Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä ja mistä me tiedämme?

Aloittaja THL tiedottaa, 07.03.11 - klo:09:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Ave, sunkin kannattaisi pohtia Samjan kanssa voileipäteoriaa. Kun voileivän päälle laittaa jotain maittavaa, tulee leipäkin maittavaksi. Leipiä tekee mieli syödä. Eikö ole ihmeellinen havainto.

Niin se närästys. Se puuttuu vielä teoriasta. Millä ihmeen säikeellä saisi närästyksen ja maittavuuden liitettyä toisiinsa. Millä ihmeellä? Ei saa paljastaa. Mielen pitää olla avoin.

(miksi muuten ketsuppi ei närästä, tekeekö ketsuppi voileivän maittavaksi. Hm.)

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 11.11.11 - klo:18:58
.
Skitsofreniassahan ihminen hakee tarkoitusta elämälleen ja yrittää samaistua jonhonkin suureen. Avaruus, Amerikka, Manhattan, avaruuden synty, ulottuvuuksien määrä, valtionvastainen agenttitoiminta ja kaikki mielikuvitus joka vyöryy Hollywoodista teevee kanavien kautta. Pääasia, ettei saa käsiotetta mistään.

Rakkaus, myös eräs elämän tarkoitus. Siitähän saa otteen. Todella koukuttava huume. Rakkaus johonkin, voi olla myös tiedettä, taidetta ja sen elämistä ja kokemista, intohomoisestikin ja siitä saadun tiedon kanssa sinuksi tulemista. Nöyrtymistä ja koettu rakkaus muuttaa elämän aina.
Lainaa
Joo. Siihen siis tarvitsee perehtyä?. Perehtyminen siis vaatii maanistyyppisen persoonallisuushäiriön, johon haetaan tukea jostain vieeelää suuremmasta häiriöstä.

Sikäli kun olen huomannut esim Outomaan ja Ajatusmyllyn populaatiosta, tarvitsee ihmisen olla maanisen oireyhtymän lisäksi

2) lukutaidoton tai
3) ei ymmärrä lukemaansa tai vielä parempi, jos perustietous puuttuu.
4) todellisuuden harkintakyky ei rajota luovuutta

tai näitä kaikkea. Löylyä voi heittää vielä lisää.
(vähän vielä menovettä kirkkaasta viinasta)

niin. Olen liikuttunut että liki kuusikymppinen aivokääpiö tulee esittelemään oppineisuuttaan kuin eläintarhan pingviinille. Kaikki mitä siihen tarvitaan on suurehko ego. Miten olisi Särkänniemi?

Ainakin tulee huomatuksi. Minä olen olemassa. Se siinä on tärkeintä keinoja kaihtamatta.
Kaiken huipuksi toisten pitäisi astua samoja jalanjälkiä. Se osoittaa että todellisuudentajua on jossain eri vuosikymmenellä.  Noh, ainakin elämä on mielenkiintoista. Pelkkä jalanjälki lumessa on tulos jostain suuresta.

Mitä terveempää itselläsi on tarjota tähän monia vaivaavaan ongelmaan?

risto

.

Siis säieteorian sijaan?

Miksi mun pitää tarjota?
Kannattaa mennä lääkäriin.
Jos tarvii mennä jonottamatta,
homman voi järjestää.

No ei se lääkäri sitä säieteoriaa pysty päästä hävittämään.
Siellä se on ja pysyy. Mutta mulle ei kannata tarjota.

.

Joutsen

No ei tarvitse, mutta luulin että parempaa oli tarjolla.

risto

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 11.11.11 - klo:19:31
Rakkaus, myös eräs elämän tarkoitus. Siitähän saa otteen. Todella koukuttava huume. Rakkaus johonkin, voi olla myös tiedettä, taidetta ja sen elämistä ja kokemista,...,

niin. Siitä se lähti kun ylläkirjoittanut oli rakastunut säieteoriaan.

Minun roolini oli laittaa huuli pyöreäksi ja lausua hiljaa HOO.
Tällaista on eläkeläisen elämä. Hyppy ihmeestä toiseen. HOO.

Joutsen

Tiistai

Ihan asiallisesti nyt.

Kuuluivatko kaikki suuret tiedemiehet psykiatrin vastaanotolle? Ilman heitä elettäisi vielä keskiajalla, jos edes sitäkään vielä.. Vain uteliaisuus ja "hullut" ideat ovat saaneet aikaan tämänkin, että tässä keskustelemme tieteen tarpeettomuudesta.

http://superstringtheory.com/basics/index.html
En tajua tuosta mitään, mutten kiellä muiden yrittämistä.

Tiistai

Klikkasin just sulle vastauksen, samanaikaisesti.. :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.11.11 - klo:20:09

Ihan asiallisesti nyt.

Kuuluivatko kaikki suuret tiedemiehet psykiatrin vastaanotolle? Ilman heitä elettäisi vielä keskiajalla,

skitsofrenia ja juoppohulluus on sitä lajia että tieteet on kyllä tehty.
Kaikki suuret   miksi kaikki tai ei mitään?

Monet kuuluisat "tiedemiehet" olivat yrittäjiä. Esim kehruujennin keksijä ei ollut tiedemies. Eikä ollut Nobelkaan.

Nykyisin suurimmat keksijät ovat yritysten kehitystiimeissä.
Artturi Iivari Virtanen oli Valion kemian yksikön  pomo. Hän varasti alaisensa keksinnön ja otti sen nimiinsä.

Moni suuri suomalainen työskenteli saksalaisissa firmoissa ja siirtivät sitten keksinnöt Suomeen käyttöön.

Tekstiviestin keksijä on Posti - ja telelaitoksen työntekijä Matti Makkonen. S. 1952.

Taskulaskimen keksi tai kehitti toimivaksi  nuori kesätyöntekijä Texas Instrumentilla kesätöissä.

.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä