Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kaikki autot ovat punaisia

Aloittaja rapevainaa, 01.10.10 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Lääkärin pitää saada palautetta asiaalta miltä nyt tuntuu.

THL tiedottaa

Asiakas on aina oikeassa. Ainakin maksava asiakas.

Ja kaikkihan me maksamme sairausvakuutusmaksua.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ei muuten maksais mutku on pakko.
On niiku väkisin oikeassa.

THL tiedottaa

Joo, näinhän se menee.
Ehkäpä siltä maksulta välttyis, jos muuttais metsään laavulle asuun.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Letti

Lainaus käyttäjältä: se - 02.10.10 - klo:19:07
Joo, näinhän se menee.
Ehkäpä siltä maksulta välttyis, jos muuttais metsään laavulle asuun.

Luulen kyllä, että sieltäkin tulee häätö jossain vaiheessa. Siis jos odotat että puut lämmikepesään tuo edelleen kaupunki, joka paikkaa laavusi katon. Mikään ei ole ilmaista eikä ihminen enää tule toimeen ilman yhteiskuntaa.

Oikeasti häpeän eilisiä kirjoituksiani, on ihan oikein minulle, että mustassa autossa näkyy tosi helposti lika ja voi tulevaa kesää, on kuuma kuin kissa.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Letti - 02.10.10 - klo:20:29
Oikeasti häpeän eilisiä kirjoituksiani, on ihan oikein minulle, että mustassa autossa näkyy tosi helposti lika ja voi tulevaa kesää, on kuuma kuin kissa.
Häpeä ja ole ylpeä, sillä ne asiat jotka ovat oikeasti sinun ideoitasi, ovat kaiken pahimman itsekritiikin alaisia. Mulla oli joskus 80 luvulla rambo otsapanta Finnjetillä ja joku suomalainen perusjuntti käski mun ottaa se rätti pois. Nykyään mietin että olis pitäny olla Darth Vader puku.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Otsapanta 80-luvulla. No se ajoitus ei mennyt ihan nappiin massaväestön suhteen.  ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 03.10.10 - klo:11:32
Otsapanta 80-luvulla. No se ajoitus ei mennyt ihan nappiin massaväestön suhteen.  ;)

Minulla ei ole ollut millään vuosikymmenellä otsapantaa. Martti Vainiolla oli usein otsapanta, hänet saatiin kiinni dopingista.,  ei pidä sitä enää.

Jotkut tietämättömät ovat yhdistäneet otsapannan hippeihin ja huumeisiin ja dopingiin. Ehkä Martti ei sen takia pidä sitä enää

Tai sitten on vanhentunut ja viisastunut.  Harva 60-90 vuotias haluaa otsapantoja pitää, katsovat sen tarpeettomaksi pelleilyksi.

Kas tässä, Otsapantojen aatelia.

AveLazio

Etkös sä sanonut, että sulla oli Rambo-otsapanta 80-luvulla?
Mie en käyttänt pantaa ees sodassa, jossa arvioilta 89 % jätkistä käytti sit.
Mut panta on cool...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Veikkaan noiden otsapantojen tulleen tennispelaajilta. Meillä taitaa olla jossain vielä lasten ajoilta elastisia otsa- ja rannepantoja, niillä pyyhitään hikeä otsalta!  Ken on joskus harrastanut jotain ulkona yli 30 asteen helteessä tietää miksi. Silmiin valuva hiki on inhottavaa ja siitä saa helposti tulehduksenkin, kun ihon rasvaa menee silmiin kaikkine kylkiäisineen, pölyä, bakteereja..

Vaikka otsapantaa en muista koskaan nähneeni Steffi Grafilla tai Andre Agassilla, ei taida olla coolia..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä