Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa


Letti

Lainaus käyttäjältä: Sympoli - 20.11.10 - klo:00:08
.
Jestas sun juttuja. Mikä sua oikeasti vaivaa?

Kiitos kysymästä.
Minua vaivaa itsetehdyt ongelmat.
Tosin syntymääni en valinnut.

rapevainaa

.
Kusumus oli kyllä Tiistaille, mutta kiva kuulla että Letti on ok.

AveLazio

Hyvät kirjoitukset Sympolilta ja Tiistailta. Noin se menee.

Koska olen entinen sotilas, niin todennäköisesti kuolen infarktiin tai itsemurhaan. Minuakin jäävät surettamaan jälkeenjäävät läheiset. Voi sitä kuolla tänä yonä tai 50 vuoden päästä. Ei tiedä...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Sympoli - 20.11.10 - klo:00:08
.
Jestas sun juttuja. Mikä sua oikeasti vaivaa?

Huomenta foorumille, on kaikenlista tänään tiedossa, mutta aioin laittaa tähän väliin lyhyen viestin:

Sympoli, taudin nimi on kai fatalismi..

Olen joskus kertonut, että vietin myöhäisteinivuoteni ajatus kuolemasta taaimmaisena mielessä.. ollessani 17 v.  kymmenvuotiaalle siskolleni annettiin diagnoosi: 2 vuotta nuorta elämää jäljellä. Hänella oli äärimmäisen harvinainen verisairaus, oli vain 2 muuta tapausta .. vai oliko se yhteensä 2 tapausta Suomessa. Vahingossa kuulin vahnempieni keskustelevan siitä. Muut sisarukset eivät tienneet..


rapevainaa

.
Tiistai, sun selitykset ovat sekavia. Vierashuoneessa esität tulevaisuus toivoa täynnä ja jonkun muun otsikon alla ihan päinvastaista.

Selität siis että taivas johtuu siitä että siskosi sairastui. Varmaan se antaa lohtua mutta eihän se noin voi mennä. Outomaa kuoli koska Aakkukuoli. No sekään ei mennyt noin. Ei voi. Että muut jäsenet elivät Aakun persoonan kautta. En minä ainakaan.
Eikä taivaitakaan synnytetä jokaisen oudon kohtalon takia.
Miljardia taivaita... Jukriksen juttuja.

On munkin elämässä ollut katastrofaalisia asiota, mutta siitä on syntynyt  paremminkin helvettiä kuin taivasta.

AveLazio

Älä kiusaa Amandaa, Sympoli. Kukin ajattelee omalla tavallaan. Olet kokenut helvettiä maan päällä, niin minäkin. Taivaasta emme vielä tiedä, kun olemme elossa..

Samaa mieltä kanssasi olen siitä, ettei Aakun ruumista pitäisi raahata mukaan keskusteluihin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

#47
.
Pitäskö Mantaa kannustaa hulluudessaan? Mihin se auttaa.

Kun joku sanoo että kato, taivaasta laskeutuu enkeleitä, pitäskö mun sanoa, no voi helvetti niinpä tekee. Ei vitussa, minä kutsun silloin ambulanssin.

Kukin ajattelee omalla tavallaan, mutta miksä joka toisessa kirjoituksessas käsket minua olemaan kirjoittamatta että eukot saa pitää kuvitelmansa. Kyllä sä olet aito eunukki. Ei oo munaa niiku sanotaan.

Tiistai

#48
Lainaus käyttäjältä: Sympoli - 20.11.10 - klo:00:08
.
Jestas sun juttuja. Mikä sua oikeasti vaivaa?

Samaa haluaisin kysellä Sympolilta.  Oletko ajatellut, että Kenties sinullakin oli joskus suojelusenkeli vierelläsi.. ei ehkä itsesi takia vaan niiden henkilöiden takia, joista olet vastuussa?

Enkeleistä en tiedä, mutta olisi se mukava ajatella, että heitä on..
Enkeliuskoiset "eukot" olet ajanut ajat sitten pois täältä.

Menet jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja siksi sallin sen kerran itsellenikin:
antaisin mielelläni vaimollesi Arjen Sankaruuden mitalin, viittaus Samjan foorumilla käytävään keskusteluun.

Muisto Keijo Kullervo

"Taivas on maisema sisälläsi jossa Sinä olet."

Mielikuvitusta käyttäen...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä