Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Ja minä taas olen ihan tuulesta riippuvainen, kikatan jos kohdalle sattuu, enkä yleensä ymmärrä lopettaa ennenkuin hengästyn ja olen kyllästynyt itseeni.

Kaipa nauramisestakin voi hengästyä jos ei muista hengittää ...

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Muut kyllä ovat tasaisempia ja asiallisempia, niinkuin Aakku esimerkiksi on sitä jo käpystiikkaisen virkansa puolesta, vastaa aina ja takuuvarmasti jos kysytään. Ei tosin varsinaisesti kysymykseen, mutta kukas sellaista nyt odottaisikaan.

:evil:

Tai no - riippuu siitä, mitä kysytään :D Täällä kun ne kysymyksetkin ovat yleensä aika outoja.

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Sitten ne ei oikein itekään tiedä haluisko ne olla vapaita vai kiinni. Saksia olen tässä etsiskellyt, mutta turhaan.... kaik on kadoksissa.

Anna vaan niiden saksien olla :roll:

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Indigo

Aakku

:lol:

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"

... Read my lips."

Mää en illaa!

Tollasta ihan vierasta kieltä vieraalta, jonka nimmarikin on ihan ihmeen outo, joku An-o-ny-mous, vai mikä lie. Mikä ihmeen kielipalsta tästä ny on tullu?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Maistuisiko teille kahvi ilman maitoa kun kerma on loppu?
Olkaa hyvät!

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Maistuisiko teille kahvi ilman maitoa kun kerma on loppu?
Olkaa hyvät!

Maistui jo  :oops:  Oli eri plaatua vaan  :wink:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Perjantai tulee yleensä viettämään tänne nimipäiviään jos ei ole unohtunut kotaansa

No niinhän siinä eilenkin taas kävi  :lol:  Mikä ajatustenlukija Indi onkaan  :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku":evil:  Tai no - riippuu siitä, mitä kysytään.  Täällä kun ne kysymyksetkin ovat yleensä aika outoja.

enhän minä nyt ihan tosissaan, kunhan lämpimikseni puhelin. Sinultahan saa niin täsmällisen vastauksen, että oppii siinä aina itsekin jotain samalla. Joskus.

Hyväksytään selitys kun olen niiiin heikko viehkojen naisten edessä :D

Teitillen : ... poskelle, suulle tai vaikka napaan jos haluatten :oops:

8)

Anonymous

Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin!

:roll:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä