Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Koraaninpolttopäivä

Aloittaja Eugen, 08.09.10 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Letti

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 11.09.10 - klo:21:38
.
Netistä käyttökelpoisen tiedon hakeminen on työlästä ja vaativaa. Siinä ei ole mitään hävettävää. Miten ihminen ite voi keksiä vastauksen kaikenmaailman kysymyksiin.
Luulet minua puhelintytöksi. Ei, en ole sellainen. Ihan kunniallista ammattia tässä tehdään.

Jopa minun "pomoni" sanoi, kun haemme parhaillaan uutta työntekijää pikku joukkoomme, eikä meidän vertaisia ole tullut, että ollaanko me kolme maailman ainoat normaalit ihmiset.
Hii, tuota voisi käyttää jopa suosituksena ja jonkinmoisena tittelinä.
Mitenköhän vääntyisi, Palkintopallilla = PP.

AveLazio

Ei sitten Koraaneita polteltu, ei. Mutta USAn lippuja polteltiin ahkerasti. Onkos siinä jokin moraalinen ero?
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Liput ovat arkipäiväistyneet, joo. Ennen ne olivat niin pyhiä, ettei niitä saanut edes olla vaatteissa kuvattuna.
Mutta jos näkisin jonkun polttavan Suomen lippua, se loukkaisia minua enemmän kuin Raamatun polttaminen!

rapevainaa

.
Höpö höpö.

Minua ei loukkaa yhtään. Jos lipun poltolla asiat muuttuisiva niin sitä tehtäisiin enemmänkin.
Lippu on aika kallis kapistus. Pyromaanit taas keskittyvät taloihin. Ja toiset ovat erkoistuneet polttamaan omia autojaan.

AveLazio

Höpö höpö ihtelles, viäpel! Jos mie näkisin Suomee loukattavan lipunpoltolla, menisin tuatusti välliin. Paetti jos niitä polttajia oes siinä koolla tuommonen isompi ryhmä. Eddä duoda.
Uskotko mihinkään muuhun kuin itseesi, arvostamani hra Quito?

Michael

Mutta vanha ja kulunut käytöstä poistettu lippuhan kuuluu hävittä polttamalla. Jossain joskus joku pastori kertoi että vanha ja kulunut raamattu pitää hävittää laittamalla se paperinkeräykseen. Jotenkin tuntuisi oudolta laittaa käytöstä poistettu lippu Pelastusarmeijan laatikkoon.

Eugen

.
"Aye, caramba!"

Michael

Nyt kun rupesin tätä miettimään, niin voi ollakin että ne liput tehdään halvalla Mexicossa. Joten mikä ettei jossain nyrkkipajassa Afganistanin vuorilla?

AveLazio

Kyllähän monista lipuista näkee, et kotona on mummi ommellut. Varsinkin silloin, kun pitää polttaa Tanskan lippuja, oli oikeista lipuista selvästi pulaa ja paljon kotona askarreltuja piti polttaa.
USAn lipuista ne afganilaisten pikku kätöset virkkaavat huolella aidon näköisiä, kun tarve on jatkuva.
Katotaas leimahtaako jokin mummon ompelema Suomen lippu, jos se iranilainen poliitikko loikkaa nyt Suomeen!

Eugen

.
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä