Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Arkiaskareita ja tapahtumia

Aloittaja Aakku, 23.12.07 - klo:01:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Kiinanruusua osaan kasvattaa oikein hyvin ja saan sen kukkimaan, Tarvitaan vähintään aurinkoinen ikkuna. Niitä ei ole jokaisella.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Meikäläinen aikoi tehdä arkipäivänä ostoksen eli aioin  ostaa kukkimishormonia eli florigeeniä. Tulipahan opittua uutta.

Ensinnäkin florigeeni on tullut 70 vuoden ikään. Ongelma on se että kukaan ei ole löytänyt kasveista florineegia.
Todisteita sen olemassaolosta on mutta ja mutta...Aatella miten kätevää. Sumupullosta vaan laskisi ainetta lehdille  päälle ja kasvi kukkisi.

.

Mistäs aiot tuota geeniä ostaa :?:  Minä kans...jos tietäis mistä löytyy :?:
Haluaisin kokeilla sitä jukkapalmuihin....ystäväni sai sen kukkimaan.....meillä on niitä palmuja kaksi tuollaista 2,5 metristä tuolla viherhuoneessa.

Aakku

Tovi tai tuokio sitten - tällaistakin on tarjolla :


Tiistai

Ostitko?  En osaa edes kuvitella, miltä tuo maistuisi ..

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Ostitko?  En osaa edes kuvitella, miltä tuo maistuisi ..

En ostanut :D

Salmiakkilimppari vaikuttaa jo ajatuksenakin liian oudolta. Se lienee tarkoitettu kirkkaan viinan lantringiksi. Vrt. "salmiakkikossu". Olen maistanut, mutta en pitänyt - tuntui suussa lähinnä yskänlääkkeltä ...


Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Ostitko?  En osaa edes kuvitella, miltä tuo maistuisi ..

En ostanut :D

Salmiakkilimppari vaikuttaa jo ajateksenakin liian oudolta. Se lienee tarkoitettu kirkkaan viinan lantringiksi. Vrt. "salmiakkikossu". Olen maistanut, mtta en pitänyt - tuntui suussa yskänlääkkeltä ...

Joskus naperona tykkäsin salmiakista, mutten enää. Lakritsiin olen vieläkin ihan hulluna :P .."kuin hullu kaurapuuroa"  :oops:  Harvoin sellaisen pussin saa ja se tyhjenee nopeasti. Mutta äskettäin hoksasin eräässä pienehkössä supermarketissa juustotiskin päällä laatikon Pepe-lakritsipötköjä, niitä isoja.



PS: joskus .. nuorempana :D tuli juotua useinkin sellaista makeata kola-rommia, paljon kolaa - pikkasen rommia  :idea:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Joskus naperona tykkäsin salmiakista, mutten enää. Lakritsiin olen vieläkin ihan hulluna :P .."kuin hullu kaurapuuroa"  :oops:  Harvoin sellaisen pussin saa ja se tyhjenee nopeasti. Mutta äskettäin hoksasin eräässä pienehkössä supermarketissa juustotiskin päällä laatikon Pepe-lakritsipötköjä, niitä isoja.

Joo - salmiakki eli ammoniumklodi on monen lakritsikarkkien mauste - sellaisenaan se on valkoista jauhetta ja pirun väkevää ... suolahapon ja ammoniakin suola.



CH4Cl

LainaaPS: joskus .. nuorempana :D tuli juotua useinkin sellaista makeata kola-rommia, paljon kolaa - pikkasen rommia  :idea:

Siinä ei ole salmiakkia :) mutta hutikka siitäkin tulee ... kamalinta maultaan on minun mielstäni  rommivviina ... ääks, yöks.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä