Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uusi hallitus - millainen voisi olla?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 13.04.11 - klo:16:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#60
No!
Nyt On takinkäänöt tehty kohdaltani...

Olen niin monta kertaa muuttanut mielipidettäni politiikassa, että alan olla alan ammattilainen siinä suhteessa...

Viimeeksi muutin ajattelutapaani EU:n liitovaltio kehityksen omaksumisesta...
Olen ollut niin vaan vallan mahdottomasti vastaan ko. kehitystä... Nyt olen tullut toisiin ajatuksiin ja päätin tukea ko. kehitystä - omalta osaltani...

"Tässä minä vaan takkia kääntelen,  kääntelen..."
Siis Omaltaosaltani ja ajattelu tavoiltani? Olenkohan tullut EU uskovaiseksi?

Kysellen...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Canardian

#61
Fakta on että EU ei vain toimi. Se aiheuttaa sen että jäsenmaat joutuvat talouspulaan ja se tauti leviää sitten myös muihin EU jäsenmaihin ja sen kautta koko maailmaan.
Siksi Timo Soini on pitänyt valistuneita puheita, miksi Suomen pitää erota EU:sta, sekä palauttaa maan itsenäisyyden tuntomerkki ja mittari: oma valuutta.

Kyllä vaalituloksien jälkeen kuului joka puolelta että "muutan pois suomesta", mutta miten niille kävi? Taitaa olla niiden ihmisten puheissa yhtä vähän perää kuin Kokoomuksen Jyrki Kataisella.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Muisto Keijo Kullervo

#62
Nyt liikkuu vahvoja huhuja siitä, että ainoastaan ylimmän arvonlisäprosenttiset (23%) tuotteet olisivat suojassa korotuksilta ja mahdollisesti vain lääkkeitten arvonlisäprosentti pysyisi ennallaan...

Mielestäni ko. ei riitä, vaan ruoan arvonlisäprosenttia ei saisi nostaa tai vähävaraiset joutuvat lähes kerjuulle?

K.K.

JK. Ruoan hinta On puolessa vuodessa noussut katastrofaalisesti ja ko. arvonlisäprosentin nosto lisäisi vielä tuskaa nostaa ruoan hintaa... Se olisi köyhille eläkeläisille todella vaikea pala...

Jutta, Jutta, pidät puolesi tässä asiassa ?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Liittovaltiota EUsta puuhataan. Voi toteutuakin. Suomi on sitten USE:n Idaho. 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

LexA

Ei helvetissä toteudu, tai jos toteutuu niin mä muutan vaikka Ruotsiin...
* LexArma mutisee jotain perkeleestä ja EUsta...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 16.06.11 - klo:21:09
Ei helvetissä toteudu, tai jos toteutuu niin mä muutan vaikka Ruotsiin...

Niin minäkin. Sisko on jo siellä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Heh, Idaho on tunnettu potuistaan, muistelen, mutta voin olla väärässäkin!


On siinä totuuttakin, että pienet jäävät isojen jalkoihin liittovaltiossa.

Ehkä koko liittovaltio on isojen idea vastapainoksi Atlantin takaiselle liittovaltiolle ja kysymys on vallasta, markkinoista. Idässä jätit Kiina ja Intia nostavat päätään, vanhat kulttuurivaltiot pelkäävät asemaansa..   USA ei ollut ollenkaan ilahtunut eurosta ja on yritetty vesittää sen arvoa. Siitä on tullut varteenotettava tekijä, kun on kysymys ..Leitwährung (mitä se on suomeksi), maailman johtavasta valuutasta, millä kaikki mitataan. 

Saddamkin löi viimeisen naulan arkkuunsa, kun alkoi myymään öljyään euroissa dollarin sijasta.

Kun tätä näin ajattelee, niin oli ehkä sittenkin virhe liittyä siihen vaikka olin aina sen puolesta,  takinkääntäjäkö minusta tuli  ::)

AveLazio

Euroopan ydinvaltiot (kuten Saksa) haluavat liittovaltion ESU:n. Ja se toteutunee... Mikä sen estäisi?

Amerikan ydinvaltiot (pohjoisen jenkit) halusivat liittovaltion USA:n. Ja se toteutui. Ei sitä estänyt edes Rebel-Etelän puolustussota.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

#68
Nyt sitten viimeinkin saatiin sixpackin voimalla punnerrettua hallitusohjelma kokoon. Toivottavasti sisältö on tosiaankin sellainen, että se maistuu tällä kokoonpanolla mukana oleville puolueille. Nyt kyseisellä ohjelmalla pitäisi selvitä seuraavat neljä vuotta. Mutta korjauksia/tarkistuksia varmasti vielä hallituskauden aikana tulee tähänkin sisältöön ainakin joidenkin asiakokonaisuuksien osalta.  

-Oli kuulemma tämä neuvottelurupeama kova koettelemus niin neuvottelijoille kuin kansalaisillekin. Kärsivällisyys on ollut todellakin koetuksella puolin sekä toisin. Turnauskestävyyskin oli välillä niin & näin, mutta lopulta päästiin ainakin näennäisesti vaikeuksien kautta voittoon. Nyt kuitenkin seurataan mielenkiinnolla, sekä odotellaan epäuskoisina; saadaanko näiden kauniiden puheiden myötä myös käytännössä sitä luvattua vähempää byrokratiaa, parempia palveluja?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Muisto Keijo Kullervo

Katselin uuden hallituksen paikka jakoa ja ko. hallituksen ohjelma julistusta eilen TV:stä...

Vaikutti tasapainoiselta ja asialliselta ohjelmalta kaikkinensa...

"Minusta tuntuu, että nyt On kaikkein parhain hallitus tulossa Suomeen... Mutta aika näyttää asian paremmin." 


Odotetaan vielä ketkä ministerit ovat kussakin virassa? Eiköhän joka paikkaan löydetä paras mahdollinen - oletan.

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä