Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Entäs mitäs sanot Keijo ?

Kolmio-, neliö-, tai viisioliitto.

 Aivan siis niinkuin muslimimaissa on tapana, yksi mies ja useampi vaimo, vain lompakko määrää vaimojen määrän, kyllä Allah tietää ja sietää ?

Muisto Keijo Kullervo

Jokaisessa ns. paratiisissa piilee piikkiä pistäviä - kesämökilläkin.

Kesäkuussa hyttysiä ja kun niistä päästään, heinä- elokuussa paarmoja.
Mutta ei valiteta - tämä on vain elämää.

Muisto Keijo Kullervo
Muokkaa viestiä
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Outo juttu?

Olen kai kirjoittanut - tyhjentänyt itseni - kaikesta jo kokemisistani eikä mitään merkittävää ole jäänyt kirjaamatta?

Olo on kuin 'posetiivin myyjällä' juuri nyt...

Luen kirjaa pitkästä aikaa ja koen kirjan jotenkin itsestäni ulkopuoliseksi.
Mutta mitä näistä? Muistuu mieleeni Raamatusta:
 "Tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon."

Onneksi ei enää Suomessa ole orjatyövoimaa, mutta olisiko kysymyksessä ihan jotain muuta - utelen?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#1163
Biokompostorin tyhjennystä tänään - huomenna sama homma biokäymälästä biokompostoriin...
Paskahommia, mutta tehtävä joka kesä pari kertaa täällä mökillä.
Ammatti - paskakuski, mutta välillä nenäkarvojen leikkaaja. Olisiko halukkaita ko. ammatteihin?
Nykyään pitää olla lukenut, asiantunteva, sivistynyt ja joka paikan höylä.
Itse en ole mitään niistä, mutta kompostit osaan tyhjentää.
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Oikeammin - näin sen tajuan:

Jos tekee jotakin, puhuu tai kirjoittaa sellaista jonka tietää vääräksi (omatunto), mutta tekee kumminkin, ollaan menossa kadotukseen? Sitä tietä mieli saattaa särkyä, kuten minulla aikoinaan, mutta kun ymmärtää virheensä ja alkaa korjata ajatuksiaan oikeaan suuntaan, pelastuu...

Kuten kirjoitin - omatunto on paras kriteerinantaja oman elämänsä suhteen.

Muisto Keijo KullervoEt voi nähdä liitteitä tällä alueella.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Viime lauantain Lewis tv ykkösellä meni katsomisen osalta plörinäksi kun tekstitys reistaili. Tekstitys meni ja tuli miten sattuu kuvallisesta kerronnasta huolimatta,


Vastaavaa olen nähnyt usein tv-femmillä kun katselen moneen kertaan nähtyjä 'Isä Matteon tutkimuksia', paitsi se, että lähes joka toisesta ko. puuttuu kokonaan tekstitys.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Onkohan digiboksissani jotain vikaa (yleensä tekstitys toimii)?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#1166
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 09.08.21 - klo:13:15Viime lauantain Lewis tv ykkösellä meni katsomisen osalta plörinäksi kun tekstitys reistaili. Tekstitys meni ja tuli miten sattuu kuvallisesta kerronnasta huolimatta,


Vastaavaa olen nähnyt usein tv-femmillä kun katselen moneen kertaan nähtyjä 'Isä Matteon tutkimuksia', paitsi se, että lähes joka toisesta ko. puuttuu kokonaan tekstitys.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kun katselin tänään nauhoitettua Lewistä - lauantaista - oli tekstitys ihan kohdillaan?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Onkohan digiboksissani jotain vikaa (yleensä tekstitys toimii)? Kun katselin tänään nauhoitettua Lewistä - lauantaista - oli tekstitys ihan kohdillaan?


"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 09.08.21 - klo:13:27
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 09.08.21 - klo:13:15Viime lauantain Lewis tv ykkösellä meni katsomisen osalta plörinäksi kun tekstitys reistaili. Tekstitys meni ja tuli miten sattuu kuvallisesta kerronnasta huolimatta,


---

PS. Onkohan digiboksissani jotain vikaa (yleensä tekstitys toimii)? Kun katselin tänään nauhoitettua Lewistä - lauantaista - oli tekstitys ihan kohdillaan?

Muisto Keijo Kullervo

Jos se tekstitys oli otettu vahingossa pois päältä. 8)


karpalo

Keijo on niin kallellaan kaukaisuuteen ja maapallon kivikautiseen olemassaoloon, että jos hän jäisi auton alle suojatiellä niin hän vain sanoisi:

  - SE OLI JUMALAN TAHTO

- Kaikki mitä minulle tapahtuukaan on Jumalan ohjeistamaa !


 - Kuuntelen ?

Muisto Keijo Kullervo

#1169
Tutkielmamme pääsanoma on mielestäni se, että sanaluetteloiden numerointi mahdollistaa selkeän ja ymmärrettävän käsityksen näiden kolmen kirjan annista.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home
Esimerkiksi se, että:

10 Jeesus, 110 Kuollut, 210 Tie, 310 Todistus on esimerkki Uuden Testamentin siitä tosiasiasta että Jeesus todella kuoli ristillä, mutta...

Suomen Kielen taajuussanasto taas todistaa selkeästi näin:

16 Tulla, 116 Te, 216 Jeesus, 316 Elää...
minkä Raamatun Paavali ja nykyajan uskovat tietävät tosiasiaksi?
Summa Summarum:

Pikalukuna näiden kolmen kirjan sanaluetteloita käyttäen olen opiskellut Pyhän Hengen olemusta ja jotain on Sieluuni iskostunutkin Jumalan tosiasioista.

'Teitä siunaten':

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"