Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Ihminen fyysisenä olentona tarvitsee liikuntaa ja työtä... Kansainvälinen työjärjestö ILO on todennut asian. Jos taivaassa on täydellinen maailma, niin... Mitä siellä puuhastellaan - täydellisesti?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Vaimo sanoi:
"Jospa me siellä Taivaassa 'luomme' jotain tärkeätä?"
Muisto Keijo Kullervo
PS. Hallelujan huutaminen ja laulaminen kävisi kai liian yksitoikkoiseksi - oletan.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

2014 kirjoitettuna...

"Nuoruudessani koin jotain outoa tunnetasolla (epämääräinen aavistus, pelon tunne, kauhunsekainen hetki ja sitten normaali elämä jatkui) joka jäi mieleeni pysyvästi... Kasvatti-isäni kertoi vaimolleen juuri silloin siitä, että Oy Kaukas AB aikoo perustaa uuden sulfaattisellutehtaan sulfiittitehtaan viereen...
Olin samaisessa sellutehtaassa sitten lähes koko työssäoloajan... (Kirjoilla sellutehtaassa, mutta tein työkavereitteni kanssa hiomopuuta paperitehtaalle).
Myöhemmin ko. hetket ovat selkiytyneet ja olen saanut niistä jonkinlaisen otteen...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aivan asuntomme - entisen - vieressä, pitkän kerrostalon lähellä koin hetkellisen pelko- ja kauhutilan. Muutama vuosi sen jälkeen asuin entisen asuntoni viereisessä talossa kirjoittamassa tietsikalle ja myöhemmin nettiin opustani...
Ymmärrän nyt, että hetken sekavuustila, rajatilahäiriö tai vain voimakas aavistus On kurkottautumista kohti tulevaisuuden haasteita... Niistä pitäisi ottaa kaikki oppi, mutta vasta 'jälkeenpäin' useinkin tajuaa, mitä ko. hetki tarkoitti... Noissa hetkissä On Jumalaa... Ne ovat elämän käännekohtia jotka vaikuttavat alitajunnan tasolla ja myöhemmin todellisessa elämisessä...
Ei ihme, että 'Jumala On salattu', mutta aavistuksia silti kokee jostain jumalaisesta - ainakin itse niin olen kokenut..."
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Olemmekohan vaimoni kanssa kuin 'taivaassa' kun seksuaaliset halut ovat vähentyneet lähes olemattomiin?


Olemme molemmat noin 76 vuotiaita ja nuorethan niitä halujaan tyrkyttävät toisilleen.

Jeesus sanoi eräässä vertauksessa, että taivaassa ei olla kuin miehet ja naiset, vaan siellä ollaan kuin Enkelit?

En tosin tunne itseäni useinkaan miksikään enkeliksi paremminkin vain ihmiseksi jolla on tilanne hallinnassa.

Mitä mieltä ollaan asiastani?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Pimeys pakottaa koulutus jaksoon?"


https://houseoftruth.education/fi/opetus/kysy-totuuden-talolta/miksi-jeesus-sanoi-ristilla-jumalani-jumalani-miksi-minut-hylkasit

Mielenkiinoista luettavaa (jokainen lukija voi tietysti ottaa ihan oman kannan ko. tekstiin).

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Itikat ja muut mönkiäiset?
Varteen otettava keino on:
Jos saisimme jotenkin ötökät häviämään palloltamme, häviäisi monelta linnulta evästarpeet.
Rachel Carsonin - vai mikä se oli - "Äänetön kevät" -60, -70 luvulta olisi totisinta totta? Onneksi ei ole vielä ainakaan.
Muisto Keijo Kullervo
PS. Paras ja helpoin tapa mökillä parvekkeella on hankkia kunnon, voimakas tuuletin ja istua sen katveessa parvekkeella tai olla siinä vain tuulisilla ilmoilla ja ötökät ovat hetken ainakin poissa.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#696
"Kieltää mä kirjallisuus elokuva."
Löytyy taajasanoista vuodelta 1979 edellä oleva.

Mitähän tuo tarkoittaa pitemmän päälle?

Itse kuitenkin tein muistelmani/tutkielmani juuri noihin sanoihin turvaten, sillä vanha totuushan on että 'mikä kielletään, siihen heti tartutaan'. Itse ainakin tartuin ja sain mukiinmenevän muistelman/tutkielman aikaseksi.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Nikellys bökellys puks.
Mitähän se tarkoittaa tarkemmin tutkittuna?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#698
Vapaan maailman pitää ottaa 'rauhan asia' totaalisesti agendakseen.


On aivan liikaa kalisteltu aseita, niin myötä kuin vastamäessäkin.


Vapaan maailman pitää ottaa agendakseen seuraavat sanat:

"Tulla, te, Jeesus, elää..."

Niin jatkoa seuraa


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#699
Suomen Kielen taajuussanasto 'luotiin' -70 luvulla.
Juuri siihen aikaan kun UKK virkamieskuntansa kanssa järjesti ETYK kokouksen Helsinkiin.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat

En ihmettelisi yhtään sitä, etteikö juuri silloin olisi ollut positiivista latausta koko maailman henkisyydessä jota tarittaisiin juuri nyt koko maapallokohtaisestikin.
Toivon, että poliittinen lataus jota olen yrittänyt omalla 'tutkimuksellani' luoda, kantaisi maapallolaivan vaarallisilta vesiltä armon kattavaan satamaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"