Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taidetta, valokuvia

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Et kai väitä että tuossa oli kyseessä taide ja taiteilija? Varmaan 10-vuotisella apurahalla palkittu.

Joskus käy niin että aikanaan taiteilijaa ei tunnusteta mutta vuosikymmenten kuluttua arvonsa tajutaan- vaikkapa van Gogh.
Minulla on tunne että tuon vanhusten "pukijan" 'taidetta' ei vuosikymmenten kuluttua arvosteta, mutta sehän on makuasia.
Taidetta on se mikä taiteena pidetään.
päivä kerrallaan

kromi

Lainaus käyttäjältä: Suti - 04.05.15 - klo:17:44
Et kai väitä että tuossa oli kyseessä taide ja taiteilija? Varmaan 10-vuotisella apurahalla palkittu.

Joskus käy niin että aikanaan taiteilijaa ei tunnusteta mutta vuosikymmenten kuluttua arvonsa tajutaan- vaikkapa van Gogh.
Minulla on tunne että tuon vanhusten "pukijan" 'taidetta' ei vuosikymmenten kuluttua arvosteta, mutta sehän on makuasia.
Taidetta on se mikä taiteena pidetään.

Mun mielestä helvetin hienoja kuvia....

sniper

Lainaus käyttäjältä: SutiJoskus käy niin että aikanaan taiteilijaa ei tunnusteta mutta vuosikymmenten kuluttua arvonsa tajutaan- vaikkapa van Gogh.

No hemmetti Suti hienoahan se tieten olis jos valokuvataiteen pariin saatais jostainpäin mualimaa
nimeämäsi van Gogh, mutta hänhän oli näitä tavaanrannan maalareita josta kehittyi kuolemansa jälkeen jopa taidemualariksi.

Siis kuten Mustapekka kertoo niin hienoja kuvia.....
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 04.05.15 - klo:17:52
Lainaus käyttäjältä: Suti - 04.05.15 - klo:17:44
Et kai väitä että tuossa oli kyseessä taide ja taiteilija? Varmaan 10-vuotisella apurahalla palkittu.

Joskus käy niin että aikanaan taiteilijaa ei tunnusteta mutta vuosikymmenten kuluttua arvonsa tajutaan- vaikkapa van Gogh.
Minulla on tunne että tuon vanhusten "pukijan" 'taidetta' ei vuosikymmenten kuluttua arvosteta, mutta sehän on makuasia.
Taidetta on se mikä taiteena pidetään.

Mun mielestä helvetin hienoja kuvia....

Tiistai käytti sanaa "taiteilija" kommentoidessaan noita kuvia. Siksi erehdyin puhumaan taiteesta.

Joo, hienoja kuvia. MustaPekan mielestä. Eihän tässä muuta.
päivä kerrallaan

Amanda


Taidetta on vaikka minkälaista, rajat ovat häilyvät. Mutta katsokaapa tuo video, jää suu auki..

https://www.facebook.com/MarvinCoronelOfficial/videos/vb.329498898245/10152332912748246/?type=2&theater
Minulla ei näkynyt IE:llä, mutta Fireroxilla ja Operalla kyllä.

Kommenteissa on joku laittanut originaalinkin, https://en.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Cheval


karpalo

#355
 Olen tykännyt valokuvista, joissa kuvataan maahanmuuttajien arkea, niiden maahanmuuttajien, jotka lähtivät aikoinaan Suomesta Amerikkaan, suureen länteen, taikka Austraaliaan.

Meidänkin kotikadultamme, muuttivat jotkut Austraaliaan 1950-luvulla.



Pääsääntöisesti puskivat raskaissa töissä. Sosiaalitoimistoihin oli hyvin pitkät matkat.

Amanda


Ihana asetelma.. mitä tulee mieleen?



Tuo pitäisi liimata kuvaksi ja kehystää.. varmaan onkin jo.

Lähde


Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 10.09.15 - klo:07:15
Olen tykännyt valokuvista, joissa kuvataan maahanmuuttajien arkea, niiden maahanmuuttajien, jotka lähtivät aikoinaan Suomesta Amerikkaan, suureen länteen, taikka Austraaliaan.

Meidänkin kotikadultamme, muuttivat jotkut Austraaliaan 1950-luvulla.



Pääsääntöisesti puskivat raskaissa töissä. Sosiaalitoimistoihin oli hyvin pitkät matkat.

Katsopa noita tukkeja ja mieti, mikä työ on saada ne pinottua kuormaksi. Ilman traktoria. Ja sitä ennen käsipelin sahata puut. Ilman moottorisahaa.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 26.01.16 - klo:14:33

Ihana asetelma.. mitä tulee mieleen?






Matkalla siinä ollaan, turvapaikanhakijat matkalla Suomeen.
päivä kerrallaan

Amanda


Mitä itikoita nämä ovat?


Mutta uskomattomalta näyttää tämä meille kaksjalkaisille.. mestarillinen otos, joka on valittu National Geographic julkaisun vuoden luontokuvaksi.



(Olin laittaa sen Ryssiväiselle äskeisen viestinsä kommentiksi, mutten ole varma olisiko huumori riittänyt.. )


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä