Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kansainvälinen chat yhteys!

Aloittaja veini, 20.10.08 - klo:11:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.09 - klo:14:23
Lainaus käyttäjältä: veini - 27.09.09 - klo:02:45Ps. kuulin muuten tyttäreltäni tänään, että olen suomessa kirjoilla Lappeenrannassa..kun tein yhden kesän siinä lähellä hommia (savitaipale), eli aakku, olemme saman kylän poikia:)

Kappas keppanaa :)

Etkö siis itsekään tiennyt, millä paikkakunnalla Suomessa olet kirjoilla ??? Aika outoa...

En tosiaankaan tiennyt, luulin että en ole missään kirjoilla suomessa, Tallinnaan tuli selvitys kysely aikanaan missä asun, vastasin siihen annoin osoitteeni yhteystiedot särkit ja värkit, se on kuitenkin jäänyt sinne roikkumaan..soitan maistraattiin ja kysyn kunhan pääsen jälleen suomeen, mitäs perkelettä tiedot laahaavat perässä vaikka olen niistä ilmoittanut! Kaikki suomen postikin tulee Tallinnaan, on tullut jo vuosia..Savitaipaleella oli aikanaan "Nissan Projekti" esiteltiin uusi auto (Nissan Terrano), tämä maasturi, tehtiin se kansainvälisille autolehdille, edellinen oli tehty saharassa..Italialaiset vetivät sen jutun...savitaipaleen ihmiset kirjoittivat oikein kunnanjohtajallekkin, kysyivöät että mitäs virolainen keittiömestari tänne otetaan kun omassakin kylässä on työttömiä:)

Olen periaatteessa samaa mieltä, ensin pitäisi työllistää oma porukka, kyse oli kuitenkin yksityuisestä yrityksestä joka palkkaa kenet tahtoo..no se siitä! Eikös tämä ole outomaa muuten...jossa pitääkin olla hiukan outoa:)

veini

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä