Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä opin tänään

Aloittaja Bongaaja, 08.10.10 - klo:05:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Myös Nero taivuttaa "rukiin" vanhan kansan tapaan  - ja sehän on kirjakielessä toistaiseksi ainoa hyväksytty muoto.

Yliluonnollista ei ole. Sehän on termien ristiriita. Kaikki mitä on, on luonnollista. Tuota höpsöä sanaa käytetään ilmiöistä, joita tieteemme ei VIELÄ ole pystynyt selvittämään. Ja niitä riittää telepatiasta kummitusten kautta ufoihin. Nuokin ovat ihan arkisia ilmiöitä - kunhan ne kyetään analysoimaan koherentisti.

Minullakin oli USAssa aika pelottava ufokokemus. Mutta ei siinäkään alienit olleet asialla.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Bongaaja

mamuja seulotaan
LainaaKritsana saapui Suomeen keväällä 2009

- Kritsana Srisuk, 14, tuli Suomeen Riam-äitinsä luokse keväällä 2009.

- Maahanmuuttovirasto antoi kielteisen oleskelulupapäätöksen kesällä 2010.

- Käännytyspäätöksen tärkein peruste oli DNA-testin tulos, jonka mukaan Kritsana voi olla yhtä hyvin Riamin tytär kuin siskokin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102112558005_uu.shtml

K

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.10.10 - klo:14:05Minullakin oli USAssa aika pelottava ufokokemus. Mutta ei siinäkään alienit olleet asialla.
Usas ny sannypia sattuu tommosii outoi. Mukki luakiteltii siä visitink alienix (no eipä ol ainoo mesta..). Soli tuanoini samoi aikoi ko sin tuli tää resident evil Yrjö V-Puska.
Elämä on nakki.

rapevainaa

#123
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.10.10 - klo:14:05
Myös Nero taivuttaa "rukiin" vanhan kansan tapaan  - ja sehän on kirjakielessä toistaiseksi ainoa hyväksytty muoto.

Yliluonnollista ei ole.

Minullakin oli USAssa aika pelottava ufokokemus. Mutta ei siinäkään alienit olleet asialla.

minä olen itse muuttunut monta kertaa ufoksi. Otan mäen päältä liidon kädet levällään, ja lennän parin metrin korkeudessa ettei satu jos putoaa. Kukaan ei ole minua tunnistanut koska eivät ole tulleet kysymään mitä mää oikeen lentelen.

Toissa  yönä lennettiin isommalla porukalla.

.

THL tiedottaa

Ilmankos, ilmankos.

Tuossa aamuhämärissä kun katselin taivaalle, niin luulin siinä joutsenten lentävän sulapaikkaa hakien.
Mut ei, siinähän liitelivät Sympoli ja sen kaverit.

Sulaa kyllä löytyy vielä.
Tuossa näkökentässä lainehtii aivan vapaana Pohjoismaiden pisin sisävesivuono.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Tiistai

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.10.10 - klo:14:05

Minullakin oli USAssa aika pelottava ufokokemus. Mutta ei siinäkään alienit olleet asialla.

Ave, kerro se tarina lopultakin!  Aioit kirjoittaa siitä Oktopussiin aikoja sitten. Mikä siinä niin pelotti..?  Tavallisesti ufot ovat taivaalla eikä ne pelota, hämmästyttävät ja askarruttavat vain ja melkein aina löytyy rationaalinen selitys niille.

AveLazio

Nää ufot olivat ihan lähellä. Pikkuisen vain pelotti. Oli ne niin outoja. Kirjoitan kokemuksestani kyl vielä, jos olen foorumilla jatkossakin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda55


Tiistai





Katsoin uteliaisuuttani, mitä joku vieras oppii juuri tästä ketjusta..   Huomaan, että Avella on lupaus lunastettavana! Odotamme sitä nyt.

mrsFox

Oppinut olen jo aiemmin, mutta muistutus siitä taas tänään. Elämä on kallista. Kallisarvoista, mutta myös kallista= hintavaa. Yhden lapsen lääkärikäynti itsehoitolääkkeineen maksoi hieman vajaat 250 euroa. Vakuutus korvaa toki omavastuun (80, tai 85e) jälkeen loput, mutta kyllä lääkkeissä ja hoitoaineissa on tungettu runsaasti ilmaa noihin hintoihin. Jeerum!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä