Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 25.07.16 - klo:13:17
"Mikä vitun golgata?"

"Armas"

Golgata on toiselta nimeltään 'Pääkallopaikka'.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.07.16 - klo:15:30

Lainaa
Olen saanut urakkani taajuustutkimuksesta päätökseen saatesanoin:
"Vakuuttaa – tosiasia – yhtenäinen – kiire = Golgata."

En ymmärrä tätä tutkimusta.

Toistaiseksi ei ole löytynyt ketään muuta kuin Keijo Kullervo joka näkee kyseessä olevan tutkimus. Toivottavasti emme enää näe mitään mainintoja "tutkimuksesta", emme millään foorumilla. Maailma on nyt niin selkeästi selvitetty:"Vakuuttaa – tosiasia – yhtenäinen – kiire = Golgata." että mitään ei asiasta ole enää sanottavana.
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

tässhän olisi mallia meillekin:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001227048.html
SDP:n puoluekokouksessa Forssassa v. 1903 hyväksytty ohjelma puhuu samaan sävyy (ainut toteumaton kohta):
[...]
5. Uskonto on julistettava yksityisasiaksi. Kirkko on erotettava valtiosta ja kirkolliset sekä uskonnolliset yhdyskunnat katsottava yksityisiksi yhdistyksiksi, jotka itse järjestävät sisälliset asiansa. Uskonnonopetus on poistettava kouluista.

Ne kertos tuolloin ett "sosiaalidemokraattinen puolue Suomessa pyrkii samoin kuin sosiaalidemokraattiset puolueet muissakin maissa vapauttamaan koko kansaa taloudellisen riippuvaisuuden, valtiollisen alaikäisyyden ja henkisen holhuunalaisuuden kahleista."


Muisto Keijo Kullervo

Minun 'kirkkoni' on korvieni välissä...

Suomen evankelisluterilainen kirkko muodostuu korvien välisistä 'kirkoista'.

Kuinka kirkkoa voisi yksityistää kun se on jokaiselle jäsenelle jo yksityistetty?

Minusta SDP:n julistus on viime vuosisadan alusta tehty ja voisivat, kuten monet ovat tehneetkin, uudistaa Forssan puoluekokouksen julistusta nykypäivään sopivammaksi.

Olen demokraatti, mutta toki kristillisdemokraatti, joten demokratiassa saavat puolueet julistella mitä tykkäävät.

Itse julistan tietämystäni miten haluan ja ymmärrykseni asettaa vain rajat mielipiteilleni.

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 26.07.16 - klo:14:05
Itse julistan tietämystäni miten haluan ja ymmärrykseni asettaa vain rajat mielipiteilleni.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 07.07.16 - klo:12:02
Hiljaisuus jatkuu, jatkuu, jatkuu...

Muisto Keijo Kullervgo

Keijo Kullervon sanaan ei voi luottaa.
päivä kerrallaan


Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 26.07.16 - klo:14:05

Suomen evankelisluterilainen kirkko muodostuu korvien välisistä 'kirkoista'.

Kuinka kirkkoa voisi yksityistää kun se on jokaiselle jäsenelle jo yksityistetty?
Wau, mitä jeesustelua! sittenhän sen lafakan luulis pärjäävän ilman verotusta, ja muuta valtion holhousta; teologinen tiedekunta jonnekin niitte omiin opiahjoihin yms.
Jos tätä Forssan ohjelman viimeistä toteutumatonta ohjelmakohtaa väheksytään, osoittaa se mielestäni vain että ohjelmaa ei ole täysin tajuttu Marxin hengessä.
Tilalle varmaan tulee, en epäile, jotain liirum-laarumia, kuten kristilliset sosialidemokraatit tapaavat vaatia.


Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Armas Ryssiväinen


Muisto Keijo Kullervo

Eräässä Fingerpori vitsissä oli seuraavan laista...

"Poliisi pysäytti vanhan mummon tiellä ja kysyi auton ikkunasta:

- Onko kaikki hyvin?
- Kyllä!
- Näillä kulmilla pitäisi olla itsensäpaljastaja?
- Niin minustakin...

Tiedättekö muuten että olen itseni paljastaja? Kaikki itsestäni on näkyvissä Kotisivullani.

Kunhan jupisen, mutta näin On."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


"Harmi kun netistä löytyy 'tämän päivän uutisia' melkein heti, mutta paperilehdestä niitä eilisiä useimmiten...




Kun kuitenkin kova halu on katsella konkreetista lehdykkää tilaamme lehden aina rospuuttokeliksi ja talveksikin.




Kaikkea hyvää lehdille paperisille, mutta mitenhän on parinkymmenen vuoden kuluttua maailman meno?

Toivoen, odottaen ja ..."




Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"