Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Löytämisen iloa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 23.02.11 - klo:15:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai


Varoitan, Ketturouva, tilkkutyöt ovat adiktoivia! Varsinkin, jos tulee nättiä jälkeä muutkin pitävät niitä nätteinä ;)

AveLazio

mrsFox on jotenkin vaan niin ihana..

Nimim. Saharasta lomalla
At a narrow passage there's no brother, no friend

mrsFox

Tiistai taitaa tietää kaiken toisten ihastumisesta tilkkutöihin  :) Minä olen niin yksinkertainen, että käytän yleensä pohjina peitoissa ihan vain neliötilkkuja, applikoin sitten niihin ja tietysti värit valkkaan tarkkaan! hirsimökkiäkin olen kokeillut ja se on aika monipuolinen, ja vieläpä helppo!

Ave.. ota nyt kunnon nesteytys, ainakin jos meinaat takaisin sinne hiekkapöllyjen areenalle  :D

AveLazio

Ave ottaa kunnon nesteytyksen, jawohl. Eikä lähde enää ikinä hiekkapöllyihin. Mut silti jotenkin tykkää mrsFoxista.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#14
Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 24.02.11 - klo:19:23
Tiistai taitaa tietää kaiken toisten ihastumisesta tilkkutöihin  :)

Itse olen adiktoitunut.. kun aloittaa, niin ei voi lopettaa. Mutta minä improvisoin, pikku tulkuista tietynlaisia motiiveja pääasiassa designer :P patalappuja basaareille. Ei kahta samanlaista, harvoin pari.. joka sitten myydään yhdessä.
Viimeksi ne myytiin loppuun ja pitäisi aloittaa taas, mutta kun on niin paljon muuta meneillään.. ja materiaalia pitää saada.. sitä keräävät kaikki tutut täällä. Loppuvaiheessa palat aina vain pienevät ja sitä isompi ilo on tehdä kaunista tyhjästä.


Paha setä

Tänä iltana olen löytänyt internetin, sen jälkeen kun Al Gore keksi sen. Olen koko illan harrastanut googlailua ja en malta lopettaa ihan heti. Illan hottis sana kuukkelissa on "spyware for windows 7" ja seuraava on "free xxx", sitä seuraa "yourkids-alsopicsavailablenow" ja lemmikkejä on esillä "hotchickenorcock".

Elämä on ihanaa.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Muisto Keijo Kullervo

Katselen aikani kuluksi vaimoni kanssa erilaisia sala- sekä poliisisarjoja TV:tä ja usein tallennamme niitä varastoon - varsinkin kun katsellessa voi mainosten kohdalla kiihdyttää ja taas kun alkaa stoori katsotaan kokolailla tarkasti...

Yleensä löytyy langanpää juoneen aika helposti... Olemme keskustelleet ko. sarjoista vaimoni kanssa ja olemme tulleet tällaiseen tulokseen...
1. Jos on kertakäyttöisestä sarjasta kysymys, kannattaa katsella kaikkein lempeimpää ja sympaattisempaa henkilöä murhakandinaatiksi... Varsinkin niitä jotka uivat poliisin liiviin ja läheisyyteen alle aikayksikössä?
2. Yleensä sarjoissa on näkyvillä vain muutama henkilö ja On aika helppoa nimetä murhaaja... Yleensä henkilö jota on mahdollisimman vähän kuvattu, mutta tärkeissä paikoissa juonen kannalta.

K.K.
JK. Opin oikean langan pään löytymisen jo aikaa sitten tällä tavalla:

Vaimoni teki aikoinaan sukkia lapsillemme tiuhaan tahtiin ja ompelu vakkaan oli kertynyt suuri joukko ja epämääräinen vyyhti erilaisia villa lankoja sikin sokin...
Kerran ajan kulukseni päätin selvittää sotkun ja päätin, että en katkaise yhtään lankaa - vaan pyrin kerimään langat omiin keriinsä pujotellen ja puikkelehtien... Oli juuri sinä päivän vapaat töistä... Meni aikaa ja tupakkaa - muistaakseni poltin vielä silloin - mutta kerät tulivat kerittyä ja kun vaimoni tuli ajastaan kotiin, näytin aikaansaannostani Hänelle:

- Hullu mies!
Sanoi vaimoni, mutta hymyili lempeästi niin sanoessaan...
Sen pituinen se...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Muisto Keijo Kullervo

#18
Löytäminen On mukavaa... Jopa sellaisten asioiden itse löytäminen jonka joku toinen on jo aikaisemmin löytänyt omalta kohdaltaan katsoen...

Löytämisen lisäksi On mukavaa löytönsä perusteella ja arvioimalla löytönsä tehdä jotain mielestään tärkeätä assisioiden(kin).

Muistuu tarina Stan Laurelista joka keksi ruutia ja Oliver Hardy kyselemään:

- Mitä sinä olet keksimässä?
- Ruutia!
- Mutta sehän On keksitty?
- Minä keksin sitä lisää!

Näin On minunkin suhteen käynyt... Tutkin sanoja ja sanojen merkityksia eri tilanteissa... Keksin uusia kombinaatioita sanoille ja seuraan mielenkiinnolla sitä että kuinka tietyt sanajärjestykset vaikuttavat kokonais näkemyksen muotoutumiseen...Yritän pitää mielessä että edes joku logiikka niissä On ja olen onnistunut pyrkimyksissä ainakin joten kuten...
Sen lisäksi 'keksin' vitsejä, ja kuulemania ja lukemania kerron täällä netissä aina silloin tällöin... Vitsithän yleensä perustuvat yllätyskäänteeseen joka tekee tarinasta humoristisen...


Luen ja opiskelen - omaan tahtiini... Löydän ja sovellan... Yleensä löytämisessä auttaa kokemus, aina On aiheellista entisen jo opitun päälle rakentaa lisää, mutta poisoppiminen ei oikein suju enää tässä iässä... Joskus kuitenkin yritän sitäkin... Ainakin silloin kun huomaan ajatelleeni väärin ja nurinkurisesti jostakin asiasta.

K.K.

JK. Myös aikaisemmin huonekalujen kokoomisurakat olivat niitä mukavimpia ja oli helpotus kun lopulta 'löysin' kokoomisohjeet parin- kolmen töppäilyn jälkeen. Toisinaan tosin onnistuin jonkun mööbelin kokoamaan ilman ohjettakin - mutta harvoin.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

mrsFox

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.02.11 - klo:22:51
Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 24.02.11 - klo:19:23
Tiistai taitaa tietää kaiken toisten ihastumisesta tilkkutöihin  :)

Itse olen adiktoitunut.. kun aloittaa, niin ei voi lopettaa. Mutta minä improvisoin, pikku tulkuista tietynlaisia motiiveja pääasiassa designer :P patalappuja basaareille. Ei kahta samanlaista, harvoin pari.. joka sitten myydään yhdessä.
Viimeksi ne myytiin loppuun ja pitäisi aloittaa taas, mutta kun on niin paljon muuta meneillään.. ja materiaalia pitää saada.. sitä keräävät kaikki tutut täällä. Loppuvaiheessa palat aina vain pienevät ja sitä isompi ilo on tehdä kaunista tyhjästä.
Kuulostaa ihanalta, Tiistai!! Nyt kyllä iski pieni kateus, minkä nöyränä tunnustan.. olen nimittäin miettinyt perheelle lisätienestejä käsitöitä tekemällä.. Suomessa niitä vain ei saa myydä kuten basaareissa ja siitä kaikesta pitää maksaa vero, ja se laskee kotihoidon tukea (joka on jotain alle 400e/kk -vero).

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä