Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai



Totuus se kipeää tekee. Sinut olisi jokainen muu moderaattori toisella foorumilla heittänyt ajat sitten kaaressa pihalle. Itse olet juutuubisi katumamielellä tai muussa tiedostamattomassi mielentilassa poistellut. Roskakori (näkyy vain ylläpidolle) on pullollaan niitä.. ja muita poistojasi. Tai sitten Lexan haamu käväisee täällä minulta huomaamattani.


risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.08.12 - klo:15:24


Totuus se kipeää tekee. Sinut olisi jokainen muu moderaattori toisella foorumilla heittänyt ajat sitten kaaressa pihalle.



sekös harmittaa.  mä olen saanut monelta foorumilta bannit eikä yhtään syyttä.

Tietysti rankin baani oli se että käytinkäpslokkeja.

Ton sun juutuubivihan mä ymmärrän. Kun sun koneelle ei lataudu juubit niin siitä
tuli sun arvio että "eihän niitä kukaan katso".



Patu

Toivottavasti ymmärrät minuakin.
Minun koneelle juutuubit latautuisi mutta ei lataudu kun en lataa.
Jos ei juipilla ole muuta annettavaa keskustelufoorumille kuin linkki johonkin juutuubiin niin voisi keksiä jotain muuta tekemistä.

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.08.12 - klo:15:24
Roskakori (näkyy vain ylläpidolle) on pullollaan niitä.. ja muita poistojasi.

Elikkä muut poistot ovat yksityisviestipoistoja?

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:19:51
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.08.12 - klo:15:24
Roskakori (näkyy vain ylläpidolle) on pullollaan niitä.. ja muita poistojasi.

Elikkä muut poistot ovat yksityisviestipoistoja?



? ?

Mitä tarkoitat, Joutsen?
Jos tarkoitat jäsenten yksityisviestejä, niin niiden poistot eivät takuulla mene roskakoriin!
Eikä mode (kuin minä) niitä muutenkaan voi lukea. Mutta totuuden nimissä (kuin kerran täällä paljastui toisen foorumin ylläpitäjän kertomana ja minullekin uutisena: varmuuskopiosta ne kuulemma voisi lukea. Minä en voi niitä ottaa, ne on Lexan tontilla eikä minulla ole avainta sinne.. eikä olisi taitojakaan purkaa mitään varmuuskopioita. En edes tiedä, miltä se näyttää.

Jos Joutsen meinaa privalla pyydettyjä poistoja, niin niitä en ole koskaan tehnyt- kun ei ole pyydetty.  Aniharvoin olen itse pahimpia ylilyöntejä poistanut. Ja koska Riparape on useaan kertaan vihajaillut minun poistaneen juutuubeja Patun pyynnöstä niin vakuutan, ettei hän ole koskaan sellaista privaviestillä vaatinut.  JOS jotain poistin, niin se oli omasta aloitteestani. Pitäisikö minun pitää kirjaa näistä?!

Minusta nämä lapselliset juutuubivalitukset voisi jättää ja keskittyä olennaiseen eli rupatteluun.. ystävyydessä, jos vielä muistatte, mitä se tarkoittaa!
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:19:51
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.08.12 - klo:15:24
Roskakori (näkyy vain ylläpidolle) on pullollaan niitä.. ja muita poistojasi.

Elikkä muut poistot ovat yksityisviestipoistoja?

no meillä on moderaattori joka juoruaa jäsenten yksityiä asioita.

On pullollaan mun viestejä. Totta kai on.
Nimittäin jos mun ketju sotketaan typeryyksillä, hävitän omat puheenvuoroni ja käännän ketjun sotkijoita vastaan

lukemtatomia kertoja olet käyttänyt moderaatoritaitojasi siirtämällä taideketjut roskiin, koska t henkiökohtaisesti pidä niistä tai et ymmärrä niitä. Onneton tunari Patu on auttanut siinä.


olen monta kertaa aloittanut  "taide" -alueen lahjakkaiden  nuortenaieilijoiden esittelylläl
jäsenillä on ihmeellinen vimma tulla sotkemaan ja herjaamaan näitä 16 v taiteilijan alkuja.

Sen sijaan että tiistai poistaisi sotkut, hänpä siirtä koko kerjun rosktunkioon.

Jätän nyt kuitenkin pahimmat jutut sanomatta.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 29.08.12 - klo:20:10
Minusta nämä lapselliset juutuubivalitukset voisi jättää ja keskittyä olennaiseen eli rupatteluun.. ystävyydessä, jos vielä muistatte, mitä se tarkoittaa!

Jos ei o empatiakykyä niin miten semmosen vois muistaa.

Raipparipe se kyseli eikö mun huulet o kuivunu kun hän TYÖN SANKARI on ollu kotvasen pois saitilta ja pyöriny mettässä kuin puolukka pillussa ja minä, kauheeta sentäs, oon päässy tänne kirjottamaan kun ei hän ollu vahdissa ja ehtiny mukahumoristina kuittailla kaikkeen.

Jätkällä on aivot kuivunu jo iätajat sitten mutta kova on huoli ettei vaan kukaan muu o vitsikäs, nokkela, ylipäätään pääse reviirilleen.

Illan vitsi, rape ja ripe meni marjaan, toinen ei mahtunu! hah hah hah.. :P

risto

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 29.08.12 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: Outomaa link=topic=2694.msg82692#msg82

Illan vitsi, rape ja ripe meni marjaan, toinen ei mahtunu! hah hah hah.. :P
/quote]

pönni peloton. Sulla ei ole harmaatakaan aavistusta mistä on kysymys.
Kunhan lerputat kaunista huultasi.

Toinen ei mahtunut.

Hahahaha. Olipa loistava veto. Ha ha ha ha.

.voisit kyllä selittää illan vitsisi. Esim. Milloin se jatkuu ja missä kohtaa pitää nauraa.
Ei vaan sytytä. Sori.


Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 29.08.12 - klo:20:10
Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:19:51
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.08.12 - klo:15:24
Roskakori (näkyy vain ylläpidolle) on pullollaan niitä.. ja muita poistojasi.

Elikkä muut poistot ovat yksityisviestipoistoja?
? ?
Mitä tarkoitat, Joutsen?
En tarkoittanut mitään, kunhan kyselin kun en keksinyt kolminaisuutta yleisen ja yksityisen välille.
Minunhan on helppo lepatella kun oon täällä valmiiksi varpasilteen ja nokka pystyssä, eikä rötöksiä takaani löydy. On se hienoo olla hyvä ihminen. Kokeilkaa. Ei mitään morkkiksia.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä