Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lukevatko ns. ateistit enemmän Raamattua kuin uskovaiset - miksi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 20.10.10 - klo:14:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 21.01.11 - klo:20:17
Juu kyllä hevonen on suurempi kuin kilowatti. Tarkalleen 1/0.73549875 kertaa suurempi, eli epätarkalleen 1.3596216173039043234267903242528... kertaa suurempi.

Ihan totta vaan päinvastoin.
Kilowatti on 1.3596216173039043234267903242528... kertaa suurempi kuin hevonen.

Canardian

#81
Ei ole.
1 hevonen = 0.73549875 kilowattia, eli hevonen on suurempi.

Jos taas nostetaan kilowatin tehoa ykköseksi, sitten myös hevonen on suurempi:
1.3596216173039043234267903242528... hevosta = 1 kilowatti

Eli aina hevonen on suurempi luku jos molemmat olisivat samalla paperilla.

Mutta jos ei yhdenvertaisteta molempia, joka on kiellettyä muutenkin EU:ssa,
sitten voidaan käyttää "suurempi kuin" termiä, joka on täysin päinvastainen:

1 hevonen < 1 kilowatti

Nyt hevonen on "pienempi kuin" kilowatti, ja vastaavasti kilowatti on "suurempi kuin" hevonen.



Samaa ideaa suuruuden luvusta käyttävät myös kovalevyjen valmistajat, jotka ilmoittavat täysin vääriä lukuja, jotta kovalevy näyttäisi isommalta.

Kovalevyssä lukee esim. 80GB, mutta oikeasti se on vain 76GB, koska he tarkoittivat 80gigaB, mutta sitä taas käyttäjät eivät ymmärtäisi, koska eivät ole gnostikkoja.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Tiistai

#82
Täällähän on päästy asiaan outomaalaisittain.  Mutta kun on hevosia ja hevosia, miten te voitte määritellä hevosen piin tarkkuudella? :P

Sadeca puhuu niin viisaita.. vaikka uudelleensyntyminen on minulle ehkä liian kaukaa haettu, vaikka mitä minä tiedän.
Itsekin olen kallistunut siihen uskoon, että henkimaailma on. Muutamia kokemuksia elämän varrella ollut, että on lähes pakko uskoa, että jollain ihmeen tavalla tulevaisuus on jo olemassa.  Siinä se paradoksi..

Tänään ajattelin sitä, koska eräs niistä yli 10 vuoden takaa kääntyi juuri sellaiseksi, kuin en olisi silloin pitänyt mahdollisena... mutta sellaisen "viestin" sain, eikä se ollut unessa vaan eräänä aamupäivänä ja niin intensiivisesti, että on jäänyt mieleen. Huoli jälkikuvsta silloin..

Näitä on ollut useamminkin. Tällä väliä olen varma, että myös jonkin asteen telepatia on mahdollista, mutta se vaatii henkilöiden läheisen suhteen.. vai miten sen sanoisi.

Ventovieraiden kanssa sitä ei ole!  Ellei sitten vaistomaisesti käänny kun on tunne, että joku tuijottaa perään ynnä muita sen kaltaisia kokemuksia, joita varmaan monella on ;)

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.01.11 - klo:21:49
Itsekin olen kallistunut siihen uskoon, että henkimaailma on.

No uskollehan ei voi mitään, mutta kyllä kilowatti on suurempi kuin hevonen.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Patu - 22.01.11 - klo:08:43
No uskollehan ei voi mitään, mutta kyllä kilowatti on suurempi kuin hevonen.
Jos hevosesta pitää huolta ja antaa sille heinää ja vettä, niin se voi olla jopa kymmeniä tuhansia kertaa suurempi kuin kilowatti.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä