Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Salaiset Kansiot

Aloittaja karpalo, 30.12.10 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sini

Minä täällä vain kukun. Kello tulee kolme.

Tein juuri installaation Salaisista kansioistani.
a/ tyhjensin kangaspussukan, jossa on hienot mustat nyörit, pussukan sisällä oli tärkeitä tavaroita. Kanniskelin pussukkaa ja mietin, minne sen sijoittaisin. Jotenkin tuntui hyvältä, että pussukka oli tyhjä. Kiristin kuitenkin nyörit tiukalle.
b/ mahtavaa! tyhjä pussukka, jonka olin sulkenut
c/ pari viikkoa sitten tilasin USA:sta rintarossin. Se oli pikkuruisessa mustassa pahvirasiassa. Sisällä oli mustaa samettia pehmusteena
d/ mitä? tyhjä, musta kotelo! sen paikkahan on tyhjässä pussukassa
e/ mahtavaa! tyhjä rasia tyhjässä pussukassa

Tässä on ihanat Salaiset kansiot.

kanttuvei

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.01.11 - klo:00:12

Mihin Aven juttuihin Mikki ei usko. Minä kirjoitan pelkästään asioista, jotka tunne.

joo, sä hallitset noi nuhteluasiat. Mutta eihän niistä tarvitse kenenkään välittää.
Semmosta pälinää. Lähinnä ääneen ajattelua. Minäkin kiroilen usein hyttysille metsässä.

AveLazio

Ei sun tarvikkaan oppia mitään täällä. Joku kumminkin voi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

kanttuvei

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

kanttuvei

.
He he heh. Se viimeeksi nauraa jolla on kovin lääkitys. Hehe heh heh.

Slörde

Heh ..

Jos jollekulle on määrätty lääkkeitä, niin parempi on niitä ottaa.  Mutta tarkkaan reseptin mukaan!  Vitamiineistakin voi saada myrkytyksen ja tiedä vaikka kihti.. eikun reumalääkkeistäkin ;)

Kerran minulla oli olkapää hirveän kipeä ja siihen saamani lääkkeet oli niin vahvoja, että kuljin sananmukaisesti pilvessä, äänetkin kuuluivat kuin seinän takaa. Muita sivuvaikutuksia en ainakaan itse huomannut, muut ehkä :P

PusiSusi

Mä kuitenkin silleen tykkään salaisista huppiduupeist. Ne on ihan nami nallekarkkei.

kanttuvei

.
Nauru ei tee kenellekään pahaa jos se ei tule tavaksi.

PusiSusi

Hitsi kun mun tekis mieli. Ihan silleen ilman taka-hajatuksia. Syödä Kultani.. mmm siis kanssaan taskulämmin döner ugh väldigt gott och en bra.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä