Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outo linkki

Aloittaja Niiskuneiti, 09.06.16 - klo:17:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.01.17 - klo:14:18
Meillä kotona suurperheessä oltiin nopeita puhujia ja välittömiä, mutta silti vielä lapsena ujoja. Hauskaa oli, kun pikku  kylässämme kahden pienemmän siskoni kanssa ei ollut taloa, missä ei olisi kyläilty säännöllisesti. Sitä lasten uteliaisuutta, istuttiin tuppisuuna jonkun aikaa ja sitten lähdettiin. Päivää ja hei!

Olemme usein naureskelleet tuota "kylässä käyntiämme".. kerrankin istuimme mummulassa kolmestaan ja lopulta mummun piti kysyä "onko teillä asiaa" :D

Olen joskus tuota paradoksia ihmetellyt. Tunnistan sen vieläkin, olen välitön ja puhelias, mutta vain jos haluan. Mutta viihdyn erinomaisesti itseksenikin, oikeastaan jos omaa aikaa ei saa, niin kyllä sitä kaipaa.. paljon tapahtuu oman pienen pään sisällä ;)

Jees, olen myös sosiaalinen ja puhelias ihminen, jopa puolitutuille, taikka ihan tuntemattomillekin saatan aloittaa keskustelun tynkää jostakin aiheesta, mikä tulee ikään kuin luonnostaan esiin sopivan tilaisuuden tullen.

Satakuntalaisuus ei perinteisesti ole karjalaisuuteen verrattavaa sosiaalisuutta, mutta eroaa hitaista hämäläisistä.

Toinen asia on sitten se, että onko tuollaista tutkittua tietoa olemassa näistä aiheista ?

LexA

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.01.17 - klo:15:40
Toinen asia on sitten se, että onko tuollaista tutkittua tietoa olemassa näistä aiheista ?
Saattaisi olla ihan mielenkiintoinen tutkimusaihe kyllä, jos ei ole joku tutkinutkin jo.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä