Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä opin tänään

Aloittaja Bongaaja, 08.10.10 - klo:05:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Kirjoitin tuntemattomista tekijöistä, tutuksi tulleista, hieman de´ja vu - tyyliin. Mielestäni toisinaan kirjoittajat voivat kommentoida asioita yksityisesti, sehän on vain rakentavaa kulttuuria.

Canardian

Bon Voyage on sopivampi ilmaisu Dejá Vu ilmiölle, kuten Matti Nykänen jo kaikessa viisaudessaan totesi.

Kun kokee jotain, mikä tuntuu siltä kuin se olisi jo aikaisemmin tapahtunut, kysessä on ns. Bon Voyage ilmiö, jossa F-teorian mukaisessa toisessa aikaulottuvaisuudessa matkataan mukavasti (=hyvää matkaa, Bon Voyage), ja vaikka ensimmäisessä aikaulottuvaisuudessa ollaankin liikuttu lineaarisesti eteenpäin, niin tuo toinen tuo näitä toistuvia ilmiöitä takaisin.

Tämän voi kokea helposti esoteerisella tasolla itsekin, kun seisoo ensin paikallaan, ja sitten kävelee ympyrän vasemman kautta.
Kun palataan siitä mistä lähdettiin, ollaan matkustettu ensimmäisessä aikaulottuvaisuudessa eteenpäin, mutta toisessa ollaan taas takaisin alkupisteessä. Samoin ensimmäisessä tilaulottuvaisuudessa ollaan palattu mistä lähdettiin suhteessa toiseen aikaulottuvaisuuden, mutta suhteessa ensimmäiseen aikaulottuvaisuuteen ollaankin matkustettu jo tuhansia kilometrejä (koska maapallo pyörii ja liikkuu avaruudessa hirmuista vauhtia).

Ja koska tilaa ja aikaa ei voi erottaa toisistaan (kumpaakaan ei olisi olemassa ilman toista), on todistettu että lokaali/globaali tilaa ja aikaa varten kumpikin tarvii oman ulottuvaisuutensa.



Lähteet:
http://www.mattinykanen.net/thoughts.html
http://en.wikipedia.org/wiki/F-theory
http://en.wikipedia.org/wiki/Gnosticism
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Olen nähnyt unessa vasemman merkityksen ja kokenut seistessäni tähtitaivaan alla maapallon pyörimisnopeuden haarukoidessani kuun oksantyngän haaroittumaan. Mutta tämä tapahtuu vain "from where i stand", tukka hulmuaa, kun havaitsee miten nopeasti sitä mennään.

Mikä se pyörimisnopeus on, aika haipakkaa muistaakseni.

Canardian

Vasemman kautta kiertäen matkustetaan toisessa aikaulottuvaisuussa eteenpäin, ja oikean kautta kiertäen taaksepäin (hetkellisesti).
Myös jos ihminen keksii jotain, hän katsoo vasempaan yläkulmaan (joka toimii myös toisinpäin: jos katsot vasempaan yläkulmaan, keksit jotain), ja kun hän muistelee jotain (liikkuu siis toisessa aikaulottuvaisuudessa taaksepäin), hän katsoo oikeaan yläkulmaan.



Lähde:
http://www.blifaloo.com/info/lies_eyes.php
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Enpä minä ainakaan jakele numeroani, edes tutuille. Tuttuja tapaa sattumalta liikenteessä, mutta en halua sen enempää. En halua mitään syvempää tuttujen kanssa. Ei mukava pettyä. Hoitakoot syvällisyytensä niiden kanssa kenelle velkaa ovat.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Letti - 16.10.10 - klo:18:02
Enpä minä ainakaan jakele numeroani, edes tutuille. Tuttuja tapaa sattumalta liikenteessä, mutta en halua sen enempää. En halua mitään syvempää tuttujen kanssa. Ei mukava pettyä. Hoitakoot syvällisyytensä niiden kanssa kenelle velkaa ovat.

Justiinsa, aivan samaa mieltä. Sitäpaitsi olen ilmeisesti syvällisempi kuin ne puolitutut, jotka eivät osaa puhua muusta kuin ilmoista?

PusiSusi

Olemme kaikki velkaa itsellemme, sen olen oppinut ja siinä on paljon.

Canardian

Kyllä säästä puhuminen voi olla myös syvällistä, esim. jos puhutaan minkälainen sää tulee olemaan vuonna 2212 kun Nibiru pyyhkäisee Saturnuksen ja Jupiterin välistä. Taivas värjäytyy punaiseksi, vedet myrkkyyntyvät koiruoholla, ja Nibiru näkyy himmeänä punaisena ristinä taivaalla.

Ja myös tuo hiljattain tapahtunut sääilmiö jossa sade oli punaista, koska se oli alieneiden (no niinhän mekin ollaan jo puoliksi) maihinnousuyritys mikrobiologisella tasolla. Tunnetustihan ihmisen veressä ei ole DNA:ta, joka on tarkoituksella jätetty paikanpitäjäksi tällä tulevalle alien rodulle, jonka DNA kulkeutuu punaisien verisolujen kautta ihmiseen.

Myös monissa historiallisissa kulttuureissa verta on pidetty sielun kantajana, ja näinhän se todella on, sillä sielulla ei ole DNA:ta, ja se on pitkälti koko elämä ihmisessä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Minä olen velkaa itselleni anteeksiannon verran. En enempää.

Justiinsa niin ja onneksi oma egotus ei muodostu tuttujen määrästä.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Letti - 16.10.10 - klo:18:11
Minä olen velkaa itselleni anteeksiannon verran. En enempää.

Justiinsa niin ja onneksi oma egotus ei muodostu tuttujen määrästä.

Okei, mulla on joku tuttu, etsikää se ja vinoilkaa, ehkä kirjoittelen multipersoonani kanssa?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä