista...


Kysymys kuuluu:

Pitääkö tämä väite paikkaansa:
"Jos ko. huokaisun ilmamolekyylit olisivat jakaantuneet tasaisesti ympäri ilmakehän, riittäisi jokaista nykyään olevaa ihmisen henkäykselle muutama Jeesuksen keuhkoissa ollut molekyyli."


Itse pidän ko. kysymystä relevanttina ja uskon todella niin, että näin on kuin lainauksessa on kirjoitettu.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Mutta myös Hitlerin, Maon ja Stalinin ilma henkäyksetkin kokisivat saman kohtalon. Kuten kaikkien muidenkin ennen eläneiden ja nykyistenkin.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Älä Keijo höpsi. Jeesushan nousi Taivaaseen, Hauta oli tyhjä. Ei jäänyt maan päälle jaettavia atomeita.
Keijossa ei ole Jeesuksen atomeita.

päivä kerrallaan