Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.


Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda

#1522


Siinä paloi jotain eikä sitä tiennyt ennen videon viestien lukemista,
ja mitenkähän Tupla juuri tuon laittoi.. ?

Minunkin piti tutkia, että oliko se tahallaan sytytetty vanha vene kun on niin oudossa paikassakin,  että pääsisi  juutuubisuosikkien listalle.. ja kun taustalla oli jotain rasistista mutinaa. Tapahtumapaikka on Uusi Seelanti.

Sen omistajat ovat kameran takana.. yksi videon kommenteista
LainaaNat Pearson 2 hours ago

That 'Hater' in the background was actually on that boat (which his parents own) when it caught fire along with my sister.

They had to jump off and swim to safety before that was filmed. The whole family are very upset about the whole thing.

You all need to know the whole story before you even consider adding your horrible comments.

Thanks for making a crappy situation worse for them.

Btw.. He is a New Zealander



risto

#1524
.
Katy Perry!

En tiennyt sellaista olevankaan.

Maailmanlaajuisesti Perry on myynyt yli 25 miljoonaa singleä.

344 milj katselua juutuupissa tälle

http://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw&playnext=1&list=ALHTd1VmZQRNrF9FHKX4wKsMrbVWzzXi5h


Tässä 155 milj latausta


http://www.youtube.com/watch?v=Ahha3Cqe_fk


Amanda



Kuvankaunis ainakin on. Panen kohta soimaan.

Meillä sataa toivottavasti huomenna lunta.. vähän vaihteeksi tähän jo 4 päivää kestäneeseen myrskyyn ja rankkaan sateeseen.. nytkin sataa. Mittari lähellä nollaa. Se kyllä tietäisi, että kaikki pysähtyy.. maasto on pelkkää ylä- tai alamäkeä ja korkealla. Talvirenkaita ei ole kenelläkään. Koulut pannaan kiinni ja moni ei pääse tai uskalla töihin ollenkaan, kun ei olla totuttu loskakeliin ja luisteluun autolla. Vaikka itse osaisi, niin muista ei tiedä.





Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 08.01.13 - klo:01:30
-
Mummot vois kokeilla jotain uutta lukkia


Ai me vai? Kyllä me kokeillaankin, joka päivä. 8)

Amanda

#1527
Juu joo..  ei se iästä kiinni ole!
Siksi se reseptikin Klubilla, kilo meni jo melkein huomaamatta. Vielä 3-4 kg ja sitten on uusi entinen lukki taas.. vanhat luut ei kestä ylipainoa  8)

karpalo

#1528
 Onhan tämäkin mennyt monimukaiseksi. Polkupyörästä oli takakumi pimahtanut. Ulkorengas oli kulunut puhki. Mulla on aina terävän sepelin kestävä ulkokumi. No nelisen vuotta se kesti, paljon sillä olen ajellut, n.varovasti laskien 2,5-3,0 tuhat km.

Otin renkaan irti malliksi mukaan ja menin samaan isohkoon urheiluliikkeeseen. Kaveri tutki ja tutki, ei oikein löytynyt sopivaa:

 - Tässä on nyt vaan tämmöinen, mutta tämä on kapeampi, koko on kyllä 28 -tuumainen. (Ulkolaisia ne on kaikki nykyään)

 - No otan sen sitten ja siihen sopivan sisäkumin.

Ei ollut sitäkään enää tutussa NOKIAN:n sinisessä pakkauksessa, ei, ei.

Laittelin niitä sitten kotona autotallissa paikoilleen, kovin oli piukkaa ja piukkaa ja kireetä, kun oli niin kireä se ulkokumi, piti vääntää raudoilla. Loppujen lopuksi olin väännellyt ja tunaroinut niin kauan, että kun sain sen sisärenkaan paikalleen ja pumppasin ilmaa, niin suhina kertoi, että vuotaa. Joopa joo, olin saanut rikottua sisäkumin raudoillani, eikä ollut paikkavehkeitä.

Oli kyllä omituisen näköinen sisäkumi, toi ulkolainen, mielestäni siinä oli erilaista kumimassaa eri kohdissa, paikka paikoin hauraampaa, vaikutti aivan sekundalta.

Jätin seuraavaan päivään, ottihan se pannuun. kaikki muuttuu, mikkään ei ole entisellään, varmaan pian täytyy ostaa uusi polkupyörä aina, jos vanhassa tulee vikoja. Ei noita uusia vaihdepyöriä ainakaan kannata alkaa korjaamaan itse, ei tuu mittään.

No, tänään sitten ostin Prismasta uuden sisäkumin, oli taas erilaisessa pakkauksessa Ulkolainen tietty sekin, mutta näytti selvästi paremmalta, vaikka oli aivan samanhintainen. Laitoin paikalleen pelkästään käsin ja sormin, etten riko sitäkin.

No opetus oli tämäkin. Eipä tule kehuttua erikoisliikkeitä taas vähään aikaan.

Amanda

#1529
Tuota se on nykyään. Jos ei toimi niin heti roskiin, kun ei kannata korjata. Elektroniikassa tuskin on enää sellaista käsitettä kuin quality control. Jos laite ei toimi niin saa uuden laitteen tilalle ja rikkinäinen joko takaisn tehtaalle. Niille kuulemma halvempi vaihtoehto, kuin palkata enemmän työntekijöitä.

Kummasti me ollaan suoranaisia magneetteja takuutapauksille, joka toinen uusi vehje on vietävä takaisin liikkeeseen ja näin jo vuosikymmiä. Jopa merkkitavaroita kuin Sony telkkarit (kaksi kertaa) tai National mikrouuni n. esimerkiksi.. lista olisi pitkä. Jopa uudesta pölynimurista puuttui avaamattomassa tehtaan pakkauksessa 2 putkea, sellainen harjaava malli.



Huomasin juuri, että ulkopuolisille foorumilla näkyi eilen vain yksi minun viestini.. oltiinko me Juulin seuranan Klubilla? ;)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä