Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

#50
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 20.11.10 - klo:19:10
"Taivas on maisema sisälläsi jossa Sinä olet."

Mielikuvitusta käyttäen...

K.K.

voi ristus mitä patologin puhetta ....sisällä on suolisto ja muita elimiä katso google, kuvat, anatomia.

Kerran mulla oli peräsuolen tähystys ja silloin se oli maisema. Katselin sitä telkasta.
Sisällä ei ollut mitään koska olin syönyt tyhjennyslääkettä.

AveLazio

Rauhoitu Sympoli! Käsken, vääpeli Te! Naisten kiusaamista en salli.

Ja katso, kellä on munaa sen jälkeen, kun itse olet ollut sodassa. Tiäksää - kovilla ammutaan sua kohti.

Lopeta höpinät. Häpeän puolestasi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Letti

Ei taivas ole meeneet sankaruudet, vaan se mitä on nyt.
Kukaan toinen ei voi puolustaa toista, ei tiedä mitä toinen tahtoo. Toinen voi tahtoa vaikka itsemääräämisoikeuden.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Sympoli - 20.11.10 - klo:20:12
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 20.11.10 - klo:19:10
"Taivas on maisema sisälläsi jossa Sinä olet."

Mielikuvitusta käyttäen...

K.K.

voi ristus mitä patologin puhetta ....sisällä on suolisto ja muita elimiä katso google, kuvat, anatomia.

Kerran mulla oli peräsuolen tähystys ja silloin se oli maisema. Katselin sitä telkasta.
Sisällä ei ollut mitään koska olin syönyt tyhjennyslääkettä.

Eikä sitä Taivasta löytynyt silläkään kertaa...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai


Sieltäkään :D  kun ei yläpäästä ei löytynyt.. ei tuolle voi muuta kuin nauraa!

Mutta vakavasti, samasta lähtökohdasta voi tehdä itselleen helvetin tai vaihtoehtoisesti ainakin siedettävän olotilan. Miksi rypeä onnettomuudessaan ja vastoinkäymisissään.. ?





rapevainaa

#55
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 20.11.10 - klo:21:38


Mutta vakavasti, samasta lähtökohdasta voi tehdä itselleen helvetin tai vaihtoehtoisesti ainakin siedettävän olotilan.


Miksi rypeä onnettomuudessaan ja vastoinkäymisissään.. ?


niin, on  paljon kivampi rypeä toisten  onnettomuuksissa.


Jos peräsuolesta olis löytyny syöpä, helvetti se olisi ollut.


Uskontunnustuksessa sanotaan selvästi, että Jeesus astui ylös taivaisiin.
Onko se taivaan paikka jossain yhteydessä vaihtanut paikkaa?

Tie miehen sydämeen menee vatsan kautta. Onko K.k muistanut jotenkin väärin nämä kaksi tosiasiaa, nälissään kai?

rapevainaa

#56
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 20.11.10 - klo:20:50
Rauhoitu Sympoli! Käsken, vääpeli Te! Naisten kiusaamista en salli.

Ja katso, kellä on munaa sen jälkeen, kun itse olet ollut sodassa. Tiäksää - kovilla ammutaan sua kohti.

Lopeta höpinät. Häpeän puolestasi.

menes nyt takas nukkumaan. Pese hampaat.

Ave. Jos sä olisit mode, sua vois pelätä. Mutta nyt, saat keksiä ite.

AveLazio

Sympoli, tässä sulle ehdotus. Tää on sullee varmaan liian extreme-juttu, mutta: kirjoita kerrankin myönteinen viesti - semmoinen jossa et hauku ketään. Onnistuuko? ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Moi., mitä jätkät olette täällä tuhranneet?

Lueskelin aikani kuluksi höpinöitänne. Kovin on ollut taas tekemisen puutetta., vai mitä?.

Olin tossa kolmisen viikkoa paikassa, jossa kuukauden aikana on 30 aurinkoista päivää.

Siis olin Saharassa. Tuttu kioskimyyjä ihmetteli mustaa naamaani? Ystävystyin paikallisen Mahmoudin kanssa. Ihan ovat mukavia ihmisiä Egyptiläisetkin., peräti iloisiakin.

Huonoa englantia väännettiin., Olimme Nokia-Teamin jäseniä, me suomalaiset. Nokian vuoksi saimme me suomalaiset ansiotonta arvonnousua.
Ainoa asia mitä heidän touhuissaan menee yli hilseen, on siis tuo uskonasia. Minkä takia heidän on tarvinnut vetää omia johtopäätöksiään uskonasioissa?

Muslimin Taivas on länsimaalaisen mielestä onneton, saisivat luopua koko uskonnostaan, se on pelkkää pelleilyä, ainakin minun mielestäni.

Ovat kuitenkin alun alkaen samaa uskonsuuntausta kuin mekin. Prohveetta Mohammad vaan alkoi keksimään omia ratkaisujaan.., uskoo ken uskoo,  ovat kuitenkin osanneet manipuloida kansansa.

THL tiedottaa

Postman!

Mikä uskonsuunta on mielestäsi se paras?

Mummiälestä ei tarvi uskoo yhtikäs mihinkään kuviteltuihin olentoihin.
Ne kun pitää vain meidän ihmisten päänsisäisinä kuvitelmina, siis ne kaiken maailman jumalat, niin menee kuule ihan hyvin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä