Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Miljönääri tais olla Sjöblom, joka Ilveksen osti. No Lukko pelaa ens kaudella mestaruudesta, Ilves yrittää välttää karsintapaikan. Hee.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:19:38
Miljönääri tais olla Sjöblom, joka Ilveksen osti. No Lukko pelaa ens kaudella mestaruudesta, Ilves yrittää välttää karsintapaikan. Hee.

Äläs vähättele, Ilves nousee korkeelle.

Kukas olisi tosissaan uskonut Porin Ässien mestaruuteen, ei varmaan edes monikaan Porin Piru.


Sini

Luulen, että Ave nyt lähtee omille teilleen... kuinkas käy Outomaan? Mitä veikkaatte, kirjoittaako Ave enää...

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sini - 01.08.13 - klo:19:48
Luulen, että Ave nyt lähtee omille teilleen... kuinkas käy Outomaan? Mitä veikkaatte, kirjoittaako Ave enää...

Äläs ny hullujas puhu Sini. Mihis Ave ny kotoos lähtis?

Soon niinku liimautunu tänne, kavereita täällä kaikki on vaikkei aina olla niinkuin perse ja paita.

AveLazio

#744
Sini tiesi totuuden, Jekaterinburgiin mennään. Jää ikävä monia kirjoittajia - kuten Lukon miestä. Lukko voittaa mestaruuden, Ilves on 10.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:20:14
Sini tiesi totuuden, Jekaretinburgiin mennään. Jää ikävä monia kirjoittajia - kuten Lukon miestä. Lukko voittaa mestaruuden, Ilves on 10.

Juulia varotin luumädästä, et jos se puree kii, no ei hätää sulla sen on purru jo latvaan eli aivokoppaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

#746
En ajatellut enää tänään kirjottaa tähän ketjuun. Mutta. Facebookissa nuorimmaiseni keskustelee tämän nuoren naisen kanssa ja pitihän sitä mennä tutkimaan..

Hän on kirjoittanut kirjan, jonka kaikkien pitäisi lukea. Itse en ole, mutta kaikesta päätellen hän on samalla aaltopituudella..


http://www.pamolson.org

Fast Times in Palestine [Paperback]
Pamela J. Olson (Author)


Lukekaahan sivun lopussa olevat kolme lukijoiden arvostelua.
Suosittelen ennen kaikkea AveLaziolle.

Frux

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:19:00
Kiitos. Niistä ystävällisistä sanoista. Fratello mio.

(Oon kyl 4 yliopiston dosentti - but who cares 8))
Tapaan huomenillalla yhden professorin Turuust. Pitääpä kysellä häneltä muutaman tuopin jälkeen, onko Ave niin maankuulu kuin väittää, vai sellainen harmaa hiirulainen kuin yleensä yliopiston proffat...totuus on monesti tarua ihmeellisempää. ;)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 01.08.13 - klo:23:35
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:19:00
Kiitos. Niistä ystävällisistä sanoista. Fratello mio.

(Oon kyl 4 yliopiston dosentti - but who cares 8))
Tapaan huomenillalla yhden professorin Turuust. Pitääpä kysellä häneltä muutaman tuopin jälkeen, onko Ave niin maankuulu kuin väittää, vai sellainen harmaa hiirulainen kuin yleensä yliopiston proffat...totuus on monesti tarua ihmeellisempää. ;)

Tee se ja laita vähän tietoa Foorumillekin.

Ave itse on sen verran ujo poika, että ei hevin kehaise itseään vaan antaa muiden sen tehdä. Tällöin kaikenlainen kehuminen ja nostaminen Jalustalle vaikuttaa aidommalta, kun se tapahtuu jonkun toisen toimesta

Amanda

#749
Kun ulkomailla ilmeisesti ei olla ihan perillä tästä missä mennään,  niin laitan tähän eilisiä uutisia.

Pohjois-Syyriassa kurdien alueella  eilen kurdit ja "jehadistit" (ulkomaalaiset vapaaehtoiset) ottivat yhteen. Ne eivät ujostele tuoda ilmi jo armeijansa nimessä aikomustaan: "The Islamic State of Iraq and Greater Syria".
Kurdit taistelevat autonomian puolesta, seikka mistä Turkki ei tykkää ollenkaan.. kurdithan  ovat kolmen maan alueilla vähemmistönä ja yrittävät jo pitkään autonomisen Kurdistanin perustamista. Heidän epävirallinen suurlähettiläänsä vaimo muuten on suomalainen.. mies on kirjoittanut kirjankin kurdien historiasta, suomeksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä