Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Toiveet

Aloittaja Canardian, 16.01.11 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

#30
Jaa, luulin että se on Outomaan yhteisnautinnollinen Runolaatikko, koska silloin kun olin moderaattori, pidin myös siitä huolen että se pysyi puhtaana rönsyilystä.
Jos tekisin oman Runolaatikon, sitten se kilpailisi sinun Runolaatikkosi kanssa, ja sitä en halua.
Pitääpä miettiä joku ratkaisu joka tyydyttää kaikkia.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Slörde



Putosin kärryiltä. Siis Lumooja aikoi siirtää ketjun Outomaalta toiveet.fi sivulle? Miten se voisi teknisesti olla edes mahdollista? 

Ei sellainen käy, olisi kaikkea nettikäytäntöä vastaan. Mutta kopion meidän ketjusta voisi ehkä sinne siirtää ellei kenelläkään ole mitään sitä vastaan.  ?

S

#32
Täällä tuo Runolaatikko rönsyineen kaikkineen saa kuitenkin parempaa näkyvyyttä. Eikä itseäni haittaa vaikka tulisi muitakin omalla nimellään toimivia vastaavia Runoketjuja muuallekin. Silloin voi sivustollaan tavallaan aloittaa runoilemisen puhtaalta pöydältä.

- Tuskin nämä erityyliset ketjut tosiaankaan välttämättä kilpailisivat keskenänsä, vaikka ne tyyliltään vähän toisiaan muistuttaisikin. Kyllä runoille on aina olemassa tilauksensa, sitä on turha kieltää. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä miten runot elävät muuallakin enemmän omine ansioineen.  

- Mutta jokaiselle ketjulle on omassa viitekehyksessään paikkansa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että toisen avaamaa ideaa ei kannattaisi käyttää sellaisenaan, vaan voi tehdä omansa ilman että ottaa käyttöönsä valmiin paketin jostain muualta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

#33
Lumooja (jälleen) käytti sitä kuuluisaa intuitiotaan.
Järjestä viis.     :)    ;)

Joka tapauksessa, oli sitten kyseessä intuitio tai tunteet, pieleen meni.

Viite:

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 18.01.11 - klo:21:03

Älykkyys on vain yksi ihmisen monista ominaisuuksista, eikä se edes ole tärkein.
Intuiitio on paljon tärkempi, koska se ottaa huomioon kaikki muistot, kaikki kokemukset, kaikki tunteet, ja antaa vastauksen samantien. Tämmöiseen laskentatehoon ei edes mikään supertietokone nykypäivänä pysty, saatikka sitten ihmisen älykkyys.
Tunteet ovat myös usein tärkeämpiä kuin älykkyys.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Canardian

Eihän se menny yhtään pieleen, kaikki toimii täydellisesti.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


Canardian

#35
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 18.01.11 - klo:21:13
Putosin kärryiltä. Siis Lumooja aikoi siirtää ketjun Outomaalta toiveet.fi sivulle? Miten se voisi teknisesti olla edes mahdollista?  

Ei sellainen käy, olisi kaikkea nettikäytäntöä vastaan. Mutta kopion meidän ketjusta voisi ehkä sinne siirtää ellei kenelläkään ole mitään sitä vastaan.  ?
En minä aionnut tehdä semmosta, vaan tein sen miettimättä tai aikomatta.
Hyvin se näyttäis toimivan, kuten kaikki muukin.

Ainoo mikä ei toimi on S:n tyytyväisyys tähän ratkaisuun.
Se pitää korjata jotenkin, ehkä aivopesulla.
Kuinka usein ihmiset pesevät aivonsa, nehän voi olla vaikka kuinka likaisia ajatuksia täynnä?
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

S

#36
Täytyy kyllä tässä heti todeta, että tuo kyseinen toimenpide ei itseäni mitenkään erityisesti edelleenkään miellytä. Minua ei kuitenkaan pysty kukaan millään tavoin aivopesemäänkään - joten olen oman mielipiteeni sanonut, eikä se enää siitä muuksi muutu.

- Muut voivat toteuttaa asioita parhaaksi katsomallaan tavalla; vaikka sitten toisen tahdon vastaisesti, sillekään en voi tietenkään mitään. Turha tässä yhteydessä on kai mitään toiveita esittää mihinkään suuntaan - tulipahan vaan sanottua oma näkemykseni, mitä mieltä kyseisestä ideasta olen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Canardian

#37
Loppuratkaisua etsiessäni, tämmöisiä vaatimuksia olisi tähän asti:

1) Tämänhetkinen ratkaisu pitää poistaa, koska S ei tykkää siitä, eikä halua pestä aivojaan edes itse
2) S:n mielestä Toiveet sivulla voisi olla oma Runot alue, ja se ei kilpailisi Outomaan Runolaatikon kanssa, koska Outomaan Runolaatikko onkin itse asiassa S:n oma ketju, joten moraalinen oikeus pitää omaa Runot aluetta olisi S:n luvalla hyväksytty
3) Toiveiden Runoissa voisi olla ihan normaali linkki S:n Runolaatikkoon, jolloin se olisi vain kevyt viittaus siihen ketjuun mikä on osittain vaikuttanut Toiveet sivuston syntymiseen
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 18.01.11 - klo:21:03

Älykkyys on vain yksi ihmisen monista ominaisuuksista, eikä se edes ole tärkein.
Intuiitio on paljon tärkempi, koska se ottaa huomioon kaikki muistot, kaikki kokemukset, kaikki tunteet, ja antaa vastauksen samantien. Tämmöiseen laskentatehoon ei edes mikään supertietokone nykypäivänä pysty, saatikka sitten ihmisen älykkyys.
Tunteet ovat myös usein tärkeämpiä kuin älykkyys.

Tässä yliarvostetaan älyä, intuitiota ja tunteita. Tärkeintä on se että on huonomuistinen. Se pitää ihmisen rehellisenä ja nöyränä.


Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

S

#39
Kyse on tässä enemmänkin myös tekijän eli allekirjoittaneen oikeuksista omiin runoihinsa. Eli olen niiden suhteen aika tarkka - missä yhteyksissä, tai miten ne eri julkaisujen kautta tuodaan julki. Toisin sanoen jos en ole antanut varsinaista lupaa omien hengentuotteideni levittämiseen muilla sivustoilla, niin sitä ei pitäisi mielestäni hyvien tapojen nojalla tehdä. Eri asia on, jos siirrän itse omasta toimestani jotkut runoni jollekin palstalle.

- Joten olisi hyvä että tekijän toivetta edes jollakin muotoa kunnioitettaisiin - tai ainakin pääosiltaan noudatettaisiin, vaikka en itse mitään varsinaisia vaatimuksia tässä tapauksessa lähdekään esittämään. Siksi tuo viimeksi mainittu kolmas vaihtoehto linkkauksesta on ehkä vielä hyväksytyn/sallitun rajoissa. Siis linkki tai viittaus Runolaatikkoon on vielä jotenkin hyväksyttävää; koska se antaa mahdollisuuden siirtyä lukemaan Outomaalle kyseisestä ketjua - eikä silloin omat tuotokset ole näin suoraan esillä tällä toisella sivustolla.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä