Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Mutta tänään on uusi päivä ja varmaan tarvitset annoksen taas..

Miehet olisivat hukassa ilman meitä, kuolisitte tylsyyteen!

Posiella

Angela on taas teillä tietymättömillä. Suti kävi täällä ja Angela luuli kai, että nimi Suti viittaa jotenkin hänen toimenkuvaansa. Kumpaakaan ei ole näkynyt. Pohjakassakin on viety.

Onneksi Tiscon rahat olivat vielä kahvihuoneen kassakaapissa. Ei kai tällaista paikkaa ihan pikkurahalla pyöritetä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: . - 09.11.15 - klo:23:17
Angela on taas teillä tietymättömillä. Suti kävi täällä ja Angela luuli kai, että nimi Suti viittaa jotenkin hänen toimenkuvaansa. Kumpaakaan ei ole näkynyt. Pohjakassakin on viety.

Onneksi Tiscon rahat olivat vielä kahvihuoneen kassakaapissa. Ei kai tällaista paikkaa ihan pikkurahalla pyöritetä.

Mutta eihän Sudilla voi myötäsukaan vedellä, eihän?
Oliko se tuomani suka vielä hyllyllä vai oliko sekin kadonnut?

Amanda




Onkohan kaikilla pojilla kunnon kaulahuivit tuossa sateisessa kaamoksessa?



https://www.youtube.com/watch?v=YPer3Xv2QSM&feature=youtu.be

Mitä jos kudotaan omilla kätösillämme uniikit huivit, pitäisi kyllä tuoda mieleiset paksut langat tullessaan. Puolessa tunnissa valmis, kai nyt sen verran voi odotella .. sillä väliä Angela tarjoilee ja ehkä silitteleekin myötäsukaan, jos tarvetta on ;)


Amanda


Mikä ihmeen ryntäys Pisteen pubille on ollut tänään:

Käyttäjiä enimmillään tänään: 31

Eikä kukaan meistä ollut paikalla.. missä se Angelakin on..



Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.11.15 - klo:19:12

Mikä ihmeen ryntäys Pisteen pubille on ollut tänään:

Käyttäjiä enimmillään tänään: 31

Eikä kukaan meistä ollut paikalla.. missä se Angelakin on..

Jospa se Angelakin oli influenssarokotusjonossa... Minä ainakin olin.

karpalo

"mattlaurin"

Saako tuollainen nimimerkki jatkossakin postailla täällä ?

Aiheuttanee foorumin kuivettumisen suurelta osin.

Mitä mieltä ollaan ?

Esmerkix

Minä toivoisin pikkuisen ymmärtämystä ihmisten erilaisuutta kohtaan...
Eivät kaikki voi olla kuin samasta puusta veistettyjä. :(

Suti

mattlaurin valehtelee.
Minusta valehtelua ei pidä sietää eikä sallia vaikka kuinka olisi toisinajattelija ja vaikka kuinka hyvää tarkoittaisi ismeillään.
Jos valehtelu ei lopu pitäisi ovi sulkea.

mattlaurin ei ole ihan syyntakeinen. Foorumi voi periaatteessa joutua vastuuseen valheiden levittämisestä.
päivä kerrallaan

Posiella

#39
Mattlaurinia ei ole täällä pubissa näkynyt. En siis voi puuttua hänen tekemisiinsä.

Sutin ja Karpalon kirjoitukseiin vastaisin omasta puolestani näin:

Aiemmin ajattelin Mattlaurinin olevan harmiton sekopää.
Nyt on kuitenkin ilmennyt, että tänne kirjoittelun tarkoituksena on näköjään ollut hänen tulevan elokuvansa mainonta.

Olisin sitä mieltä, että tämä mainonta on mennyt sopivuuden rajan yli. Joku voi mainostaa jotain lähellä itseään ja omia intressejään ja hyötyjään koskevaa asiaa kaupallisessa tarkoituksessa ehkä kerran, mutta tällainen jatkuva määrätietoinen ja agressiivinen mainonta ei sovi Outomaan ilmapiiriin.

Mattlaurin on ihan tosissaan ja oikeiden ihmisten nimiä käyttäen ottanut jatkuvasti esiin suomalaisten viranomaisten haukkumisen. Tämä ei ole Outomaan hengen mukaista.

Pyydän moderaattoria harkitsemaan Mattlaurinin ketjun poistamista ja kirjoittelun estämistä.

Tämä on vakava asia.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)