Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uusi elämä

Aloittaja rapevainaa, 07.07.10 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Jo vain onkin!

Lainaus käyttäjältä: Rape - 07.07.10 - klo:15:56
.
Outomaassa on ollu ryöppynään hyviä elämisen ohjeita. Niistä saa kiksejä seniorivuosille.


Luin moneen kertaan ihmetellen... siis tarkoitatko todella kiksejä etkä keksejä?

Ymmärrän kyllä, että muutaman nimimerkin oudot kirjoitukset aiheuttavat verenpaineen nousua ja muuta sen kaltaista.
Kiksejä en ole täältä saanut.
Jos olisin, ne olisivat sen laatuisia, että valkotakkiset olisivat tulleet tutuiksi.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 07.07.10 - klo:18:31

postmanin ajatuksen juoksua seuraten, jokainen hetki on kuin aloittaisi uutta elämää. Oikein ?
oikein pitkalla on dementia jos noin on ja koko aika saa uusia kavereita.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.07.10 - klo:05:17
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 07.07.10 - klo:18:31

postmanin ajatuksen juoksua seuraten, jokainen hetki on kuin aloittaisi uutta elämää. Oikein ?
oikein pitkalla on dementia jos noin on ja koko aika saa uusia kavereita.

Jaa., että juttuni on sitä luokkaa, että Outopoikaa myöden kaikki ikäänkuin elävät uutta., parempaa elämää kohden ja sitä toivoen.

Dementikoista alkaen paranemaan päin. Hyvä, mutta en lähetä laskua., antakaa Omalääkärin luulla, että kaikki paraneminen johtuu hänen toimenpiteistään.
- Hyvin Outoa -

Hyppään just puikkoihin ja Lähdetään Turkusseen Kaarinaan.

allekirjoittanut



Toisaalta on oikein ajatella elettävän elämän olevan aina uutta, jo eletyn ollessa vanhaa elämää. Historiaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 08.07.10 - klo:18:19


Toisaalta on oikein ajatella elettävän elämän olevan aina uutta, jo eletyn ollessa vanhaa elämää. Historiaa.

Niin., ken vanhoja muistelee, häntä tikulla silmään. Uutta kujetta ja kusetusta vaan työstämään.

Sitäpaitsi "Menneen Talven Lumet"., ei niitä oo missään. Aika Entinen ei koskaan enään palaa. Jospa vois kääntää kellon viisareita taaksepäin. Uutta matoa koukkuun jne.

Kyllä löytyy neuvoja ja ohjeistuksia uudelle alulle. Paras neuvo on tietysti, että virheistä voi oppia.

Se on vaan niin, että jos tekee korvaamattoman ja korjaamattoman suuren Virheen elämässään., niin ehkäpä sitä ei voi edes taakseen niin vain jättää ja aloittaa puhtaalta pöydältä uutta elämänjaksoa., koska kaikki entinen lähihistoria on niin karmaisevan karmea.

Sillail oikke.

allekirjoittanut


Monet ajattelevat myös ettei netissä roikkuminen ole sitä oikeaa elämää, mutta on se. IRL

THL tiedottaa

Kyllä Rape on oikeessa!

"Joka päivä, monta kertaa joka päivä, tulee uusia ajatuksia.
Niitä suorastaan tulvii mieleen. Ja mistä noita uusia kavereitakin siunaantuu koko ajan?
Mitä mä kuulin just, niin eihän tällä koko osastolla oo meitä kun jotain tusinan verran.
Ite kun alan laskeen, niin en pääse koskaan kolmea pidemmälle."





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Eli laskutapa minä - yksi, kaksi, kolme... pätee tässäkin tapauksessa. Ei noista muista niin väliä ole, eikä niiden puheista kannata välittää. Pääasia että itse uusiutuu ajatuksineen joka päivä, tai antaa ainakin siihen omakohtaisesti jonkinlaiset mahdollisuudet olosuhteista tai tilanteista riippumatta.

- Voihan sitä paremman puutteessa käydä vaikka itsensä tai niiden muiden persooniensa kanssa yksinpuhelua, jos muut eivät jostain syystä tohdi lähteä tälläiseen omahyväiseen egopullisteluun mukaan?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Lainaus käyttäjältä: S - 09.07.10 - klo:12:42
Eli laskutapa minä - yksi, kaksi, kolme... pätee tässäkin tapauksessa. Ei noista muista niin väliä ole, eikä niiden puheista kannata välittää. Pääasia että itse uusiutuu ajatuksineen joka päivä, tai antaa ainakin siihen omakohtaisesti jonkinlaiset mahdollisuudet olosuhteista tai tilanteista riippumatta.

- Voihan sitä paremman puutteessa käydä vaikka itsensä tai niiden muiden persooniensa kanssa yksinpuhelua, jos muut eivät jostain syystä tohdi lähteä tälläiseen omahyväiseen egopullisteluun mukaan?!

Tarkoitatko., Kukas sen kissanhännän nostaa., jos ei "se" Kissa Itse ?

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 09.07.10 - klo:11:36


Kyllä Rape on oikeessa!


Koska elämä on henkilön subjektiivinen kokemus, myös rape on oikeessa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä