Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusattiiks sua koulussa?

Aloittaja THL tiedottaa, 04.10.08 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Letti

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 30.10.10 - klo:23:39
Lainaus käyttäjältä: Letti - 30.10.10 - klo:23:37
Nyt puolustelin sitä kiusaajaa, siis todella oli ottanut silmätikukseen yhden luokkatoverin. Vihaan kiusaajia ja vihaan niitä aina. Joskus on aihetta sanoa, mutta vihaan sitä jos hyökkää heikompaansa vastaan.

Se onkin todella inhottavaa, jos heikompaa kiusataan! Siihen tulisi aina puuttua. Mutta keinot ovat usein vähissä. Ei sitä tiedä aina mitä sanoa tai tehdä kiusaajalle, ettei saa itse kiusaajan leimaa.

Tuossa tapauksessa ei kyllä tarvinnut pelätä että olisi itse kiusaaja, muistan kyllä, kuinka kiusaaja käänsi koko jutun minua vastaan. Jouduin vastaamaan vastavetoonsa, keksi että olin ihastunut tyyppiin jota kiusasi. Tyhmiä muistoja, ei sankaritekoja, enemmänkin paska fiilis koko elämästä.
Öit :)

rapevainaa

.
Minäkiusasin muita ja vedin aika herkästi turpaan toisinajattelevia.

karpalo

Niissä kouluissa ja niillä luokilla, missä itse olin, en muista varsinaista koulukiusaamista., ei ollut, tietysti vähän nahistiin silloin tällöin, mutta ei keskitytty jotain yhtä hklöä pommittamaan.

Ainoastaan on jäänyt mieleen yksi kaveri, jolla oli pikkaisen isompi pää, varsinkin takaraivon osalta kuin ehkä normaali. Jostain syystä joku älypää keksi antaa hänelle lisänimen "Melody" taikka Melodi.

En ollut nähnyt Melodya pitkiin aikoihin, vuosikymmeniin, oliko edelliskesänä, niin  näin hänet naapurikaupungissa, vanhassa kotikaupungissani., menin juttelemaan, kaveri oli alkoholisoitunut, tunnisti minut kyllä, juteltiin hetken niitä näitä, ei näyttänyt muistelevan pahalla ketään.

Se oli hyvä. Jotkut älypäät olivat kyllä järjestäjänä ollessaan (järjestäjä sai olla välitunneilla sisällä). syöneet Melodyn eväitä, ainakin osan.

Siihen aikaan siinä koulussa ei ollut opinahjon puolesta ruokailua, jokainen sai tuoda omat eväänsä itse kouluun.

Muistan kun kavereiden kanssa mentiin ostamaan irtotupakoita Rautatieaseman vierestä kioskilta.
- Saiskos kolme norttia ?

Eipä taida näinä aikoina olla missään tapana, nuorilla on rahaa ostattaa jollain aikuisella kyllä koko askin tai vaikkapa kartongin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: QUIT - 31.10.10 - klo:08:05
.
Minäkiusasin muita ja vedin aika herkästi turpaan toisinajattelevia.

Ja tuo jatkuu vieläkin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 31.10.10 - klo:10:13
Lainaus käyttäjältä: QUIT - 31.10.10 - klo:08:05
.
Minäkiusasin muita ja vedin aika herkästi turpaan toisinajattelevia.

Ja tuo jatkuu vieläkin.



minkä nuorena oppii...nero kyseenalaistaa....

.

AveLazio

Minä kiusasin vähän. Alaluokilla. Kun en ymmärtänyt toiminnan pahuutta. Ylemmillä luokilla minua kiusattiin, kun muutin pikkukaupungista isoon cityyn. Vedin turpaan kiusaajia. Siihen loppui. En muuta neuvoa keksi kyllä...

Kiusasin opettajia. Mutta hävisin siinä rankasti. Tuli koko ajan jälki-istuntoa ja viestejä kotiin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Mitä nyt vähän laitoit sarjatulta pakanoitten pakaroille. Kaikkihan sitä tekee.

AveLazio

Mut opettaja-pakanoilla oli hävittäjäkoneita, joilla ne pääsi hyökkään mun kotiin. Mul ei ollu. Joten hävisin. F*cking itkupilli-opet!
At a narrow passage there's no brother, no friend

PusiSusi

Kerran nostin yhen jätkän ala-asteella seinälle vittuilusta, kun se oli mua pienempi, meni hermot ku oli vielä kaveri. Yleisesti en nostellut häiskiä seinälle vaan koetin toimia poliittisesti, kas olin 120cm pitkä päästä varpaisiin ja kovat jätkät oli 240cm korkeita. Myöhemmin kengännumerokseni tuli 42 ja saavutin noita korstoja joilla oli jo lapsena 46, nyt niilä on kai jo vähintään 56, äö, mulla se on aina ollut vähintään yli sata.

rapevainaa

.
Toi on suden puhetta. Helvetti jos olisit käynyt itkeen niiku tuo tiedottaja niin sää olisit ollut lammas suden vaatteissa.  thl taitaa olla ainut mies mamis koko joukosta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä