Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nykyaikainen inkvisitio oikeuden eteen?

Aloittaja JukriS, 31.05.10 - klo:19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 01.06.10 - klo:09:51
.
Paha setä, hanki elämä ;D

Ohje tuokin on muiden joukossa., toki vähän kulahtanut.

En puutu PS:n vastaukseen., mutta omalta kohdaltani aivan toiset ovatten hankkineet minulle elämän.  Itse olen vain parannellut sen Laatua., ja joidenkin ehkäpä ymmärtämättömien tahi kateellisten mielestä., niin onnistunut siinä keskivertoa paremmin., voisiko väittää että aivan erinomaisesti.
Suosittelen muillekin jäsenille Pyrkikää Parantamaan  nykyistä Elämisen Laatua.

Uudesta hankitusta ja paremmasta elämästä ei kannata haaveilla, se on jotain eri uskontomallien marttyyrikuolemien sanahelinää "Harakiristä >> Allahiin,

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 31.05.10 - klo:23:28
En suosittele sitäkään. Jukris on liikkeellä niin maailmaa mullistavien ajatusten kanssa, ettei poliisikaan ehkä ymmärrä. Hiukan kuuklasin ja huomasin että Jukris on liikkeellä niin aktiivisesti, että voisi verrata Mailikseen, jonka oikea nimi on jo lukuisilla foorumeilla tullut julki. Häntäkin on haukuttu, mutta niinhän kaikille uuden tiedon julkistajille tuntuu käyvän ja on ymmärrettävää ettemme kykene ydinklingonien propagandan takia ymmärtämään näitä juttuja. Siispä Mailis ei ota nokkiinsa vaan etsii aina uusia foorumeita joilla julistaa sanomaansa. Mun pitää sanoa että Mailiksella on oikea asenne ja Jukris on hiukan nössykkä.

Jos haastaa riitaa ja tulee lättyyn, niin pitääkö tulla tänne itkemään?

Heh heh.

Mieti kaksi kertaa kuka tai ketkä ovat olleet jo vuosia itkupillejä.

Minä poika se vaan kirjoittelen ajatuksistani ja jotkut teistä ovat vuosikausia itkeneet että miksi minä aina jaksan kirjoittaa samasta asiasta. ( oikeasti sovellan samaa asiaa eri ilmiöihin)

Nyt kun erehdyn kysymään pitäisikö jne, sinä alat itkemään että miksi kyselen jne.


Mieti, mieti, mieti, mieti ja mieti vielä muutama kerta! Kuka tai ketkä ovat itkeneet jo monta vuotta jne?

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

karpalo

Onkohan Jukris tästä asiasta tullut sinulle Pakkomielle?  Voitko enää keskittyä keskustelupalstoilla pohtimaan minkäänlaisia arkisia asioita., osin huumorinkin varjolla.

Onko tämä asia saanut sinun ajatusmaailmastasi ylivallan, mitään muuta ei siihen mahdu pohdittavaksi., olet keskittynyt ratkaisemaan tämän ilman muiden palstajäsenien apua., sitä apua on niin vaikea antaa, koska omat ajatuksesi etenevät ja hajoavat taivaan tuuliin milloin minnekin, muut jäsenet eivät pysty hahmottamaan sinun yksipuolisesti rakentelemiasi kuvioita.

Onko siis vikaa lähettäjässä vai vastaanottajassa?. Mielestäni tämän tiedon lähettäjän tulisi tarkistella Metodejaan, jos saisi ne synkkaamaan samaan aaltopituuteen vastaanottajan kanssa.

Tarjoappa joskus jollekin kuulijallesi Kunnon Illan ja Reippaat Kännit., niin luulen sinun saavan ainakin yhden hengenheimolaisen.

THL tiedottaa

JukriS!

Sinä avasit tämän ketjun itkien kohtaloasi.

Toinen vaihtoehto olisi kirjoittaa näin:

Perkele, mä oon erinomaisen hyvä jätkä! Kukaan ei voi mulle mitään. Vaikka kuinka uhkailevat viedä mut oikeuteen, mä porskutan vaan ja paskat nakkaan kaikille oikeuksille. Kylläpä osaavatkin, siis nuo kaikki muut, ihan siis kaikki, olla noin helvetin tyhmiä. Mun vasemman jalan saapaskin tietää ja osaa enemmän kuin noi kaikki mulle suutaan soittavat yhteensä. Siis nuo jotka yrittävät soittaa suutaan. Sillä yrittämisellä mitään tehoo oo. Minuun ei tuollaiset pikkusieluiset vaikuta, saatana!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


JukriS

Itkeminen tekee joskus hyvää. Isäni sanoi aina, jos itkettää, silloin pitää itkeä.

Olin huolissani näistä jotka ovat itkeneet vuosikausia siitä että minä kirjoitan aina vain samasta asiasta jne.

Siksi itkin vähän ja kysyin pitäisikö asialle tehdä jotakin, koska ei kai ole hyväksi itkeä vuosikausia samasta asiasta?

Kauankohan he vielä aikovat itkeä samasta asiasta?





Jos asia ei mene perille, pitää asia toistaa ja toivoa että se alkaa menemään perille. Toivoa että asia alkaa AVAUTUMAAN.

Olen nyt kirjoitellut monta aikaa hs.fi keskustelujen tiede aiheisiin ja edelleenkin tuttu nimimerkki kirjoittaa näin.

"Mikä tahansa kulkeekin näkyvän maailmankaikkeuden kautta, viipyy kyllä näkyvän maailmankaikkeuden sisäpuolella vähintään yhtä kauan kuin valolta kestää kulkea sen läpi, eli miljardeja vuosia. Valoa nopeampia kohteitahan ei tiettävästi ole, vaikka takyoneista on joskus teoretisoitu."

Kyseinen KL nimimerkillä kirjoittava tyyppi kuuluu muistaakseni näihin itkijöihin jotka ovat vaatineet etten kirjoittelisi samasta asiasta uudestaan ja uudestaan.

Mutta eohän esim. KL edes ole lukenut viestejäni, koska ei ymmärrä että näkyvän maailmankaikkeuden läpi voi liikkua yhdessä hetkessä energiaa, koska kaikki näkyvän maailmankaikkeuden energia liikkui jo olemassa olevassa tilassa jo ennen kuin meidän aine ja aika syntyi.


Asiaan perehtynyt vastaa näin.

"Kyllä näkyvän maailmankaikkeuden läpi voi liikkua energiaa yhdessä hetkessä. Jos näkyvän maailmankaikkeuden aine syntyi energiasta joka liikkui tilassa, saattoi uuden aineen aika olla vaikka kuinka hidas suhteessa uuden aineen liikenopeuteen. Tähdethän alkoivat säteilemään valoaan vasta paljon sen jälkeen kun aine ja uuden aineen aika olivat syntyneet.

Jos ajatellaan tietty pallomainen alue jonka sisällä kaikki uusi näkyvän maailmankaikkeuden aine oli, saattoi tuon alueen kaikki aine siirtyä yhdessä hetkessä pois tuolta alueelta, niin että kaikki tuo aine liikkui samaan suuntaan, jatkaen liikettään eteenpäin. Edelleen kaikki näkyvän maailmankaikkeuden aine saattaa liikkua yhdessä hetkessä pois siltä alueelta jonne oli juuri siirtynyt jne.

Tietysti fotonit ja kaikki muut hiukkaset jota näkyvän maailmankaikkeuden aine on matkansa aikana säteillyt, liikkuu näkyvän maailmankaikkeuden aineen mukana samaan suuntaan.

Näin valonnopeus on meille maksiminopeus. Et voi kiihdyttää näkyvän maailmankaikkeuden sisällä yli valonnopeuteen ja siitä pitää huolen se näkyvän maailmankaikkeuden energia joka liikkuu sinua vastaan, kun yrität kiihdyttää vauhtiasi kohti valonnopeutta.

Jos näkyvän maailmankaikkeuden galakseja vastaan tulisi yksi vastaava galaksi kuin näkyvän maailmankaikkeuden galaksit ovat, emme ehtisi havaita sitä, kun se jo olisi liikkunut näkyvän maailmankaikkeuden läpi. Olettaen ettei se törmäisi näkyvän maailmankaikkeuden galaksien kanssa.

Onneksemme vastaan tulee erittäin vanhojen galaksien energiaa, joka on hajaantunut tilaan erittäin tasaisesti erittäin vähän tiheäksi energiaksi matkansa aikana, joka on kenties miljardeja kertoja pidempi kuin mitä näkyvän maailmankaikkeuden aine on liikkunut siitä lähtein kun se syntyi jo olemassa olevasta energiasta jo olemassa olevaan tilaan.

Jos joku haluaa kumota tämän väitteen, kuulen perustelut mielelläni."



Niin että olitteko esim. te sisäistäneet tämän FAKTAN?

;)


Ps. Minä RAKASTAN teitä aina!

Olemmehan yhtä ja samaa ikuista rakkautta ikuisessa tilassa joka ei muutu.

:-*
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

karpalo

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 02.06.10 - klo:07:47
Asiaan perehtynyt vastaa näin.
Jos ajatellaan tietty pallomainen alue jonka sisällä kaikki uusi näkyvän maailmankaikkeuden aine oli, saattoi tuon alueen kaikki aine siirtyä yhdessä hetkessä pois tuolta alueelta, niin että kaikki tuo aine liikkui samaan suuntaan, jatkaen liikettään eteenpäin. Edelleen kaikki näkyvän maailmankaikkeuden aine saattaa liikkua yhdessä hetkessä pois siltä alueelta jonne oli juuri siirtynyt jne.


Jos kuvittelen juuri tuon esimerkin mukaisen pyöreän alueen., niin se voisi olla vaikka Hartwall Areena., tai sitten meidän kaupunkimme Ice Hockey Hall.

Hetkessä sekin tulee täyteen , väestöaines täyttää sen. Ja kun se tyhjenee, niin hetkessäpä taas väestöaines siirtyy pois., ja se tyhjenee., kun väkiaines häviää pois. Siis  Tuo Teoria toimii ainakin määrätyissä olosuhteissa.

En silti arvaa vielä asiaa viedä aivan Tieteen ylimpiin Foorumeihin, sitä tulee jalostaa, ja sille tulee kehitellä matemaattinen kaavake.



Aurinko paisteleepi + 14 ast. lopetan tieteellisen Dokumenttini sanoihin "Aineeni siirtyy alakertaan" liikun siihen suuntaan jatkaen liikettä eteenpäin., ympärilläni on ilmaa ja jotain huonekaluja.
Siirtyilen eteenpäin allani on naapurin rouvan kutomaa mattoa.,  harrastelevat matonkudontaa., siirryn WC:tiloihin aineeni siirtyy eteenpäin, saattaa olla ilmavaivoja.., mitä lienen syönyt ainetta sekin., tosin kaasumaista se lähtee eri suuntaan., pierettää..
En sanoisi, että sillä on tieteellisesti kovin paljon todistuksellisia arvoja., ei sitäkään ole tietääkseni dokumentoitu matemaattisen kaavan muodossa.


On maailmassa vielä paljon tieteelle tuntematonta, minuakin nauretaan, jotkut itkevät., itse lähinnä toimin. Hurry Upside, vaan kaikki dementoitumattomat mukaana Innovoimaan aineen liikettä.!!

En rakasta Teitä, siedän jotenkuten, olkaa kuin ette olisikaan., pitäkää huolta joka toisistanne. Aine on ainetta ja Nisteille se voi olla vaikka "Hepoa"

JukriS

"Aurinko paisteleepi + 14 ast. lopetan tieteellisen Dokumenttini sanoihin "Aineeni siirtyy alakertaan" liikun siihen suuntaan jatkaen liikettä eteenpäin., ympärilläni on ilmaa ja jotain huonekaluja.
Siirtyilen eteenpäin allani on naapurin rouvan kutomaa mattoa.,  harrastelevat matonkudontaa., siirryn WC:tiloihin aineeni siirtyy eteenpäin, saattaa olla ilmavaivoja.., mitä lienen syönyt ainetta sekin., tosin kaasumaista se lähtee eri suuntaan., pierettää.. "


Nyt ajattelet miten kehosi aine / energia kuvaa näkyvän maailmankaikkeuden ainetta / energiaa.

Huomaatko miten kehosi energia siirtyy jo olemassa olevassa tilassa yhdessä hetkessä pois siltä alueelta jossa se oli jne?

Ainoa ero on siinä että meille valo liikkuu huimaa vauhtia.

Kun tarkastelee näkyvän maailmankaikkeuden aineen / energian liikettä jo olemassa olevassa tilassa pois siltä alueelta jossa juuri olimme jne, pitää huomioida se että myös fotonit siirtyvät meidän mukanamme, samalla kun liikkuvat omaa liikettään suhteessa näkyvän maailmankaikkeuden aineeseen.

Mutta olemmehan me nämä asiat jo käyneet läpi monta kertaa monta aikaa sitten.

Kertaus on opintojen äiti.

;)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

karpalo

Hyvä Huomio Tuo sinulta JukriS:

Huomaatko miten kehosi energia siirtyy jo olemassa olevassa tilassa yhdessä hetkessä pois siltä alueelta jossa se oli jne


Muuten huomasin., en ole varma olenko aikaisemmin kiinnittänyt siihen mitään sen erikoisempaa huomiota, mutta nyt kun liikuin ja seurasin katseella, kuinka huonekalut jäivät taakseppäin, niin olin aivan vakuuttunut, että taidankin mennä tässä etehenpäin.

Kiintoisia havaintoja., ei aina tule ajatelleeksi !!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 02.06.10 - klo:09:15

Kertaus on opintojen äiti.


Omien höpöjen ajattelemattomuuksien kertaus ei ole opintoja saati opintojen äiti. Isästä puhumattakaan.

Tuollaiselle ominaisuudelle on ihan omat nimityksensä.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä