Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sosialistisen realismin parhaat palat

Aloittaja rapevainaa, 09.02.10 - klo:13:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Iita

Lainaus käyttäjältä: se - 18.02.10 - klo:10:41Pitäähän itsesuojeluvaiston sen verran pelata, ettei liiaksi erotu muusta porukasta.

Olen edelleen täysin kyvytön ymmärtämään, miksi muusta porukasta erottuminen olisi huono asia.

Ja niillä raittiuskirjoituksilla pyrittiin myös bongaamaan tulevaisuuden rappioalkoholisteja. Itse päädyin kirjoitukseni vuoksi tarkkailuluokalle, en vain sen vuoksi mutta se taisi olla viimeinen niitti opettajalleni... :D
I walk alone / With my head held up high / Never felt that I belonged / Stand my ground at all cost / Running through night / With blindfold / Just for the right / Right to be wrong

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Iita - 28.02.10 - klo:20:16Olen edelleen täysin kyvytön ymmärtämään, miksi muusta porukasta erottuminen olisi huono asia.

Eihän se erottuminen kai mikään huono asia ole, ellei sitten ole umpiouto :) noin negatiivisessa mielessä.

LainaaJa niillä raittiuskirjoituksilla pyrittiin myös bongaamaan tulevaisuuden rappioalkoholisteja. Itse päädyin kirjoitukseni vuoksi tarkkailuluokalle, en vain sen vuoksi mutta se taisi olla viimeinen niitti opettajalleni... :D

Oliko sinulla se kirja luettavana, missä kerrottiin Turmiolan Tommista ...

karpalo



Oikein ei jaksa yhdistää Juttaa tähänkään tuote-esitteeseen., broschyyrin etusivuun  :)



karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.03.10 - klo:15:33
.

http://communisme-bolchevisme.net/images_ussr_cccp_pictures.htm

Hienoja Kuvia., ei voi muuta sanoa., suuri maa valtava., Kaikki epäkohdat peittävä., massiivinen Propaganda-Koneisto ollunna päällä. Lähihistoriaa parhaimmillaan.

Eugen

"Aye, caramba!"

rapevainaa


rapevainaa



Nikitovich Zhavoronkov Eugene (1926-1999)
Jäsen Suuren isänmaallisen sodan, toisen maailmansodan jälkeistä ammattiin - kaivosinsinöörinä. Veteraani öljyteollisuus Surgut, yksi järjestäjistä ensimmäinen toimisto porausta (1965), toiminut johtajana luottamusta järjestelmään "Surgutneftegaz". Ratne ja työn palvelut, EN Zhavoronkova myönnetty Yhteisöjen Isänmaallisen sodan, lokakuun vallankumous, Red Banner of Labour ja vain 16 mitalia. On eläkkeellä, hän on osallistunut aktiivisesti julkiseen elämään kaupunkiin. Yksi käynnistäjien puutarhassa Sotaveteraaneja yhdistysten ja työvoimaa. Otsikko "kunniakansalainen kaupungin Surgut, myönnettiin kesäkuussa 1994.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä