Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Metakahvila (irrotettu omakseen)

Aloittaja Indigo, 28.10.07 - klo:17:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
[ilmeisen mölö pösilö]

Muistan ihan selvästi, että tämän sanonnan käyttö oli ankarasti kielletty.

Indigo

Hakasulkeissa ko. luonnehdinnan käyttö on sivulauseena sallittu - katso Lex pösilö :P

Muistaaksi sinä et isompaa meteliä tittelistäni nostanut, vaan Starseed, alkujaan muistaakseni oli täällä nimellä Tuikku Gibson [Mel Gibsonin vaimo ?] Muistaakseni_2 sanan "ilmeisen" lisäys ikäänkuin lieventää määreen "mölö pösilö" kohtalokkuusastetta ja paljon ...

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

... vaan Starseed, alkujaan muistaakseni oli täällä nimellä Tuikku Gibson [Mel Gibsonin vaimo ?] Muistaakseni_2 sanan "ilmeisen" lisäys ikäänkuin lieventää määreen "mölö pösilö" kohtalokkuusastetta ja paljon ...

Aakkuuu!
Ei taida enää edes käydä vitsistä tuo "mölö pösilö".  :lol:

Mitä sää ny tollasia vanhoja muistelet? Mel on voinut ottaa uuden jo tuon jälkeen monta kertaa. Ja Starseed saa ainakin mumpualestani olla tai ei olla Mel Gibsonista kiinnostunu, sillei tai tällei.   :D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Aakkuuu!
Ei taida enää edes käydä vitsistä tuo "mölö pösilö".  :lol:

Se ei - voin tunnustaa - ole varsinaisesti vitsi, vaan kokolailla totuus :oops:

LainaaMitä sää ny tollasia vanhoja muistelet? Mel on voinut ottaa uuden jo tuon jälkeen monta kertaa. Ja Starseed saa ainakin mumpualestani olla tai ei olla Mel Gibsonista kiinnostunu, sillei tai tällei.   :D

Niinpä - ei nimi naista pahenna. Noin näyttelijänä on tämä Mel Gibson kohtalaisen monipuolinen ... vetää roolit aina Jeesuksesta Gallipol-elokuvan aussin kautta rämäpäiseen polliisiin asti [Tappava ase + lukuisat jatko-osat].

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Se ei - voin tunnustaa - ole varsinaisesti vitsi, vaan kokolailla totuus :oops:

Ettäs et taaskaan usko puhetta, Starseedhan vartavasten piti sinulle pitkän saarnan siitä, että ei saa kutsua itseään negatiivisilla nimityksillä. Koska ihminen uskoo kaikkein parhaiten sen mitä itse sanoo.
Minäkin silloin vahvistin hänen sanomansa, koska olin itsekin juuri torumaisillani sinua samasta.

Koitahan keksiä joku hyvä määrite, Aakkuen. Jollet keksi niin me voimme Starseedin kanssa tehdä sen puolestasi  8)

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Ettäs et taaskaan usko puhetta, Starseedhan vartavasten piti sinulle pitkän saarnan siitä, että ei saa kutsua itseään negatiivisilla nimityksillä. Koska ihminen uskoo kaikkein parhaiten sen mitä itse sanoo.
Minäkin silloin vahvistin hänen sanomansa, koska olin itsekin juuri torumaisillani sinua samasta.

Ja mie ku oon akkiloint, jot justiisa se kuvvaa miuta oikee hyväst :)

LainaaKoitahan keksiä joku hyvä määrite, Aakkuen. Jollet keksi niin me voimme Starseedin kanssa tehdä sen puolestasi  8)

Indigo

Hepsistä ... keksikää, juu. Jään jännittyneenä [kuin jousen jänne] odottamaan :roll:


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Ja mie ku oon akkiloint, jot justiisa se kuvvaa miuta oikee hyväst :)

Akkiloit iha piälee.

Lainaa
Hepsistä ... keksikää, juu. Jään jännittyneenä [kuin jousen jänne] odottamaan :roll:

Juuri Satrseed tuoss a vilahti mutta en ehtinyt vetämään häntä hihasta, jotta olisi neuvonpitoa pidetty...

Indigo

Ztara

Kävin vierashuoneessa kahvilla, juttelin vain Aakun ja Indigon kanssa   :shock: .

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Voi onnetonta! Kiltti hyvä Starseed, sinuunko se osui!!! Annahan kun puhallan.... luulin että joku outo intiaani se oli siellä hämärässä nurkan takana....

Oivoi

:roll:

Indi

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Voi onnetonta! Kiltti hyvä Starseed, sinuunko se osui!!! Annahan kun puhallan.... luulin että joku outo intiaani se oli siellä hämärässä nurkan takana....

Oivoi

:roll:

Indi

Niin, minäpä minä  :cry: . Koitan klenkata tästä pois tieltänne. Tähtää sillä Louis Vuittonillasi seuraavan kerran paremmin, täytä se ensin kivillä ja linkoa kierteellä yläviistoon. Eikä se haittaa jos vahingossa osutkin modeen  :P . Mutta odota sen verran että pääsen alta pois, en kaipaa enää enempää kärvennystä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Ulps, toivottavasti ei tullut sairaalareissu sentään...


Indi

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä