Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hitlerin kohtalo

Aloittaja AveLazio, 23.09.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Hyvä Ave, unohdat kokonaan, että olet Outomaassa. Tämän ala-osion (Jääkaapinvalo)= Outoklubi ja Sekalainen seurakunta on tarkoitettu leikkimieliselle kieliposkessa jutustelulle, aiheista ei pidä vääntää otsakurtussa, vaan vähän niin kuin jo edellytetään humoristisen näkökulman ottamista.
Me emme oli niin kuin muut foorumit.

Sitä paitsi tuo "ryssän" versio on se oikea. Oikeasti en uskonut hetkeäkään esim Veikko Huovisen tandem-pakoretkeä!
"Aye, caramba!"

Eugen

Hitlerin ja Göbbelsin käyttämä tandem löydetty, läheltä Rostokia, maantienojasta!

Alkaa näyttää siltä, että Veikko Huovinen vie voiton Hitler-mysteerin ratkaisemisessa.
"Aye, caramba!"

AveLazio

Joo, kyllä Huovinen taitaa napata tästä pisteet!

Anteeksi, eugen, että otin tosissani sen Ryssän ( :-*) fiktioversion omana näkemyksenäsi.

Olen sitä mieltä, että mies, joka laittaa tekstiinsä linkin The Kinks -yhtyeeseen ja ilmeisesti tuntee (?) idolini Soinin ja ymmärtääkseni kannattaa sympatiaseuraani Millwallia, ei voi olla paha ihminen. Vaikka ehkä inhoaa minua. Ei silti voi olla paha with those credentials. Period.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.09.10 - klo:14:06
Olen sitä mieltä, että mies, joka laittaa tekstiinsä linkin The Kinks -yhtyeeseen ja ilmeisesti tuntee (?) idolini Soinin ja ymmärtääkseni kannattaa sympatiaseuraani Millwallia, ei voi olla paha ihminen. Vaikka ehkä inhoaa minua. Ei silti voi olla paha with those credentials. Period.

Ave, tässä nyt on puhuttu A. Hitleristä, ei sinusta. Miksi olet kova kärttäämään hyväksyntää? Minulla ei ole minkäälaista mielipidettä sinusta, ei suuntaan eikä toiseen. Muistaakseni emme ole tavanneet IRL. Eikä minulla ole toisekseen mielipidettä vaikkapa Se, S, Rape ym ym nimimerkeistä, olette vain nikkejä tällä nettifoorumilla. En tiedä oletteko hyviä tyypppejä, huonoja tyyppejä vai vain kusipäitä, ei sillä ole väliä.
"Aye, caramba!"

AveLazio

eugen, tässä on nyt puhuttu Hitleristä. Ei sinusta, pikku debiili. Sinä haet aina hyväksyntää surkastuneelle egollesi. Polo. MINÄ HANKIN HYVÄKSYNNÄN IHAN ITSE, SINÄ LEIKKIMÄLLÄ ITKESKELEVÄÄ MODEA!

Jospa siirryt Näkkärille, toivoo Outomaan väki. ;)

Tervemenoo nelosdivariin, Millwallin mukana.

Ole halveksittu, rakas hra Nolla. Joka olet minulle rakas. Ihanaa kun aina pilkkaat muita.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.09.10 - klo:20:52
eugen, tässä on nyt puhuttu Hitleristä. Ei sinusta, pikku debiili. Sinä haet aina hyväksyntää surkastuneelle egollesi. Polo. MINÄ HANKIN HYVÄKSYNNÄN IHAN ITSE, SINÄ LEIKKIMÄLLÄ ITKESKELEVÄÄ MODEA!

Jospa siirryt Näkkärille, toivoo Outomaan väki. ;)

Tervemenoo nelosdivariin, Millwallin mukana.

Ole halveksittu, rakas hra Nolla. Joka olet minulle rakas. Ihanaa kun aina pilkkaat muita.

Vittu ave asento, siis korjaan nollapääherramarsalkka. Lopeta itkeminen. Sä sekoilet siellä taas. Olet vetänyt särkylääkkeitä ja viinaa yhtä aikaa.
Ainakin kannattaisi etsiä vertaisesi foorumi jossa itlkee. Täällä itku menee hukkaan eikä sinua ymmärrä kuin Tiistai.

No mikä ero on bemarilla ja ladalla.
Bemarin takapenkillä on kivampi itkeä.

cruiser

Olen uusi täällä. En vielä ole ehtinyt lukea läheskään kaikkia ketjuja. Tuntuu miellyttävältä foorumilta. Varsinkin kun kävin jalkapalloseura AS Roman sivuilla kovaa kiistaa, että mikä sopii "riommistan" nikiksi ja mikä ei. Noh, voisi kai sitä aikansa turhemminkin käyttää. Ei tosin tule heti mieleen, että miten niin huonommin. :D

Canardian

Lainaus käyttäjältä: postman - 01.10.10 - klo:18:32
Tuntuu varmaan miellyttävältä Foorumilta senkin takia, että täällä ei aina ensimmäiseksi olla kitisemässä., että miks mulle noin sanotaan.
Atmosfääri on täällä vapaamuotoinen, ei ahdistava, kaikki piilosalaisetkin jutut voi paljastaa, ei hämmästytä ketään.
Amanda on Hitlerin kaltainen moderaattori, sitä kannattaa varoa :)
En ole vielä kertaakaan ymmärtänyt millä perusteella se siirtelee viestejä roskakoriin, lieneekö vain joku naisten huonekalusiirtoneuroosi?
Mitä tässäkin teoriassa/faktassa on vikaa?: https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=1051.0
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Amanda

MINÄ  en ole siirtänyt mitään viestejä minnekään!
Se oli varmaan kirjoittaja itse tai Eugen.
Vain yhden ketjun siirsin eilen vieraillekin näkyväksi.

No, eilen kirjoitin vahingossa jotain itse, siirsin paperikoriin ja sitten poistin sen sieltäkin. ettei herrat ylläpitäjät ihmettele, kun itseäni sensuroin  8)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 01.10.10 - klo:18:37

Mitä tässäkin teoriassa/faktassa on vikaa?: https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=1051.0

Teoria voi olla ihan jees ja faktat paikallaan, kunhan sen sais vielä näkyviinkin...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä