Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kokoomuksen kovat nimet, mutta kuka pääministeriksi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 29.05.14 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

#70
Lainaus käyttäjältä: sniper - 17.06.14 - klo:13:21
Olen jossain keskustelussa cirkus scandinavia saitilla lukenut jotta Sofi olisi vihreihin päin kallellaan, satavarma en tästä ole.

Sofi haukkuu usein perus-suomalaisia "hitlerin jälkeläisiksi" tavoiltaan.

Se kertoo vain tietämättömyydestä ja ymmärtämättömyydestä, ei välttämättä tyhmyydestä. Monet PS:n edustajathan ovat mm. puolustaneet sananvapautta, eli erästä länsimaisen kulttuurin kulmakiveä, monien muiden sitä vähätellessä. Kovin vähän hitleriläistä tuossa on, jos tarkemmin ajatellaan...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.06.14 - klo:21:05
Se kertoo vain tietämättömyydestä ja ymmärtämättömyydestä, ei välttämättä tyhmyydestä. Monet PS:n edustajathan ovat mm. puolustaneet sananvapautta, eli erästä länsimaisen kulttuurin kulmakiveä, monien muiden sitä vähätellessä. Kovin vähän hitleriläistä tuossa on, jos tarkemmin ajatellaan...

Siis kerro kumpaa tarkoitat joko tietämättömyydesta tajuamisesta tai tyhmyydestä Sofi Oksasasta vai PS-jengiä.

Mä kerroin vaan mitä Sofi on sanonut en edes yrittänyt verrata tai yhdistää sitä muuhun.
Tuo on sinun omaa arviointiasi tuo tyhmyys ja muut.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: sniper - 17.06.14 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.06.14 - klo:21:05
Se kertoo vain tietämättömyydestä ja ymmärtämättömyydestä, ei välttämättä tyhmyydestä. Monet PS:n edustajathan ovat mm. puolustaneet sananvapautta, eli erästä länsimaisen kulttuurin kulmakiveä, monien muiden sitä vähätellessä. Kovin vähän hitleriläistä tuossa on, jos tarkemmin ajatellaan...

Siis kerro kumpaa tarkoitat joko tietämättömyydesta tajuamisesta tai tyhmyydestä Sofi Oksasasta vai PS-jengiä.

Ei sananvapauden korostaminen arvona ole mitään hitleriläisyyttä. Ei ole myöskään se, että halutaan vähentää sosialismia yhteiskunnastamme. Eikös juuri Hitler halunnut vähentää sananvaltaa ja laajentaa yhteiskunnan kontrollia taloudessa, kuten vasemmistolaiset yleensäkin haluavat kollektiivisuudellaan? Kukas taas on hitleriläinen...?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.06.14 - klo:00:05
Ei sananvapauden korostaminen arvona ole mitään hitleriläisyyttä. Ei ole myöskään se, että halutaan vähentää sosialismia yhteiskunnastamme. Eikös juuri Hitler halunnut vähentää sananvaltaa ja laajentaa yhteiskunnan kontrollia taloudessa, kuten vasemmistolaiset yleensäkin haluavat kollektiivisuudellaan? Kukas taas on hitleriläinen...?

Voi hyvä sylvi älä mulle siitä vingu mä kerroin vaan sen mitä Sofi Oksanen oli sanonut Perus-Suomalaisista.
Loppu ja Piste.
Muuten mä äänestäisin Stubb'ia.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

.
Sofi Oksanen on muutes hurjan älykäs ihminen, mitä minä olen hänen lausahduksiaan kuunnellut. Hän pohtii kovasti, miten yksilö voi aatteen suojissa ajaa härskisti henkilökohtaisia etujaan.
Niinpä hän toteaa, että aatetta voi tuskitta vaihtaa jos se ei ole esteenä henkilökohtaisille eduille.

Mutta jos tiedätte jonkun kuuluisan, eiku puremaan nilkkaan. Ai kun tekee kutaa.

risto

#75
.
mitäs siihen sanoisitte kun lapset leikkisivät Alexander Stubbia?

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 18.06.14 - klo:15:32
peskääpä hampaanne

Toi oli hyvä.

Paljon suuria ulkonevia hampaita, ruuan tähteitä näkyvissä siellä sun täällä jos ei niitä harjailla pois ja putsailla.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 18.06.14 - klo:11:14
.
Sofi Oksanen on muutes hurjan älykäs ihminen, mitä minä olen hänen lausahduksiaan kuunnellut. Hän pohtii kovasti, miten yksilö voi aatteen suojissa ajaa härskisti henkilökohtaisia etujaan.
Niinpä hän toteaa, että aatetta voi tuskitta vaihtaa jos se ei ole esteenä henkilökohtaisille eduille.

Mutta jos tiedätte jonkun kuuluisan, eiku puremaan nilkkaan. Ai kun tekee kutaa.
Hgin yliopiston Venäjätutkija, Timo Vihavainen antaa vähän vastalauseita Sofi Oksaselle:
http://timo-vihavainen.blogspot.fi/2014/06/sofin-maailma-ja-venajan-arvot.html

Vihavainen ei ole mikään venäjämyönteinen, vaan varsin kriittinen Venäjää kohtaan. Ei kumarra Ukrainan radikaaleille enempää kuin Venäjänkään.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.06.14 - klo:19:17
Hgin yliopiston Venäjätutkija, Timo Vihavainen antaa vähän vastalauseita Sofi Oksaselle:
http://timo-vihavainen.blogspot.fi/2014/06/sofin-maailma-ja-venajan-arvot.html

Vihavainen ei ole mikään venäjämyönteinen, vaan varsin kriittinen Venäjää kohtaan. Ei kumarra Ukrainan radikaaleille enempää kuin Venäjänkään.

Kysynpä vielä tämän mitäs tykkäsit näistä 54 kommentista tähän Vihavaisen kirjoitukseen?.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä