Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keskittymiskyky Kadoksissa ?

Aloittaja karpalo, 21.12.10 - klo:09:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Ei testit ole hulluja. Ne ovat vain hölmöjä tai järkeviä..

Mut sori, THL, oon kuullut, että sää pääsetki Taivaaseen. Ja siel ei oo testejä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Juu-u, kyl maar tommosen ennakkotiedon antamisesta saa sorry ollakin.

Vai ettäkö Taivaaseen tästä mentäiskin...    :-\

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.06.11 - klo:14:05

Mut sori, THL, oon kuullut, että sää pääsetki Taivaaseen. Ja siel ei oo testejä.

Jos olis testejä aika monen ei kannattais uskoon hurahtaa.

Tiistai

Ei se ole ollenkaan hupsu saatikka hullu testi vaan ihan asiallinen, joka .. demontrate, suomeksi googlen kääntäjän mukaan "osoittaa" aivojen toimintaa ja miten hyvin henkilö osaa eläytyä mielikuviinsa.

Kokeilin uudestaan. Heti huomaa miten vetovoima vaikuttaa, mutten yrittänyt jarruttaa. Nyt vain 20 cm ero!

THL:llää pelottaa eläytyä mielikuviinsa?!  ;D

Canardian

THL kai kuuluu niihin ihmisiin, jotka eivät itse kokeile mitään, vaan uskovat vain mitä muut sanovat ja kirjoittavat :)
Niiden kanssa on kamala keskustella, koska ne ei oikeasti tiedä mitään, ja on kuin puhuisi vanhentuneen papukaijan kanssa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Tiistai

Laitoin pari sanaa googleen ja tulin lukeneeksi hypnoosista. Vielä tähän päivään mennessä en ole tajunnut, miten hypnoosi voi toimia. Mutta telkkarissa on nähty niin uskomattomia esityksiä ilman mitään esi"nukutustakin", ettei sitä kukaan tajua...

No, tuolla ilmapallotestillä arvioidaan, miten helposti joku on hypnotisoitavissa!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypnoosi#Hypnoosiherkkyyden_arviointiin_tarkoitetut_mittarit
LainaaIdeomotoriset suggestiot. Näillä tarkoitetaan tyypillisesti suggestioita, joissa koehenkilöä pyydetään kuvittelemaan tiettyjä asiantiloja siten, että ollessaan tosia niiden seurauksena olisi jokin motorinen liike. Tällaisia suggestioita ovat usein mielikuvat erilaisista kehon osien painavuuden tai keveyden kokemuksista (esim: "kuvittele, että kätesi alkaa tuntua niin kevyeltä, että se nousee itsekseen ilmaan").

Canardian

Miksi ei missään ole mainittu miten ihmisen käsi pitäisi liikkua jos hän on herkkä hypnoosille? Pitäisikö käden liikkua ylöspäin jos kuvittelee siihen heliumpallon, vai alaspäin, koska yrittää vääntää heliumpalloa vastaan?
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu

Sinähän kirjoitat kuin vanha papukaija. Uskoisitko jos jossain olisi mainittu?
Mieti itse.
Vai onko se niin että muiden sopii uskoa toisten kirjoittamia juttuja mutta THL:n ei - hei mutta siinähän on järkeä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 13.06.11 - klo:22:34
THL kai kuuluu niihin ihmisiin, jotka eivät itse kokeile mitään, vaan uskovat vain mitä muut sanovat ja kirjoittavat :)
Niiden kanssa on kamala keskustella, koska ne ei oikeasti tiedä mitään, ja on kuin puhuisi vanhentuneen papukaijan kanssa.

Jos muistan oikein, ja muistanhan minä, sinä olet kirjoittanut näin:

"Kun osaa ja hallitsee yhden asian todella hyvin, niin osaa myös kaikki muutkin asiat."

No, sultahan tuo näyttääpi käyvän.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lumoojalla on ylivilkas mielikuvitus, mikä tuottaa joskus hänelle sellaisia mielikuvia ja takautumia, jotka saattavat olla ristiriidassa hänen muun ns. sähköisen aivokapasiteettinsa perustoimintojen kanssa. Elikkä sinne tulee liikaa "kamaa" samaan aikaan.

Siellä päänkuoren sisällä käy toisinaan melkoinen ristiaallokko. Se ei tietenkään ole vaarallista, mutta tuottaa joskus, "vahinkolaukauksia" tai sitten vaan ihan pelkkää soopaa.

Ei niistä kannata pelästyä.

Yleensä kun hetken lepäilee ja katselee taivaan sineen, juo ison tuopin Tuplapukkia alcohol 8,5% ja vaikka toisen ja kolmannenkin, niin tilanne siellä keskusyksikössä taas selkiytyy ja rauhoittuu.

PS.
Tuo nyt oli tuollainen konservatiivinen näkemys, mutta on kuitenkin yleispätevä. Sähköshokkeja en lähtisi hänen sijassaan kokeilemaan, en ainakaan yksikseni.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä