Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kansainvälinen chat yhteys!

Aloittaja veini, 20.10.08 - klo:11:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veini

Olen tässä aikani kuluksi naputellut kutsuja ympäri maailmaa, katsotaan miten meidän käy:) Eli tälläistä viestiä olen lähetellyt, tervetuloa tekin mukaamme..:)

Ehdottaisin yhteistä kansainvälistä chat yht.

--------------------------------------------------------------------------------

Minulla on ehdotus teille, nimittäin yhteinen yhteys meille ulkosuomalaisille, niin ausseille kuin muillekkin..olemme aloittelemassa jälleen chat istunojamme syksyn saapuessa..olisi mukavaa silloin tällöin rupatella myöskin muissa maissa asuvien ulkosuomalaiseten kanssa..aloitamme aina finestglobella kello 22.00 iltasella omat juttutuokiomme, niinpä kutsumme teidätkin mukaan juttelemaan päivän polttavista kysymyksitä sun muista jutuista, mukavan yhteisen ja hyvän fiiliksen kera..en tiedä mitä kello missäkin päin maailmaa on, mutta puhun tietenkin samasta ajasta mitä suomikin elää, taitaapi olla euroopan aikaa, tervetuloa siis juttelemaan!

http://finestglobe.com/forum/index.php
Vaatii jawan, muttei mitään rekistöröintiä! TERE TULEMAST!

veini
Ps, Helvata samat kirjoitusvirheetkin ympäri maailmaa:)

Perjantai

klo 22 voi herrajumala....minä kai olen useinmiten silloin jo nukkumassa :)
No ehkä voin käydä joku ilta sanomassa teille hyvää yötä ;D

veini

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 20.10.08 - klo:17:20
klo 22 voi herrajumala....minä kai olen useinmiten silloin jo nukkumassa :)
No ehkä voin käydä joku ilta sanomassa teille hyvää yötä ;D

Ota perjantai huomioon, että tälläiset komeat kaverit kuten minäkin olemme siellä, silloin ei pieni unenpuute haitanne, se kyllä korvaa asiat..tänään on eka istunto, ja olemme siivonneet huoneen hyvin, siellä on kukkasiakin..mm. yön kuningatar..

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 20.10.08 - klo:17:37
Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 20.10.08 - klo:17:20
klo 22 voi herrajumala....minä kai olen useinmiten silloin jo nukkumassa :)
No ehkä voin käydä joku ilta sanomassa teille hyvää yötä ;D

Ota perjantai huomioon, että tälläiset komeat kaverit kuten minäkin olemme siellä, silloin ei pieni unenpuute haitanne, se kyllä korvaa asiat..tänään on eka istunto, ja olemme siivonneet huoneen hyvin, siellä on kukkasiakin..mm. yön kuningatar..

veini

Chat istunto oli menestys, saimme keskustelijoita ympäri maailmaa, hieno homma, en muuta sano..nyt jatketaan joka ilta..eli siihen on mahdollisuus, ja koska perjantai menee nukkumaan aikaisemmin..niin aloitamme vastaisuudessa jo kello 21.00..:) Aiheet liikkuivat laidasta laitaan, keskustelimme tärkeästä James Bond kysymyksestä..ym..erittäin tärkeistä asioista, tulkaapa mukaan kun siltä tuntunee ;D

veini

Perjantai



veini

Kiitos perjantai, tässä kirjoittamani idea? Lainaan itseäni Etusivulta! Lukekaa alimmainen ensin!

"Ehdotukseni chatin pääjäseniksi olisi seuraava..Etusivu,Outomaa,Aussi-kanava,finestglobe, Ruotsinareena! Lisäksi pyrkisimme saamaan mukaan Saksansuomalaiset jne..loisimme yhden tukevan ulkosuomalaisten kanavan, joka toimisi tuulessa ja tuiskussa aina..valvontaa jaettaisiin..eli että saisimme suuremmat trollit pysymään kanavalta poissa, näin turvaisimme ettei kanavasta tulisi mikään sylkykuppi, niin hyvin kuin sen tehdä voisi! Voimme alkuun tehdä pohjatyön, ja kerätä niin paljon ulkosuomalaisia kuin pystymme yhteen nippuun, minulla on tällä hetkellä aikaa siihen hiukan panostaa, eli markkinoin ja tiedotan ympäri maailmaa, kun vain saan linkkejä mihin sitä tehdä! Kanavan nimi oloisi United-FIN-CHAT tai vastaava oikein kirjoitettuna

Miltä tälläinen kuulostaa?

veini
   

Uskon muuten vahvasti, että meidän kannattaisi luoda yhteisvoimin tämä chat, kukaan ei halua tietenkään omasta chatistään luopua, olemme sen verran patriootteja kaikkki oman foorumimme suhteen, siksi olisikin yhdistettävä voimamme, ja saatava yksi aina toimiva ulkosuomalaisten chat kanava aikaiseksi! Eli United-chat, jossa jokaisen foorumin joka tulee mukaamme nimi jotenkin mainittaisiin, me ihmiset ja nettien pyörittäjät vain olemme sellaisia..lisäksi foorumi sidonnaisuus ei saisi pilata tätä sinänsä hyvää ideaa..mutta miten sen yhdessä tekisimme..nimittäin se onnistuu kyllä..ja siihen on tarvetta, kun yhdessä sitä teemme, yhdeltä foorumilta yksin se tuskin tulee pysyvästi onnistumaan! Niin että se pyörisi aina ja olisi luotettava aina toimiva kanava..eli yhteistyön kättä tarjoaa Finestglobe. com!

Me tietenkin jatkamme istuntojamme, mutta voimme porukan kasaan saatuamme ottaa siihen kaikki mukaan, ja vaikka siirtää chatin osoitteen pysyvästi mihin tahansa, pää asia että olisimme siinä kaikki mukana Aussit te me..jne..Miltäs tämä kuulostaa!

veini



veini

HUOMIO HUOMIO, kansainvälisen chat teemimme jäsen Perjantai, tänään teemme lopullisen läpilyönnin kansainvälisen chat liikenteen haltuun ottamisessamme..FINESTGLOBE JA OUTOMAA TULEVAT OLEMAAN HALLITSEVIA KANAVIA KUN PUHUTAAN CHATISTÄ...kello 21.00 alkaa siis loppulinen murto operaatio..tulemme tuplaamaan keskustelija määrämme..

Hakkasin mainosta koko aamupäivän, yhtään vastusta en ole saanut... ;D ;D ;D

veini
ps. Onko kukaan katsonut leffaa "Lannistumaton Luge", sama fiilis, sama fiilis... ;D ;D ;D

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 21.10.08 - klo:19:44
HUOMIO HUOMIO, kansainvälisen chat teemimme jäsen Perjantai, tänään teemme lopullisen läpilyönnin kansainvälisen chat liikenteen haltuun ottamisessamme..FINESTGLOBE JA OUTOMAA TULEVAT OLEMAAN HALLITSEVIA KANAVIA KUN PUHUTAAN CHATISTÄ...kello 21.00 alkaa siis loppulinen murto operaatio..tulemme tuplaamaan keskustelija määrämme..

Hakkasin mainosta koko aamupäivän, yhtään vastusta en ole saanut... ;D ;D ;D

veini
ps. Onko kukaan katsonut leffaa "Lannistumaton Luge", sama fiilis, sama fiilis... ;D ;D ;D

krobbe asensi nupit kaakkoon chat-valvomossamme..kohta alkaa nimittäin rytistä..

Kello 21.00  se alkaa, kestääkö tehot..kysyn vain? !!



veini

veini

Huomenta ensinkin kaikille! Pidimme eilen kattavan unimaailmaa käsittelevän illan, ja sen lopuksi käsittilimme OPERAATIO OSLOON, liittyvää ´tiukkaa chat-hallitus kysymystä, mielipiteet vaihtelivat ja olivat erittäin tiukkoja! Saimme kuitenkin hallituksen kasaan, ja ilmoitan nyt sitten ketkä henkilöt on valittu kansainväliseen chat-hallitukseemme! Päätöksistä ei voi valittaa, ja tämä tulee olemanaan voimassa oleva hallitus seuraaviin vaaleihin asti, joiden tarkkaa aikaa ei ole määritelty, jokaisella foorumilla on kuitenkin edustajansa olemassa, ja mikäli uusia foorumeja tulee mukaamme, heidän asiansa käsitellään erillisinä asioina!

CHAT-HALLITUS, OPERAATIO OSLO !

Puh. joht. Pinefall (finestglobe.com)(yhteydet Saksaan.Mannhaim)(http://www.suomalaiset.de/)
vara puh joht. Kata (englannin ruusut forum)( http://www.finn-guild.org/forum/ )
Kristiina valittiin poissa olevana (Norjan erikoiskirjeen vaihto, ja finestglobe)
Muuttolintu sekä sniper(oxe)/ suomiareena Ruotsi, erikoiskirjeen vaihtajat! (http://www.suomiareena.se/)
Reedik/ kansainväliset /sekä rajantakaiset(kuoleman jälkeiset) yhteydet globaali foorumien välinen henkilö.
Knight, hoitaa yölliset asiat, sekä ilmoittaa tarvittaessa NHL,n lopputulokset ja siirrot!
Perjantai Outomaan virallinen hallitus vastaava!(  http://outomaa.com/)
musukas vastaa savon asioista, sekä seksuaaliset vähemistöt! ( http://finestglobe.com/)
veini/ tiedoitus sekä markkinointi.

Tässä siis joka foorumille tehty tiedonanto chat hallituksen osalta, kuten huomaatte, on runko vahva, ja tästä on hyvä ponnistaa eteenpäin!

veini
Ps. Kansainvälinen chat teemimme onnittelee Perjantaita valinan johdosta, tervetuloa tänään taas jatkamme, olemme jo loistavalla polulla kohti glopaaleja chat yhteyksiä, jotka toimivat...:)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: veini - 20.10.08 - klo:11:32
Olen tässä aikani kuluksi naputellut kutsuja ympäri maailmaa, katsotaan miten meidän käy:) Eli tälläistä viestiä olen lähetellyt, tervetuloa tekin mukaamme..:)

Ehdottaisin yhteistä kansainvälistä chat yht.

--------------------------------------------------------------------------------

Minulla on ehdotus teille, nimittäin yhteinen yhteys meille ulkosuomalaisille, niin ausseille kuin muillekkin.....


Eikä mulle oo puhuttu yhtään mitään! Kalpeeta!

Ainakin tamperelaisten, ja muirenkin suamalaisten miälestä mää asun ulokomailla. Enkä oo paljasjalakalainen täälä, vaan muuttanu vasta aikusena tänne ulokomaalle.







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä