Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vuoden Outo 2008

Aloittaja Aakku, 29.10.07 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

Ehei, ei se enää auta  :lol: . Ei voi olla tosi outo ellei tule ensimmäisten joukossa mieleen. Olen siis lähentynyt
normaalia tylsää keski-ikäistä ihmistä, joka ei saa enää kenenkään verenpainetta nousemaan, eikä edes jaksa kirjoittaa aktiivisesti. Minun pitäisi varmaan olla pettynyt itseeni, mutta ehkä koitan skarpata ensi vuotta ajatellen, koska oudon titteliä ei voi saada säälipisteillä. Mutta voinhan aina alkaa Vuodon Oudon chearleederiksi  :wink: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Näistä muista en tiedä, onko ne saaneet mitään poikkeavaa aikaan.


Noniin, siinäs sen kuulitte. Minä voisin äänestää vaikka Rapea. Eihän tätä tarvi edes perustella, valinta on aivan selvä, Rapella on niin nätti avatar.  Mutta missä voi äänestää?

Sitävastoin minun pitää kertoa teille viikonlopun kurssini väliaikatietoja. Olen hukannut sen ketjun jossa asiasta mainitsin....  Kiva kurssi, siellä etsitään oman elämän tärkeää asiaa ja unelmaa ja kuinka sen voi saavuttaa. Mutta minun pitää kirjoittaa nyt nopsasti, ekan päivän päätökset olivat kaksi ihan pientä itseen kohdistuvaa ja minä menin lupaamaan itselleni, että menen joka ilta, paitsi jonain juhlina..., viimeistään 22:30 nukkumaan ja joogaan 15 min joka aamu.  :roll:  8)  Niin että aika outoiluun loppuu juuri kohta!
Huomenna tiedän lisää; mitähän silloin olen mennytkään lupaamaan itselleni?  :idea:  :!:

Indigo

ps. Starseed, älä yritä, sinusta ei tylsää keski-ikäistä saa millään. Tapasin kurssilla muuten varmaan jonkun enkelisiskosi  :)  on aikalailla sinun näköisesi ja olemukseltaankin samankaltainen.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Ehei, ei se enää auta  :lol: . Ei voi olla tosi outo ellei tule ensimmäisten joukossa mieleen. Olen siis lähentynyt
normaalia tylsää keski-ikäistä ihmistä, joka ei saa enää kenenkään verenpainetta nousemaan, eikä edes jaksa kirjoittaa aktiivisesti. Minun pitäisi varmaan olla pettynyt itseeni, mutta ehkä koitan skarpata ensi vuotta ajatellen, koska oudon titteliä ei voi saada säälipisteillä. Mutta voinhan aina alkaa Vuodon Oudon chearleederiksi :wink: .



Jo vain - tämä on hyvä rooli sinulle, sisar Starseed :P

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Ei voi olla tosi outo ellei tule ensimmäisten joukossa mieleen.

Mutta voinhan aina alkaa Vuodon Oudon chearleederiksi  :wink: .


Kunhan nyt ensin valitaan se Vuoden Outo, niin voidaan siirtyä näihin vuoto- ja muotoseikkoihin.

Muutoin ihan kelpo juttu tämä Vuoden Outo -kilpailu, mutta eikö tämä osoita meidän olevan ihan samanlaisia kuin muutkin: kilpailut ovat jokapäiväisiä juttuja tavallisten ihmisten keskuudessa. Kyllä outojen, ollakseen outoja, pitää järjestää jotain outoa.

Rapella oli jo edes vähän sinnepäin meneviä juttuja.

----------------

Niin, ja onhan palstallamme monta muutakin naispuoleista kuin vain ne muutama Aakun mainitsema...

Eikö Titta ja Kikka, esimerkiksi, kelpaa edes ehdolle? Ovat liian outoja?   :lol:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Tätä on ennalta ehkäistävä (vaikka tuskin minulla olisi mitään tsansseja kuitenkaan): tämä Titta ei missään tapauksessa ala vuoden oudoksi!

Ja äänestän sittenkin Rapea, Su-- eikun SE on oikeassa.  Rape on kirittänyt jo koko Outomaan olemassaolon ajan, seikka, mikä  on palkittava.

Ja tuskin kukaan muu osaa noin kummallisesti kirjoittaa :P
Lainaa
Tämä on siis se kuuluisa käyttämättömien resurssien kärpäspaperi.

Jos ei ole mitään tekemistä niin tule Outomaalle. Jos sielläkään ei ole tekemistä, tule Outomaan leponurkkaan. Huomaan että täällä on jo nyt tungosta virka-aikaan.

Huomasitteko että virka-ajan-ulkopuolella synnyttävät viedään Norjaan. Jos ette halua Norjaan niin pidätelkää seuraavaan aamuun klo 9 asti.


Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
...menin lupaamaan itselleni, että menen joka ilta, paitsi jonain juhlina..., viimeistään 22:30 nukkumaan ja joogaan 15 min joka aamu.  :roll:  8)  Niin että aika outoiluun loppuu juuri kohta!
Huomenna tiedän lisää; mitähän silloin olen mennytkään lupaamaan itselleni?  :idea:  :!:

Oletkohan nyt vahingossa mennyt lupaamaan pitää huolta itsestäsi  :shock: ?
Minä en tuota heti usko ilman todisteita. Vaadin nähdä työaikalistasi, riittääkö 8 tuntia päivässä... Vai etkö ole vielä luvannut lakata uuvuttamasta itseäsi liialla työnteolla? Voisit tehdä sen seuraavaksi.

Tuo nukkumaanmenoaikajuttu on hyvä. Minä käkin aina kirjoineni sängyssä niin myöhään, etteivät silmäni enää pysy auki, enkä muista mitään mitä olen lukenut. Ja minä kun en koskaan lue muuta kuin sellaista kirjallisuutta josta voisin oppia jotain (paitsi poikkeuksellisesti luin Suokkiksen kirjan), niin sitten joudun taas lukemaan pätkän taaksepäin uudelleen seuraavana iltana ja aikaa tärvääntyy ihan hukkaan. Tosin en aina edes muista mitä kirjaa olin lukemassa, ne kun tuppaavat olemaan vähän samanlaisia  :?

Vai enkelikurssi, hmm...varsin mielenkintoista.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Titta"

Olen useampaan kertaan ihmetellyt, kun samana päivänä rekkautui tänne kaksi täysveristä outoa tyttöä, Dianora ja Perjantai. Veikkaan heidän olevan sisaruksia, tai vähintääkin pikkuserkkuja ;)

No eipä tarvitse ihmetellä enää.Voin kertoa,että olemme kaksi täysin eri henkilöä.Netti tuttuja jo kylläkin useamman vuoden ajalta.Tämä ei varmaankaan ole mikään iso juttu Dianoorankaan mielestä,vaikka tämän kerronkin :wink:  Meitä kai voisi sitten sanoa pikkuserkuiksi......jos Dianoora on kanssani samaa mieltä :lol:

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Minä käkin aina kirjoineni sängyssä niin myöhään, etteivät silmäni enää pysy auki, enkä muista mitään mitä olen lukenut. Ja minä kun en koskaan lue muuta kuin sellaista kirjallisuutta josta voisin oppia jotain (paitsi poikkeuksellisesti luin Suokkiksen kirjan), ...


IIIIIIIIK!!!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Meitä kai voisi sitten sanoa pikkuserkuiksi......jos Dianoora on kanssani samaa mieltä :lol:

Tuon arvasin heti.. siksikin, kun käytitte runsaanlaisesti samanlaisia hymiöitä, joita me ei täällä Outolassa vielä oltu nähtykään :P ja jutelitte, kuin tuntisitte toisenne.

Suokkis:
LainaaNainen, nainen sen pitää olla!

Minusta pitäisi valita paras sopiva ehdokas kaikkiin virkoihin ja "virkoihin" sukupuoleen katsomatta   8)  ;)

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Oletkohan nyt vahingossa mennyt lupaamaan pitää huolta itsestäsi  :shock: ?
juu..niin tulin tehneeksi... mutta se oli amerikkalaistyylisen manipuloinnin tulos  :roll:

Lainaa
Minä en tuota heti usko ilman todisteita. Vaadin nähdä työaikalistasi, riittääkö 8 tuntia päivässä... Vai etkö ole vielä luvannut lakata uuvuttamasta itseäsi liialla työnteolla? Voisit tehdä sen seuraavaksi.

...öh.... 8) .... itseasiassa menin tänään lupaamaan juuri tuon itselleni.... sitten vielä lisäksi päätin, että muutan työni luonnetta ja luovun osasta työstä...  Nyt minun ei siis enää tarvitse muuta kuin vakuuttaa muut siitä, että tarvitaan lisäksi yksi ihminen tekemään hommia. :roll:
Oikeasti tämä muutos tähtää isompiin asioihin ja suurempiin muutoksiin, mutta tässä vaiheessa tämä on koknkreettinen asia. Siis nukkumaanmenonajan ja joogan lisäksi.

Lainaa
Tuo nukkumaanmenoaikajuttu on hyvä. Minä käkin aina kirjoineni sängyssä niin myöhään, etteivät silmäni enää pysy auki, enkä muista mitään mitä olen lukenut. Ja minä kun en koskaan lue muuta kuin sellaista kirjallisuutta josta voisin oppia jotain (paitsi poikkeuksellisesti luin Suokkiksen kirjan), niin sitten joudun taas lukemaan pätkän taaksepäin uudelleen seuraavana iltana ja aikaa tärvääntyy ihan hukkaan. Tosin en aina edes muista mitä kirjaa olin lukemassa, ne kun tuppaavat olemaan vähän samanlaisia  :?

Nii-in, laita vaikka puhelinmuistutus muistuttamaan nukkumaanmenoajasta.

LainaaVai enkelikurssi, hmm...varsin mielenkintoista.

Ei, ei se mikään enkelikurssi ollut -  sanoin vain, että tämä nainen oli vissiin, joku sinun enkelisiskosi...



Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä