Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Spostiasiaa

Aloittaja Mänkki, 28.09.07 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Outi"
Eihän se privaviesti minnekään katoa päivässä. Seuraavana päivänä voi lukea kaksinkertaisella ilolla  :idea:

Kiitos! :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Mänkki

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Minä tulen surulliseksi jos sähköpostini ei ilmoita uudesta viestistä outomaalla, silloin en ehkä huomaa tulla lukemaan sitä. Saattaahan nimittäin olla, että en joka ilta käykään täällä katsomassa; olisipas surullista jos jäisi lukematta.

:roll:

Indigo

Sinullapa on ilmeisen hyvin huollettu maksullinen spostiloota, joten sieltä ei bumerangeja ole tullut :)

Noissa ilmaisissa on usein häiriöitä - ole huoleti Pikku-Indi :P Privasta tulee kyllä tieto lootaasi ...
Ajan mittaan voi osoittautua että pessimisti on ollut koko ajan oikeassa. Mutta sillä välin optimistilla on ollut paljon hauskempaa.

Indigo

Kiitos Aakku-setä.  :)  


Lainaus käyttäjältä: "Outi"Eihän se privaviesti minnekään katoa päivässä. Seuraavana päivänä voi lukea kaksinkertaisella ilolla  :idea:

Niinkö, ja minä kun olen vain ihan sitävarten täällä joka päivä juossut.. etteivät vain katoaisi.  :roll:  


Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Kiitos Aakku-setä.  :)  


Lainaus käyttäjältä: "Outi"Eihän se privaviesti minnekään katoa päivässä. Seuraavana päivänä voi lukea kaksinkertaisella ilolla  :idea:

Niinkö, ja minä kun olen vain ihan sitävarten täällä joka päivä juossut.. etteivät vain katoaisi.  :roll:  



Voin vakuuttaa Sinulle Indigo, että kymmenet viestisi ovat jo kadonneet, kävitpä päivittäin tai kerran vuodessa. Katoavaisia ovat maailman viestit. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Kiitos Aakku-setä.  :)  

Päällikkö tästä ilmoitti - en minä ja Päällikkö voi olla lähes kuka tahansa, mutta olkaa hyvä Indigo ... olisin minäkin voimut tuon kertoa :)

Saapuneet ja lähteneet kansioissa on maksimi muistakseni 70 viestiä, joten ahkeran privailijan on syytä poistella vanhoja tai tallentaa ne omalle koneelleen ja sitten poistaa palvelimelta.


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Päällikkö tästä ilmoitti - en minä ja Päällikkö voi olla lähes kuka tahansa, mutta olkaa hyvä Indigo ... olisin minäkin voimut tuon kertoa :).

Huh helpotus! Erehdyin kunnioittavassa puhuttelutavassa kun jotenskin Päälliköllä oli niin aakun ääni vaikka olikin päällikön sääret. Anteeksi kamalasti ja kiitoksia kovin paljon!
...eihän minun postilaatikkoni millään täyty, tyhjyyttä ammottaa ja kolisee siellä yksi vaivainen viesti. Siksi pitää olla aina passissa -  jos sittenkin joku muistaisi.

Indigo

Aakku

Täällähän tämä ketju oli :)

Ihan vain tiedoksi gmail-tilin omistajille, että Google tarjoaa nyt sille imap-tuen, eli ei tarvitse välttämättä käyttää selainpohjista spostia.

Imap tuli Gmailiin
Gmailin voi synkronoida Outlookiin tai kännykkään


Google on lisännyt suosittuun Gmail-sähköpostipalveluun merkittävän ja odotetun ominaisuuden, imap-tuen. Käytännössä se merkitsee sitä, että Gmail-tiliä voi käyttää synkronoidusti webistä, puhelimesta ja vaikkapa Outlook-ohjelmasta. Tähän on julkaistu helpot ohjeet.

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31745&tyyppi=1

Jutussa puhutaan Outlookista, mutta homman saa pelittämään muillakin - jutussa mainitut ohjeet löytyvät täältä :

https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=75726

Englanniksi, mutta selkeästi. On minullakin siellä - ei vain ole tähänasti juurikaan tullut käytettyä sen selainpohjaisuuden takia. Spostiohjelma on paljon näppärämpi - näyttää toimivan asianmukaisesti. Toinen syy tähänastiseen käyttämättömyyteen on se keksihomma - perusasetuksissa on, että mitään keksejä ei huolita ja erillisellä poikkeuslistalla ovat ne palvelimet, jotka vaativat keksin tunnistautumista varten. Sinällään en ole toistaiseksi törmännyt "normaaliin" sivustoon, jolle ei pääsisi ilman keksejä - niistä suurin osa on ilmeisesti vain erilaisia tilastointeja varten.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä