Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Elämä on ihanaa!

Aloittaja Canardian, 02.10.10 - klo:16:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.02.11 - klo:19:32
Tulee vaan mieleen se yks vitsi (pikkupoikana sitä kerrottiin), missä ihailtiin erään kaverin hyvin istuvaa pukua, mut samalla ihmeteltiin tyypin kummallista kävelytyyliä.

Kävelytyylin ihmettely on vaarallista. Eräs tyyppi kerran sanoi minulle että kävelen kummallisesti (Minä kipitän niinkuin kaupunkilaiset, sillai nopeatempoisesti ja lyhyin askelin, mikä kummastuttaa maalaistolloja.) ja kun sillai aloittaa small talkin, niin saa ystävän kun tekee sen väärälle tyypille.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

S

#101
Joillakin ihmisillä on tosiaankin persoonallinen kävelytyyli, eikä se mitenkään aina liity siihen onko kaupunkilainen tai maalainen. Olen pistänytkin merkille, että liikuntaa paljon harrastavilla askellustyyli on kyllä monesti varsin intensiivinen, sekä muutenkin erottuva.  

Oma tapani kävellä on usein myöskin melko rivakkatahtista. Askeleet etenevät lennokkaan rytmikkäästi, jossa edetään sellaista päämäärätietoista ryhdikästä menoa, joka on itselleni ominaista. Mutta kiire ei minulla siltikään koskaan ole - varsinkaan silloin kun olen kävelylenkillä, vaan kiiruhdan muuten vaan paikasta toiseen!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Minun kävelytyylini on pehmeän joustavaa, kissamaista ja ikäänkuin huomaamattomasti perille vievää, hyvin joutuisaa, kimmoisaa, ilman turhia nykimisiä tai rykimisiä.

Sen lisäksi ulkopuolinen havainnoi siihen liittyvän Dynamiikkaa ja aidon elämänkokemuksen mukanaan tuoma harkitsevaa ja valikoivaa navigointia myös tungoksissa ja  ohittelutilanteissa.

Siis kykyä hahmottaa täydessä Marketissakin vapaita väyliä ja väistellä jo etukäteen eteentulevia ruuhkatilanteita.

Kävelytyylini on monen ihailun ja kadehdinnankin kohde. No, minkäs teet, täytyy vaan itse olla tyytyväinen Luojan suomaan tehokkaaseen, silmiähivelevän kauniiseen, luonnonmukaiseen eteenpäinmenoon.

AveLazio

Minun kävelytyylini on leveää ja runnomaista. Jotkut ovat luulleet, että mulla on alzheimerintauti.  :D Terkkuja Esmerkixille...
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Kyllä se vaan jotain kertoo ulospäinkin ihmisestä, millä tavoin hän kehoaan kantaa. Tasapainoinen olemus huokuu usein itsevarmuutta, kun koko habitus sulautuu mallikkaasti tahdikkaaseen kulkemiseen, ikäänkuin keinuvan vaivattomasti edetään vaan paikasta toiseen.  

Siinä missä vapautunut kävelytyyli on yksi vaikuttava peroonallisuuden ilmentymä; niin kokonaisolemuksen rennokkuus, huoleton ilmiasu tekee usein vaikutuksen ulospäinkin. Kun tälläinen ympäristöönsä sulautunut, tilan haltuun ottava persoona sitten ilmestyy maisemiin, niin kyllä se usein kääntää monien katseet!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Patu

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.02.11 - klo:18:22
Minun kävelytyylini on leveää ja runnomaista. Jotkut ovat luulleet, että mulla on alzheimerintauti. .

Oletkos nähnyt miten tämä kävelee:


Jotain sellaista varmaan ... tai sitten sinulla on peräpukamat.

karpalo

#106
Täyskunnioitus tuonkin kehittelijöille. ei varmaan onnistu "jokamiehen verstaalla"  Sen kulku metsässä taitaa olla Luontoystävällistä, ei tärvele maapohjaa, niin paljon kuin monet muut metsäkoneet??

Olis varmaan kiva ajella tommosta.

THL tiedottaa

#107
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.02.11 - klo:18:22
Minun kävelytyylini on leveää ja runnomaista. Jotkut ovat luulleet, että mulla on alzheimerintauti.  :D Terkkuja Esmerkixille...

"Tutkimuksiin tulisi kuitenkin mennä mahdollisimman aikaisin. Tällöin hoito päästään aloittamaan sairauden varhaisessa vaiheessa ja potilas saa siitä parhaan hyödyn. Pienikin viive voi vaikuttaa merkittävästi hoidon tehoon."

;)

Ootko löytänyt hammasharjasi useasti jääkaapista?
Vai onko jääkaapista löytynyt hammasharja kuulunut jollekulle toiselle, ihan varmasti.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Kun Ponssen perustaja Einari Vidgren kuuli että tuollainen on kehitteillä hän sanoi että Ponsse tekee sellaisen joka juoksee.

Olis se aika näky tuollaisten juoksukilpa.

Ponsse on muuten ajokoira.

Tuollainen on maastoa säästävä mutta pahiten sen maaston taitaa turmella kuljetus kun tukit tuodaan metsästä. Kyllä motokin jälkeä tekee.

THL tiedottaa

#109
Tuo kävelevä metsäkone kehiteltiin Tampereella (sic!) 1980-luvulla. (Lanseeraus 1990-luvun puolella.)
Timberjack oli silloin vielä tehtaan nimi. Nyt John Deere.

Tuosta mallista odotettiin metsänhakkuun mullistavaa konetta, mutta ei siinä sitten niin käynytkään.

Siinä meni miljoona poikineen kehittelytyössä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä