Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kehuketju

Aloittaja Canardian, 07.10.10 - klo:22:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 08.10.10 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 08.10.10 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: LexArma - 08.10.10 - klo:20:18
Tämä on kyllä juuri sitä mitä tarkoitin sillä ettei tuo karma oikein toimi.... Jokapaikassa se menee liioitteluksi jotenkin.
Kyllä se toimis jos saatais toi perustelu logi. Sitten moderaattorit voisivat hyväksyä vain hyvillä perusteluilla tehdyt karmoitukset.
Ja seuraavaksi sitten hyväksytään vain hyvin perustellut mielipiteet?
Niinhän mä juuri sanoin. Sama pitäisi sitten myös tehdä eduskuntavaaleissa. Anonyymit äänet hylätään, ja pitää olla hyvä perustelu miksi äänestää jotain kansanedustajaa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

LexA

Jepjep - Loistoidea! Ja nykyiset kansanedustajat valvomaan äänestyksiä.  :P
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Letti

Nyt on tällävälin tullut jo joku virhe tehtyä ja yksi uusi piste. Tämähän etenee vauhdikkaasti.

Virhe vissiin siinä, ettei kannata imartua kehujen edessä, jonkun mielestä siis, vaan minusta on kiva sanoa kiitos.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 08.10.10 - klo:20:22
Jepjep - Loistoidea! Ja nykyiset kansanedustajat valvomaan äänestyksiä.  :P
Ei, koska ne eivät edusta koko kansaa (eduskuntaan pääsee jo 51%/49% äänillä, eli 49% joka on puolet kansasta on on eri mieltä). Kansan ja eduskunnan välinen kansanmies tarkastaisi kaikki äänet. Kansanmieheksi pääsee vain 76% äänillä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Amanda

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.10.10 - klo:19:34
Lumooja!!!! Jaa että kaverini Quit sai miinuksen "varmaan Avelta"!!!!
Millä planeetalla oikein elät?

Moderaattorit tietävät kaiken, tuo nyt meni metsään-  Ave ja Quit ovat maailmanparhaita kavereita! 

Eikun vitsi, kukaan ei tiedä ketä muut äänestävät, tuo ystävyysjuttu mulle juoruttiin.


Letti

Nyt se virhe katosi. Laitan nyt itseni näkyväksi, jotta en pääse väärinkäyttämään tätä ominaisuutta.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:20:24
Nyt on tällävälin tullut jo joku virhe tehtyä ja yksi uusi piste. Tämähän etenee vauhdikkaasti.

Virhe vissiin siinä, ettei kannata imartua kehujen edessä, jonkun mielestä siis, vaan minusta on kiva sanoa kiitos.
Kiitos ei todellakaan ole mikään pieni asia. Se on itse asiassa joillekin suurin asia maailmassa. Joillekin se on suurin asia sanoa se (vaikein), joillekin se merkitsee enemmän kuin mikään muu maailmassa.
Listasin eilen joitain esimerkkejä, mitkä minun mielestä ovat todella suuria tekoja, ja joista ilman muuta pitäisi antaa positiivinen karmapiste, ja Kiitoksen Ansainnut oli yksi niistä syistä:
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=1054.msg60273#msg60273
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Kiva kokeilu, jännä nähdä mien toimii. Nyt näyttävät kaikki olevan kovin myötämieliiä toisiaan kohtaan, kuin ihastuneina omaa paikkaa etsien.
Luulen, että minulle sopii tällainen, on kiva käydä ripittäytymässä täällä. Minulla on tiettyjä ongelmia kanssakäymisissä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 08.10.10 - klo:20:18
Tämä on kyllä juuri sitä mitä tarkoitin sillä ettei tuo karma oikein toimi.... Jokapaikassa se menee liioitteluksi jotenkin.

Katsoit varmaan huonoa pistesaldoani ? Kyllä se siitä. Eihän tämä paikka ole joka paikka ?

AveLazio

Olikos tämä karma hyvä idea? Vai huono....
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä