Raamatun henkilö tai henkilöt jotka ovat vaikutttaneet elämäsi kulkuun?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.08.10 - klo:10:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Minulle tällainen henkilö on eittämättä Jeesus... Olen lukenut useasti Hänen sanomisiaan ja aina olen niistä 'Voimaa' saanut...

Itse haluaisin lukea erilaisten ihmisten kertomuksia joissa on näkyvissä jonkun Raamatun henkilön vaikutus kirjoittajaan...

Ensimmäiseksi toivomuslistallani on jokin ateisti joka on tutkinut Raamattua, sillä olen huomannut kuinka voimakkaasti ateistit ottavat kantaa Raamatulliseen Jeesukseen ja Hänen sanomisiinsa.

Tietysti on myös niitä jota kiittävät ja siunaavat lukemiaan tekstejä Raamatusta ja ovat saaneet henkistä voimaa niistä... Hekin ovat tervetulleita vaihtamaan mielipiteitään ko. asiasta?

Siunauksellisia puheenvuorja kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen...
Toivoo...

Keijo Kinnunen
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Canardian

Jeesus on kyllä ehdottomasti paras raamatusta. Pitää vaan välttää King James raamattua, jossa on paljon merkittäviä asiavirheitä.

Pahin virhe KJ raamatussa on Luciferin sekoittaminen Saatanaan. Lucifer on nimittäin Jeesus, eikä Saatana!

KJV:Rev 22:16:
"How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations!"

NRSV:Rev 22:16:
"How you are fallen from heaven, O Day Star, son of Dawn! How you are cut down to the ground, you who laid the nations low!"

Day Star = Morning Star = Venus = Lucifer = Jeesus.

NRSV:Isaiah 14:12:
"It is I, Jesus, who sent my angel to you with this testimony for the churches. I am the root and the descendant of David, the bright morning star."

Eli Jeesus on enkeli, ja hänen enkelinimensä on Lucifer. Hän on se joka putosi taivaasta maan päälle, koska hänellä oli missio.
Ehkä hänen piti myös todistaa Jumalalle että uskoi häneen, jotta pääsisi takaisin taivaaseen.
Saatana taas ei ole ikinä ollutkaan taivaassa, vaan on jo syntynyt helvetissä.
Isaiah eli 800 eKr, ja hänen sanotaankin ennustaneen Jeesuksen tuloa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 24.08.10 - klo:14:11
Jeesus on kyllä ehdottomasti paras raamatusta. Pitää vaan välttää King James raamattua, jossa on paljon merkittäviä asiavirheitä.

Pahin virhe KJ raamatussa on Luciferin sekoittaminen Saatanaan. Lucifer on nimittäin Jeesus, eikä Saatana!

Isaiah eli 800 eKr, ja hänen sanotaankin ennustaneen Jeesuksen tuloa.

Kukas nää väitteet tästä KJ:n raamatusta on kumonnut ja missä Faktatodisteet sijaitsevat tällä haavaa?., Onko löytynyt esim Isaiahin kirjoitukset jostain pyhästä haudasta., mutta pelkät hänen kirjoituksensakaan eivät takaa mitään.

Kuka tahansa voi kirjoitella mitä tahansa., kätkeä ne johonkin piiloon ja toivoa, että löytyvät vasta tuhannen vuoden kuluttua.

Canardian

Sen voi jokainen itse todeta, kun katsoo heprean kielistä raamattua. Siinä on tarkalleen sama asia kirjoitettu kohdassa jossa KJssä lukee Lucifer, ja jossa Jeesus sanoo olevansa aamutähti.

Hebrew OT: WLC (consonants only):Isaiah 14:12:
איך נפלת משמים הילל בן שחר נגדעת לארץ חולש על גוים׃

Hebrew Modern:Rev 22:16:
אני ישוע שלחתי את מלאכי להעיד לכם את אלה בפני הקהלות אנכי שרש דוד ותולדתו כוכב נגה השחר׃

כוכב השחר = הילל בן שחר

הילל בן שחר = Hillel Ben Shahar = Hillel poika aamun
כוכב השחר = tähti aamun

Eli käännös "Lucifer" (kreikaksi valonkantaja) on väärin, jos sitä ei noudateta yhtenäisesti, jolloin KJssä pitäisi lukea että Jeesus sanoo olevansa Lucifer. Jos tätä yhtenäisyyttä ei noudateta, Lucifer voidaan yhdistää Saatanaan, joka sanoo näin:

NRSV:Job 1:7:
"The LORD said to Satan, "Where have you come from?" Satan answered the LORD, "From going to and fro on the earth, and from walking up and down on it."

Ja näinhän ei ole että Saatana on Lucifer, vaan Saatana tekee juuri niinkuin sanoo, tulee maahan ja poistuu siitä, ja kävelee maassa ylös ja alas, eikä ole tippunut taivaasta maahan kuten Jeesus, eli Lucifer.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 24.08.10 - klo:20:45
Sen voi jokainen itse todeta, kun katsoo heprean kielistä raamattua.

Vai niin., kyllä itse ainakin nostan kädet pystyyn Hebreankielisen raamatun kohdalla.


Canardian

Katso muokattu viesti, sen osaa jokainen myöskin, koska netistä löytyy hepreankielinen raamattu ja google osaa kääntää hepreaa:

Tässä työkalut joilla pärjää mainiosti:
http://unbound.biola.edu/
ja
http://translate.google.com/?hl=&ie=UTF-8&text=&sl=iw&tl=en#
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Canardian

Hillel eli 110 eKr - 10 jKr, ja hän eli 120 vuotiaaksi: http://www.jewishencyclopedia.com/view.jsp?artid=730&letter=H

Mielenkiintoista onkin miten Hillel voi olla Jeesus.

Vaan hän ei olekaan Jeesus, eikä hän ole aamun poika, vaan tässäkin kohtaa on virhe jopa heprealaisessa raamatussa, jossa kuten KJ versiossa joku yritti taas vierittää syyt jonkun toisen niskoille, kätkeäkseen totuutta ja/tai pilataaksen jonkun toisen maineen. Hillel oli äärimmäisen hyvä ihminen ja joku ilmeisesti kävi häntä kateeksi ja maksoi raamatunkirjoittajalle että hänen nimensä yhdistettäisiin Saatanaan. New Revised Standard raamattu (NRS) menee jopa askeleen edelle ja korjaa hepreankielistä raamattua, poistamalla myös Hillel sanan ja korvaamalla sen alkuperäisellä päivätähti sanalla!
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Aika pimeetä. Saatana on veronkantaja, luunmurskaaja, inkvisitio ja laki, yks paska ja vetää turpiin.

Jeesus kääntää toisen poskenkin, ikään kuin se mitään auttaisi.

Saarnaaja on vaikuttanut elämäni kulkuun, tee niinkuin teet ja aina menee pieleen, mut olen digannut Jeesuksen idealismia.

rapevainaa

.
Jeesus tai Jumala, heti kun kiireiltänne ehditte, siunatkaa tämä foorumi. Parantakaa kaikki pipipäät.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Rape - 25.08.10 - klo:00:13
.
Jeesus tai Jumala, heti kun kiireiltänne ehditte, siunatkaa tämä foorumi. Parantakaa kaikki pipipäät.

Tuossa on rukouksen syvin olemus. Minäkin usein ristin käteni nukkumaan mennessä.

Tuo oli kaunista.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä