Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taidetta, valokuvia

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 03.03.13 - klo:01:00
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 02.03.13 - klo:23:19
Muutin profiilikuvani... Olen ikuinen opiskelija vielläkin...

K.K.

Kyllä vaan. Tyylikäs profiili.

Olin niin opiskelun lomassa kuvaa otettaessa, että lyijykynä oli jäänyt korvan taakse (ehkä näin pienessä kuvassa ei heti huomaa? Kuva rajattu suuremmasta kuvasta)...

Kuvastaa ajan henkeä... Kasvatti-isäni oli tupakkakauppias... Monet pistivät siihen aikaan pöllitupakan korvan taakse jemmaan... Itse polttelin tupakkaa kuin 'ananias' nuorempana kunnes järkiinnyin... Heitin piipuhyllylle tupakkani ja aloin hölkkäämään ja aloin ajamaan pöllejä hiomopuukuorimolta paperitehtaan tarpeisiin...
Aika kului ja opiskelin 'elämää' ja vaikka olen eläkkeellä, opiskelen vieläkin elämän mysteerioiden selvittämistä kykyjeni mukaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

#271
Aika pieni, pitää zoomata! Tällä foorumilla se saa olla 90x90 pikselin kokoinen, Voisit tehdä samasta kuvasta isomman.
Minäkin vaihdoin taas kuvani .. ja kun oli jo valmiiksi "titityy" siinä niin linnuksi.



Toista kymmentä vuotta sitten alkaneen nettielämäni aikana se on vaihtunut usein viime aikoina.
Aloitin sateenkaarella, sen jälkeen oli niittyleinikki pitkään. Seuraavalla foorumilla Näkökulmalla olin koko ajan vaatimattoman pieni ruskea leivonen, niitä harvoja lintuja, joita tunnistin. En ulkonäöstä vaan laulusta ja syöksylennosta!

Outomaalla sitten muutaman kuukauden omalla kuvallani, jonka vaihdoin taas samaksi leivoseksi. Sen jälkeen on ollut runsaasti luontokuvia .. ja vaikka pääsiäispupu potkulaudalla.


Amanda

'
Siinä luki brasiliaksi Artista japonês Sayaka Ganz cria esculturas de cavalos com material plástico reciclado.
Ja pitihän se kääntää, kun oli niin mielenkiintoinen hevonen.. en osannut sanoa, miten se on tehty. Sulatetusta jätemuovista!


Tateilija on japanilainen Sayaka Ganz

Sini


Amanda

#274


Sini, tyylisi on vähän muuttunut! Käytät enemmän värejä ja on pehmeämpää..

Mutta miten tulkita?  Onko tuo musta aukko, joka vetää kaiken sisälleen-- avaruudessa  ;D


AveLazio

#275
Sinin hienoin työ, mitä nähnyt olen. Keskeinen Iron Core voidaan tulkita työntäväksi tai vetäväksi. Pointtina on kuitenkin yksilön dominoivuus. I lo ve that.

Tähän kuuluisi biisinä hyvin Tiistain vihjaama Black Hole Sun, arvostan. Mutta tässä on sen verran ikonoklastiaa, että omistan tämän biisin sille


http://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Tiistain tiivis luonnehdinta siitä

Onko sulla nyt liikaa joutoaikaa?
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Lisäpinnoja THL:lle taas, älykkyydestä.

Tiistai viittasi Sinin työhön kai tällä


http://www.youtube.com/watch?v=KfLs9JJ_p7M
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä