Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maailmanloppu kohta

Aloittaja AveLazio, 18.12.12 - klo:18:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

#10
Täällä kehäkolmosen paremmalla puolen on tienvieripaaluissa lukenut jo niin kauan kuin muistan, että Jeesus tulee pian, oletko valmis? Koittakaapas muistella, niin monta maailmanloppua on meidänkin elinaikana ennustettu. Eipä ole kumpiakaan näkynyt. Minä aion ainakin tehdä lihapullia huomenna, perunalaatikkoa ennen maailmanloppua ja leipoa joululimppuja  maailmanloppupäivänä. Että sellaista. :) Ja höristä teidän kanssa vielä maailmanlopun jälkeenkin. Onhan me jo kerran kaaduttu tulikivijärveen. Ei kai se sen kummempaa. Niin ja mummovainaani reseptillä aitoja jaakkimalaisia karjalanpiirakoita pitää vielä tehdä. Eka satsi kun katosi, ennenkuin ehdin piilottaa pakastimeen.  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

#13
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.12.12 - klo:19:18
Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 18.12.12 - klo:18:18
.
Lumitöitä on pirusti

Keksisit jotain järkevämpää, vaikka kivaa olisikin. Maya-kalenterin mukaan seuraavana päivänä on 999 astetta Hellettä:


Mistä sä tän oot napannu? Hauska! Muuten tänään ja huomenna pitäisi olla jo kova myrskytuuli. Täällä on aikakin ihana ilma ja asteita miinus 8. Heti meni pieleen.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

#14
Tuli viä mielehen, jotta tää Etelä-Pohojanmaalla on ennenki jokku pöyrööt jehovalaaset orottanu maailmanloppua. Munki naapuris oli yks perhe, jokka asuu piänes, vanhas mökis. Viärehen noli rakentanu uuren, komian tuvan, mutteivät muuttanu siihen. Sanoovat, jotta se orottaa sitä niitten jehovalaasten uurelleentulemista. Sen jäläkehen ne vasta muuttaa siihen, ku jehovan valitut palaa maan päälle. Taitaa ristuksesti ottaa päähän,  ku son ny jo märänny ja tosi vanahanaikaanen seittemänkymmentäluvun tölli, eikä sitä uurelleentulemista oo viäkää tullu. Eikä maailmanloppuakaa.  ;D

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Posiella

Kun näin rupesin kirioottamahan, niin tekstiä pukkaa viäki. Enite munmiälestä on maailmanlopunmeinikiä tämä kauhia osteluvimma! On se niin karsiaa, jotta on muka lama Suames ja joulukauppa on aiva ennätyslukemis! Oliko se ny jotaki yli 600 eurua, mitä ostetahan krääsää per suamalaanen. Viiren hengen perhees son yli kolome tonnia rahaa. Emmä kyllä tajua, ketkä pöyrööt osteloo kersoollensa ja toisillensa tuallaaset määrät tavaroota. Ei vaikkois varaaki. Sitte ku saarahan kaikki, mitä halutahan ja vähä yliki, niin eioo ihime, jotta ei kestetä mitää pettymyksiä ja ammuskellahan tua pitkin markkia ja potkitahan mummoja. Ei kai mikää tunnu miltää, kun aina vaan tuloo lisää tavaraa. Mä ainaki kehtaan kaupaski sanua kersoolle, jotta nyeioo vara ostella tuallaasia. Mummielestä on paree pitää kakaroota vähä rästäsvuaros, eikä antaa kaikkia asioota, mitä ne haluaa.

Jouluksi ei munmiälestä tartte olla aikuusille mitää tai  korkeintaan yks lahaja ja seki kohtuuhintaanen. Piänemmille kersoolle tiätysti pitää muutama lahaja olla, ku ne viä uskoo pukkihin. Mulle on ainaki tärkiää teherä itte jouluruuat ja laittaa koti kaunihiksi ja tunnelmalliseksi. Lantut, perunat ja porkkanat ei paljua maksa, ku niistä värkkää itte laatikoota. Sitte on kiva vaikka pelata porukalla ja nauttia vaan joulun tunnelmasta.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

No, nythän se intoutu kirjottaan niinmaanpaljo, ihan niinku maailmanloppu olis tuloos!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Muisto Keijo Kullervo

Jospa tämä ensi perjantai On 'lopun alkua'?

Vähän samoin kuin rovasti Matti Kuronen kysyi silloiselta arkkipiispalta että:

"Elämmekö sodan jälkeistä aikaa vai ennen sotaa?"

"Loppu On aina uuden alkua."

K.K.

PS. Sukupolvet vaihtuvat ja aina edellinen sukupolvi kokee loppunsa... Uusi sukupolvi vanhenee ja ja sitten taas seuraava sukupolvi tulee tilalle (nykyään lasketaan, että sukupolvi kestää noin 33 vuotta ja ajanlaskumme alusta On noin 60 sukupovea käynyt läpi tämän maanpäällisen helvetin/taivaan ihan miten kukin haluaa asian ilmaista).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 19.12.12 - klo:11:42
Jospa tämä ensi perjantai On 'lopun alkua'?

Vähän samoin kuin rovasti Matti Kuronen kysyi silloiselta arkkipiispalta että:



Kirkko on julistanut maailmanloppua 2000 vuotta. Jeesus tulee vihdoinkin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä