Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

En pääse ulos!

Aloittaja pinefall, 16.06.08 - klo:13:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pinefall

Heh, mulle tuli mieleen, että kuinka monella on tällainen ongelma?
Eli ei se etteikö foorumille pääsisi sisään, mutta kuinka päästä koneen äärestä pois?!

Ulkona on kaunis ilma, siivottavaa olisi (appivanhemmat tulee huomenna kylään), Saksan läksyjä pitäisi tehdä, ruokaa laittaa ym. Miksi kuitenkin istun tiukasti koneen äärellä ja höpisen läpiä päähäni??

Olenko kehittänyt itselleni nettiaddiktion?  :shock:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Heh, mulle tuli mieleen, että kuinka monella on tällainen ongelma?
Eli ei se etteikö foorumille pääsisi sisään, mutta kuinka päästä koneen äärestä pois?!

Ulkona on kaunis ilma, siivottavaa olisi (appivanhemmat tulee huomenna kylään), Saksan läksyjä pitäisi tehdä, ruokaa laittaa ym. Miksi kuitenkin istun tiukasti koneen äärellä ja höpisen läpiä päähäni??

Olenko kehittänyt itselleni nettiaddiktion?  :shock:

Minä laitoin itselle kelloaikarajoitteen keväällä....eli ei k.21 jälkeen koneella.
Nyt ulkoilma vetää väkisin ulos koko ajan.
Tällähetkellä poden selkääni,joten koneelle aina,jos selkeitä ajatuksia päässä....kun syö noita lääkkeitä Sirdalud,Panacod....niin lääkehuuma on taattu :cry:

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Heh, mulle tuli mieleen, että kuinka monella on tällainen ongelma?
Eli ei se etteikö foorumille pääsisi sisään, mutta kuinka päästä koneen äärestä pois?!

Ulkona on kaunis ilma, siivottavaa olisi (appivanhemmat tulee huomenna kylään), Saksan läksyjä pitäisi tehdä, ruokaa laittaa ym. Miksi kuitenkin istun tiukasti koneen äärellä ja höpisen läpiä päähäni??

Olenko kehittänyt itselleni nettiaddiktion?  :shock:

Minä laitoin itselle kelloaikarajoitteen keväällä....eli ei k.21 jälkeen koneella.
Nyt ulkoilma vetää väkisin ulos koko ajan.
Tällähetkellä poden selkääni,joten koneelle aina,jos selkeitä ajatuksia päässä....kun syö noita lääkkeitä Sirdalud,Panacod....niin lääkehuuma on taattu :cry:

Juu, tuo on aika kiva koktaili tuo Sirdalud ja Panacod.. taattu pöhnä.  :D

Avasin tuolla FinEst:ssä ketjun addiktioista...  :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Heh, mulle tuli mieleen, että kuinka monella on tällainen ongelma?
Eli ei se etteikö foorumille pääsisi sisään, mutta kuinka päästä koneen äärestä pois?!

Minulla tämä ei ole varsinainen ongelma - teen töitä tällä muutenkin ja sen lomassa häslään täällä rentoutumassa :) , eli koneen äärestä ei kuitenkaan pääse pois, vaikka Outomaalle en kirjaantuisikaan.

LainaaUlkona on kaunis ilma, siivottavaa olisi (appivanhemmat tulee huomenna kylään), Saksan läksyjä pitäisi tehdä, ruokaa laittaa ym. Miksi kuitenkin istun tiukasti koneen äärellä ja höpisen läpiä päähäni??

Avaa ikkuna. Huomenna annat jokaiselle käteen siivousvälineen ja sanot, että tämä on nyt sellainen sosiaalinen siivoustapahtuma - välillä taukoja ja jatkatte niinkauan kunnes huusholli on putsissa. Saksanläksyt voit jättää tekemättä - niin minäkin tein koulussa ... oli lyhyt saksa, joten ei ollut niinpaljoa tekemättäjätettävää [ <--- tuota kutsutaan outologiikaksi]. Läpien päähän höpiseminen on tärkeämpää - on asetettava asiat arvojärjestykseen :P

LainaaOlenko kehittänyt itselleni nettiaddiktion?  :shock:

Et ole - olet vain läpiään outo :D

S

Vaikka koneeni onkin koko ajan päällä - paitsi tiettynä ajanjaksona yöaikaan kun lataan itseäni päivän rientoihin, niin netin äärellä tulee vieteltyä toisinaan pitkätkin tovit. Mitään sen kummempaa addiktiota tai pakkomielteenomaista päähänpiintymää ei tästä harmittomasta huvista kuitenkaan ole itselleni muodostunut. Täältä siis pääsee ulos yhtä vaivattomasti kuin on tänne tullutkin, se on vain itsehillintä ja hallintakysymys. Omalla painollaan kaikki toimet yleensä ottaen luonnistuvat ja sujuvat.

Netissä roikkuminen on vain yksi tasapainottava sekä täydentävä juttu muiden 'tärkeiden' toimien & aktiviteettien lomassa. Sitä ikäänkuin seilaa toiminnasta toiseen, tai tekee montaakin asiaa samaan aikaan päällekkäin. Varsinaiselle 'ajatustyölle' on sitten oma aikansa varattuna. Mukavasti sitä tässä 'kotitoimiston' nahkaisella tuolilla päivittäin lekottelee ja naputtelee jonninjoutavia, kun se ei kuitenkaan ole mistään muusta 'tähdellisestä' asiasta pois!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Tiistai

Kyllä netti,  tai paremmin foorumit ovat adiktoivia.
Vaikka välillä, kun ollut jonkun aikaa pois, niin tuntuu siltäkin, että voisi olla ilman. Mutta Outomaa on erikoisen adiktoiva.. liikaa samanhenkistä väkeä koolla.. eikä ollenkaan muunlaisia!  :jocolor:  :rendeer:  :scratch:  :alien:  :albino:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Kyllä netti,  tai paremmin foorumit ovat adiktoivia.
Vaikka välillä, kun ollut jonkun aikaa pois, niin tuntuu siltäkin, että voisi olla ilman. Mutta Outomaa on erikoisen adiktoiva.. liikaa samanhenkistä väkeä koolla.. eikä ollenkaan muunlaisia!  :jocolor:  :rendeer:  :scratch:  :alien:  :albino:

SIsäistin itseni tähän  :geek:  persoonaan tällähetkellä.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Kyllä netti,  tai paremmin foorumit ovat adiktoivia.
Vaikka välillä, kun ollut jonkun aikaa pois, niin tuntuu siltäkin, että voisi olla ilman. Mutta Outomaa on erikoisen adiktoiva.. liikaa samanhenkistä väkeä koolla.. eikä ollenkaan muunlaisia!  :jocolor:  :rendeer:  :scratch:  :alien:  :albino:

SIsäistin itseni tähän  :geek:  persoonaan tällähetkellä.

Tiistain hymiökokoelmä kuvaa hyvin Outomaan henkeä !

Sinun hymeliinistäsi tulee mieleen, että olet lääketokkurassa vuodepotilaana [ joiden syöminen voi olla hankalaa ].

Itse ehkä :  :cheers:  :flower:  :king:  :bball:

Tiistai


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"King of the Hill? :D

Joo, mutta aika rajallinen on valtani ... sellainen hilpeä hassunhauska olo. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut - ihan muuten vain on hyvä olla ...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä