Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Päivän piristykseksi

Aloittaja Tiistai, 29.05.11 - klo:14:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.12.14 - klo:15:50
maustesilliä ja puolukoita je Ne ei ole koskaan alessa vaan ennemmin lopussa. 

Hep, hep jos silliä ruokapöytään haluat niin ei sen parempaa löydykään kuin "inlagd sill".
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Muukalaistollo

Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.

Muukalaistollo

Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.

Esmerkix


Muukalaistollo

Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.


Amanda



Fakta: minä en ikinä syö banaaneja sellaisenaan! Heldemäsalaatissa kyllä. Tulee ällö olo, ihan kuin olisin allerginen.
Se alkoi kakskymppisenä eräänä sunnuntaina Hampurissa sillä perinteellisellä sataman
Fischmarkt-käynnillä, joka alkaa ennen auringonnousua ja loppuu sen aikaan, kun viimeiset banaanit heitetään lavalta kovan huudon kera muutamalla kolikolla niille, jotka ottavat. Ilmaiseksikin joskus viimeiset. Kerran lähti iso möykky mukaan ja sen pituinen se.

Onko tytöt koskaan nähneet RL itsensä paljastajan? Mulle kävi kerran niin vilkkaassa valaistussa pikku puistossa, jonka läpi ihmisiä oikaisi asemalle. Kuin minäkin, ei ollut vielä ihan pimeäkään. Selvästi ressu ilmeestä päätellen.. katsoin eri suuntaan kuin en olisi nähnytkään. Varmaan pettyi ..

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.03.15 - klo:12:20


... Onko tytöt koskaan nähneet RL itsensä paljastajan? Mulle kävi kerran niin vilkkaassa valaistussa pikku puistossa, jonka läpi ihmisiä oikaisi asemalle. Kuin minäkin, ei ollut vielä ihan pimeäkään. Selvästi ressu ilmeestä päätellen.. katsoin eri suuntaan kuin en olisi nähnytkään. Varmaan pettyi ..

Olen, nuorempana monta kertaa...
Kerrankin meidän pihassa seisoi mies puolihämärässä ja heilutteli jotakin kädessään. Luulin että avaimia. Yritin tihrustaa ikkunan läpi, mutta vaikeaa se oli, kun pihavalaistus oli heikkoa ja minulla oli sisällä valot. Kaaret alkoivat käydä suuremmiksi ja lopulta avaimet kasvoivat valtaviksi. Menin kiireesti vetämään vessan ja siitä isäpuoleni tiesi tulla katsomaan... He asuivat viereisessä asunnossa, vessat olivat välissä. Kun hän tuli ulos, niin mies sullomaan isoa "avainta" housuihin paetessaan kadulle.

Yksi toinen tapaus sattui Sorsapuistossa, aivan yliopiston vieressä. Oikaisin puiston kautta bussipysäkille, kun vastaani tuli valtavan pitkä nainen, kuten luulin ja paljain säärin pakkasessa. Samalla hän vetäisi vihreän loden-takkinsa auki: päällä ei ollut rihmankiertämääkään. Ja se olikin mies. Juoksin hänen ohitseen aikamoista vauhtia bussipysäkille.

Kolmas kerta sattui samassa puistossa, kun olin taas juoksemassa bussipysäkille. Silloin oli kuitenkin kesä. Joku yskäisi pensaan takana ja kun tietysti katsoin sinne päin, niin valtava "avaimen" kieputus alkoi. Viime aikoina en ole oikaissut puiston kautta, kun ei tarvitse, sillä bussireitti muutettiin kulkemaan Kalevantietä yliopiston ohitse.

Amanda


Yleensä niiden päitisi olla harmittomia, kun saavat kiksinsä näyttämisestä ja toisen pelosta. Jos ei tuota olisi tietänyt, niin olisi kai pelästynytkin. Mutta se paikka oli niin pieni, ettei sitä enää olekaan. Pelkkää betonia ja muutama lyhty, ettei ainakaan raiskausta tarvinnut pelätä.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.03.15 - klo:12:48

Yleensä niiden päitisi olla harmittomia, kun saavat kiksinsä näyttämisestä ja toisen pelosta. Jos ei tuota olisi tietänyt, niin olisi kai pelästynytkin. Mutta se paikka oli niin pieni, ettei sitä enää olekaan. Pelkkää betonia ja muutama lyhty, ettei ainakaan raiskausta tarvinnut pelätä.

Minä käyttäydyin juuri niin kuin paljastelija tietysti toivoikin... pelästyin suunniltani.

Muukalaistollo

Seisooko niillä kun näyttävät vehkeensä, luulisi ettei ole juurikaan järkeä löysää lurttua kellekkään näyttää. ainakaan kadulla!  :-[
Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä