Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kenellä mielestäsi olisi presidentti ainesta eniten?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 28.06.11 - klo:09:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Google suomeksi toimii, sieltä

LainaaVallassa

Kansan keskuudessa epäsuositun ja suorastaan vihatun Oboten syrjäyttämisen vuoksi Aminista tuli suosittu ugandalaisten keskuudessa, mutta pian hän rikkoi lupauksensa demokraattisista vaaleista lakkauttamalla parlamentin ja julistautumalla diktaattoriksi. Viikko kaappauksen jälkeen hän julistautui presidentiksi, ylipäälliköksi, pääesikunnan ja ilmavoimien esikunnan päälliköksi. Pian hän perusti neuvoa antavan puolustusneuvoston, jota johti.

Pitää varoa, ketä äänestää. ettei käy noin.
Ja siksi pitää käydä äänestämässä.
Toisaalta, kenellä presidenttiehdokkaista olis rahkeita Suomen Idi Aminiksi?  .. ?

risto

.
Joopa joo.

Noita ihmishirviöitä on ollut ympäri maapalloa, ja kumma kyllä, niitä putkahtelee lisää sinne sun tänne. Länsimaissa tuo hirviömäisyys on ollut hyvin yleistä.
Kun katsotaan 100 vuoden jänteellä Eurooppaa, taitaa olla joka toinen maa syyllinen noihin tekoihin.

Mutta ei helvetissä. En minä noiden pelossa presidenttiä äänestä.
Taitaa olla korvin välissä iso vika jos sekottaa nyky Suomen tommosiin valtioihin.
Tiistaihin on tarttunut Ässän virren veisu.

Tiistai

Ripa ei pysy kärryillä...

Tuli luettua yhtä blogia, suosittelen. Eva B. vetoaa sukupuoleensa ja että pitäisi äänestää Naista  ::) Minulla on mielikuva, että on feministi.. eikö juuri Hänen pitäisi ansaita äänensä tekojen perusteella?

Eva Biaudet ja rimanalitus
17.1.2012 16:01 Olli Virtanen

Lainaa... Minä ainakin olisin kuvitellut, että naisten halukkuus äänestää miehiä olisi positiivinen asia. Mielestäni se kertoo tasa-arvoasioiden olevan Suomessa sen verran hyvällä tolalla, että ehdokasta valitessaan voi miettiä muutakin kuin oman alistetun sukupuolen edustajien saamista päättäviin asemiin. Olin ilmeisesti väärässä. Tasa-arvoa ei näköjään ole se, että kaikki äänestävät mieleistään ehdokasta, vaan se, että kaikki äänestävät naista...

En ole ollut ahkera äänestäjä, mutta vaivauduin paikalle antamaan ääneni Tarja Haloselle, koska oli Nainen. Muuta en asioista tiennytkään. Nykyään on tullut seurattua menoa enemmän, enkä äänestäisi enää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.01.12 - klo:14:55

Toisaalta, kenellä presidenttiehdokkaista olis rahkeita Suomen Idi Aminiksi?  .. ?

miten tostakin saa väännettyä vitsin poikasen ottaen huomioon että asiallista keskustelua ei synny yhtään mistään. Ketä tommonen meuhkaaminen tyydyttää? Just saatiin Ässän turpa tukkoon.

en pysy sun kärryillä. En ole koskaan ollutkaan kyydissä. Eilen taas petti huumori.
Tänään ehdit esitellä minut emman foorumilla idioottina.

Mutta Tiistai, joka tapauksessa sulla viiraa pahasti riippumatta siitä, pysynkö kärryillä.
Sun jut on olleet viime aikoina aika järkyttäviä.

Olen ikään kuin imitoinut sun juttuja ja siitäkö sinä riemastut moralisoimaan.
Se lääkäri hei!

.

Tiistai

Ei se haittaa joskus maistaa omaa lääkettäänkin  8)

Vuosi vuodelta tämä menee yhä enemmän kivireen vetämiseksi.  Tuskin kukaan muu kuin terve/Täysjärkinen pystyy enää navigoimaan näiden juttujen kanssa joutumatta itse kierteeseen. Moni on hypännyt sivuun.. turvaan?

Kohta taidan itsekin vilkuttaa, että So long, Outomaa   :-\

Ei liity forumiin, mutta Cohenin So Long on kuuntelemisen arvoinen..

http://www.youtube.com/watch?v=vZ61su9H5RU

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.01.12 - klo:16:53

kin kukaan muu kuin terve/Täysjärkinen pystyy enää navigoimaan näiden juttujen kanssa joutumatta itse kierteeseen. Moni on hypännyt sivuun.. turvaan?RU

kyllä se on tosi että näiden irvimisten kanssa psyyke vääristyy . Enää ei erota mikä on totta ja mikä kohtuullista.

Hullut ovat sanelleet jo monta vuotta tämän tallin sisällön.  oli aihe mikä tahansa niin kolmannen kirjoituksen kohdalla pannaan jo betonia perseeseen. Syynä on se että ei ole moderointia.

risto

.
Idi Aminista olisi voinut anoa jotain asiallistakin. - sitä paitsi englannin kilinen wikipedia toimii.

sisällissodan aikana kuoli 100 000 - 600 000 asukasta.

Isompi potti tuli kun hiv ja aids levisivät sotilaiden toimesta. Tähän mennessä tautiin on kuolllut noin 0,8 milj asukasta. Tartuntojen määrä on tippinut kolmanteen osaan 2000 luvulla.

Pahimmillaan 30% kaupunkien asukkaita oli saanutt hivin. Nyt enää 10%. Kovin hyvin pystytä selittämän näin hyvää kehitystä. Kova kuolleisuus hoidon puuttueessa hidasti uusien tartuntojen syntyä, on yksi selitys.

Et silleen. Ei yllä suomalaiset suurmiehet näihin mittoihin.

.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.01.12 - klo:15:21

Tuli luettua yhtä blogia, suosittelen. Eva B. vetoaa sukupuoleensa ja että pitäisi äänestää Naista 

Eipä varmaan kauan kestä, kun tasa-arvon nimissä pitää äänestää sekä miestä, että naista.

Annetaan kaksi ääntä kukin, tasa-arvon nimissä.

Ja ehdokkaiden joukossa pitäisi olla myös sukupuolineutraalipari kaikista suuntauksista, vähintäin ainakin lepso-ja homppeliparit..

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä