Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kirjottelette tänne

Aloittaja hinaaja, 02.06.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.06.16 - klo:12:55


Mahtavaa, kun palasit! Meillä et ole näköjään ollut kovin aktiivinen, mutta veikkaan olevan vanhoja näkkisieluja, jotka olivat outoon kurittomaan keskustelukulttuuriin kallellaan ;)

Hei kaikki, kutsukaahan lisää tuttuja tänne!

Mitähän Ztaralle ja Dianoralle kuuluu?
(Laitoin s-postilla  pitkään poissaolleille vinkin tulla kurkkaamaan taas tännekin ja noiden kahden osoitteista se tuli takaisin..)
"Foorumilla voi kuvitella kaveruutta" muka,
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4829.msg104871#msg104871

olihan mulla joidenkin noiden em. jopa yhteystietoja - ja oli miitti.
Vaan hankalia jäljitettäviä, sen Suon kautta ainakin Tampereen seudun kulkijat saattaisivat olla identifioitavissa.



Amanda


Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 21.06.16 - klo:13:46

"Foorumilla voi kuvitella kaveruutta" muka,
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4829.msg104871#msg104871

olihan mulla joidenkin noiden em. jopa yhteystietoja - ja oli miitti.
Vaan hankalia jäljitettäviä, sen Suon kautta ainakin Tampereen seudun kulkijat saattaisivat olla identifioitavissa.

Kyllä virtuaalisestikin voi olla kaveruutta, aitoakin. Mulla oli Aakun kanssa, RIP. Se vaatii rehellisyyttä ja ettei esitä mitään roolia..

Ai jaa, ne Näkkärin miitit. Muistan Suokkiksen olleen siellä ainakin kerran.. ja taisi olla kuviakin. Muistan Pipanellan niistä, hän piipahti Pönninä taas täälläkin pari vuotta sitten. Mahtoiko Armas olla kuvissa myös? Uteliaana.


Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.06.16 - klo:14:52

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 21.06.16 - klo:13:46

"Foorumilla voi kuvitella kaveruutta" muka,
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4829.msg104871#msg104871

olihan mulla joidenkin noiden em. jopa yhteystietoja - ja oli miitti.
Vaan hankalia jäljitettäviä, sen Suon kautta ainakin Tampereen seudun kulkijat saattaisivat olla identifioitavissa.

Kyllä virtuaalisestikin voi olla kaveruutta, aitoakin. Mulla oli Aakun kanssa, RIP. Se vaatii rehellisyyttä ja ettei esitä mitään roolia..

Ai jaa, ne Näkkärin miitit. Muistan Suokkiksen olleen siellä ainakin kerran.. ja taisi olla kuviakin. Muistan Pipanellan niistä, hän piipahti Pönninä taas täälläkin pari vuotta sitten. Mahtoiko Armas olla kuvissa myös? Uteliaana.
Oli kai, jos löytyy, ainakin kuva jossa Gingstonii saateltiin paikalle kiihdytyskaistaa pitkin.
Pipanella heti tänne, kuka vaan tietää, miten kutsua?
ja Sakkinen että voidaan puhua klassisesta, nogturnoista ... yms. ja krist. kirkkoille antaa nuuskaa.
Fred, selvänäköisyyden lahjasta
Jack Hornest, vasemmisto ja antifasismi elää. ...
Missä he ovat?
Aakkua ei saa takas, josson taivaalisessa AA-kerhossa.


Amanda

Tässä vielä kukun foorumilla, ilta venähti vähän pitemmäksi ulkona..

Valokuvia näkkien miitistä näin vain kerran, pari kolme vaan.. ei mitään Gingstonista tai muistakaan, muistan vain Pönnin selostuksen sen kulusta.  Koitetaan löytää Pönni taas tänne!

Amanda

Jatkan tässä, että ketju pysyy aktiivisena.
Aamun aloitin naamakirjalla ja heräsin kunnolla mielenkiintoiseen ongelmaan.

Täkäläisen tuntemani korusuunnittelijan naamakirjasivulla oli kultaiset kesäsandaalit ja aloin miettimään, että onko hän lisännyt ne valikoimaansa ja että mahtavatko olla mukavat jaloissa, kun pohja kiiltää noin .. :D

Mutta ne olivatkin faarao Tutankhamonin aidosti kultaiset 3300 vuotta vanhat läpsykkäät!



Mahtoiko faaraolla olla vähän erikoiset jalat vai oliko vaikeuksia erottaa vasenta oikeasta.. sellaisia on nykypäivänäkin, tiedän ainakin yhden  :o



Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.06.16 - klo:10:13
Mutta ne olivatkin faarao Tutankhamonin aidosti kultaiset 3300 vuotta vanhat läpsykkäät!



Mahtoiko faaraolla olla vähän erikoiset jalat vai oliko vaikeuksia erottaa vasenta oikeasta.. sellaisia on nykypäivänäkin, tiedän ainakin yhden  :o

Aika kiiltävät edelleen. Onkohan niitä vähän entisöity?

Amanda



Ketjun nosto.
Niin miksi kirjoittelemme? :)

Se on varmaan, kun ajan mittaan virtuaalisten nikkien takaa on löytänyt aitoja ihmisiä ja halaisi jatkaa yhteydenpitoa tätä kautta. Kyllä se pikkuseikka rikastatuttaa arkea ihan omalla tavallaan.

Tai no, mitä muilla foorumeilla nykyään voi lukea, niin vastakohtakin on mahdollista: päivänsä pilaa  ;)

Mitähän Posiella leidille kuuluu?


Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda


Posi taisi käydä konserteissa.. Rammstein on kyllä sellasta räminää, että oksat pois,, yleensä, on ollut joskus telkkarissa.


Laitan nyt tähän, kun kummenpaa asiaa ei ole minullakaan. Tai olisi, mutta maailman asiat ovat niin pyllyllään kuin vain voivat olla.. täksi vuodeksi kuulemma ennustetaan isompaa sotaa Eurooppaan(kin).. suurimman armeijan ylipäälliköksi valittiin pahimman sortin narsisti, joka ei vastalauseita siedä.. olen eksynyt parille videolle hänen vaalikampanjastaan tänään.

Kevennykseksi vaikka kissoista tykkäänkin enemmän!
Katseltu kohta 20 milj. kertaa:


https://www.youtube.com/watch?v=hCRDskZrUMU


Suti

On maailman asiat pyllyllään...Brexit, Trump, miten käy vaaleissa Ranskassa, miten käy Mertelin Saksassa, pysyykö EU kasassa, tuhoaako Trump Naton, (jota Putin odottaa),..
Tuo ennuste tämän vuoden sodasta ei ole niin kovin vakavasti otettava, mielestäni. Paljon riippuu siitä miten Trump pelaa korttinsa Naton ja USAn liittolaisten kanssa. Ei hyvältä näytä.

Kun keskustelee muuallakin - en tarkoita keskustelufoorumeita -niin toivoo, että täältä löytäisi punnittuja  ja harkittuja puheenvuoroja eri asioista. Valitettavasti se harkinta ei ole täällä kunniassa.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä