Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomalaisten juuret

Aloittaja AveLazio, 09.01.11 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jaska

Kaivelepa Ave muistiasi sieltä spriihin säilöttyjen aivosolujesi väliköistä... niin, juuri niiden kaikkien kolmen. Vastauksia olet saanut jo monet kerrat, mutta on kuin seinälle puhuisi: ei sille vain mene jakeluun.

Siinä vaiheessa kun Avelta tulee yhtäkään fiksua, ajantasaista ja aiheeseen liittyvää lausetta alkuperäkysymyksistä, minä piirrän raksin hattuuni. Mutta sangen hupaisalla tavalla hän kyllä yrittää esittää asiantuntijaa!  ;D

AveLazio

jaska, kysyin tätä ihan neutraalisti. Jos olet viitannut graduusi joskus, siitä on hyvin kauan. Vastaa kysymyksiini. Lukemalla gradusi, voisin päätellä, oletko älyllisesti tuollainen pölvästi kuin foorumikirjoituksissasi. Vai onko sinulla jokin henkinen ongelma, joka estää jatkamasta opiskelua.

Olet typerin ja säälittävin ihminen, jonka netissä olen kohdannut. Silti myönnän sääliväni sua.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

jaska, miksi ihmeessä haluat leikkiä asiantuntijaa, vaikka olet vasta aloittelija? Miksi? Ethän sinä nyt mitenkään ole oppiaineesi tohtorien tasolla! :o :o :o ::) ::) ::)

AveLazio

Ai että jaska saa herjata muita, koska häntä "pitää sääliä". No pitää kyllä, mutta saisi poika vähän hillitä pahaa kieltään. Ymmärrän hänen katkeruutensa - mut silti...

Mut on jo aikoihin eletty, kun Ripa rukoilee moden apua!!! :o Ooks kippee vai tulos vanhaks?

Juuli Hukkaskukka

.
Koska minua on kaksi erittäin hienoa , arvostamaani Henkilöä pyytänyt takaisin, YliPäällikkö Outomaa sekä AveLazion, niin minä perun päätökseni. On tämä muutamille pettymys. Paha.
Toivoisin että Invani jätetään rauhaan. On minulle arka paikka.
.
reino & aino hukkanen

Jaska

Ave-kultaseni,
sinulle on selvästi kova paikka, ettei sinua pidetä joka alan asiantuntijana vain siksi että olet yhden erikoisalan tohtori-dosentti. Jokainen peruskoulunkin käynyt näkee kuitenkin viesteistäsi, että alkuperätutkimuksesta et ole lainkaan kärryillä. Koetapa vaimentaa hybriksesi ja tyytyä siihen, että olet oman erikoisalasi asiantuntija, et suinkaan alkuperäkysymysten asiantuntija, jooko?

Kuten sanoin, saavutukset puhukoot puolestaan. Sinulla ei ole minkäänlaisia saavutuksia alkuperätutkimuksen alalla, minulla taas niitä on runsaasti. Tämä on jokaisen tarkistettavissa oleva fakta. Yritä nyt vain kestää että kompetenssisi ei riitä tähän ketjuun - perusta vaikka ketju oman erikoisalasi aihepiiristä, siellä pääsisit pätemään asiantuntemuksellasi.

AveLazio

Minä olen muutaman alan erikoistuntija, en kaikkien alojen. Oletko mielestäsi alkuperäaiheen erikoistuntija? En minä sellainen ole. Mutta oletko sinäkään? Olet vasta opiskelija, joten tuskin olet minkään tiedealan asiantuntija.

Minä en imartele itseäni, älä sinäkään itseäsi.

Olet lukenut alkuperäaiheesta enemmän kuin minä, se on selvä. Mutta laajemmin et lingvistiikkaan ole ehtinyt perehtyä. Toisin kuin minä, se on myös selvä.

Kun luen gradusi, voin arvioida mahdolliset kykysi kielentutkijana. Onko gradu netissä? HY:n dosenttina saan toki paperiversionkin luettavakseni.

Luin yhden artikkelisi, josta ilmeni lukeneisuutesi mutta ei ilmennyt kykyä itsenäiseen päättely- ja tutkimustyöhön.

En minä sinua lytätä halua. En, usko pois.

AveLazio

En minä halua lytätä ketään, en jaskaa, en sinua - en ketään.

Väärässä olet, kun moitit minua mielipiteistäni, oli sitten kyseessä Mannerheim tai universumi. Olet AINA eri mieltä KAIKKIEN kanssa, ja se on toki jokaisen forumistin oikeus. Sinun murheellinen ongelmasi on se, että sanot aina kaikille "ei se noin ole" mutta et KOSKAAN sano, että miten "se sitten oikeasti on".

Syy tähän on tietysti sivistyksesi, tiedontasosi vajavaisuus. En minä sinua hulluna pidä. Mutta harvinaisen tietämättömänä aikaihmisenä pidän (vaikka sanot joskus yliopistossa sisälläkin käyneesi). Toistan: sanot aina muiden olevan väärässä muttet koskaan kerro "oikeaa" vastausta.

Olet tehnyt tietämättömyydestäsi itsellesi hyveen, omaan pikku maailmaasi.

Jaska

Mukavaa, että Ave muistaa jonkin saamansa vanhan arvion ("ei ilmennyt kykyä itsenäiseen päättely- ja tutkimustyöhön"); ehkä hänen muistinsa ei olekaan kokonaan menetetty? Naurettavaa kuitenkin projisoida sitä muihin, etenkin koskien kirjoitustani, joka sisältää merkittävästi omia tutkimustuloksia. Ave hyvä, tässäkin ketjussa sinulle on jo aikaisemmin annettu linkkejä, joista löydät graduni ja muita tuotoksiani, joten on suhteellisen noloa että toistuvasti sen perään kyselet. Mutta en suosittele että nolaat itsesi kommentoimalla julkisesti aiheita joista et mitään tiedä; etenkin kun netistä löytyy esittelyviestisi ja oikea henkilöllisyytesi.

Olet myös täysin pihalla kutsuessasi minua "pelkäksi opiskelijaksi", koska olen valmistunut jo vuosia sitten. Jatko-opiskelija merkitsee henkilöä, joka on jo valmistunut maisteriksi ja joka tekee tohtorin väitöskirjaa. Ja jo opiskelijana tiesin aihealueesta enemmän kuin sinä nyt, joten titteleitä tuijottamalla ei valitettavasti näe henkilön tietotasoa. Nykyään olen alan parhaita asiantuntijoita, ja satun tietämään että sinä et todellakaan lukeudu meihin: et ole julkaissut aihepiiristä yhtään mitään, ja näkemyksesi ovat suunnilleen sadan vuoden takaisella tietotasolla.

Oletko nyt tyytyväinen? Jos ymmärtäisit tieteellistä argumentointia etkä olisi ryhtynyt valheellisin perustein vähättelemään minua, minun ei olisi tarvinnut ryhtyä kilpalaulantaan kanssasi.

Jospa siis lopettaisit valheellisten juttujesi levittelyn ja yrittäisit sopeutua todellisuuteen? Alkuperäkysymyksistä tietosi ovat heiveröiset etkä kykene vastaanottamaan uutta tietoa, se on nähty eri foorumeilla.

AveLazio

Jatko-opiskelija on opiskelija. Piste.

Mitä mainetta sinä muka olet saanut - vaikka oppiainettasi toki harrastaa vain muutama ihminen, heh - kai siellä "mainetta" saa vain olemalla kirjoilla oppiaineessa. Hehehe.

Anna sen gradus linkki uusiksi. Arvioin kykysi. Voihan siitä ilmetä, että olet pätevä tutkija. Artikkelisi ei antanut siitä viitteitä.

Olet kateellinen minulle. Torju se tai et ikinä pääse eteenpäin opinnoissasi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä