Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 33 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa



Ylläpito on jo ajat sitten luovuttanut eikä yritä enää analysoida tämän oudon paikan kemiaa.. mutta jotenkin se toimii. 

Hymyilytti kyllä tämän aamun sato, taas kerran :)

Nyt:
Lainaa
Paikalla olevat käyttäjät    12 vierasta, 3 jäsentä

Tervetuloa rekkautumaan sivusta lukijat, ei me purra vaikka äkkiseltään voi siltä näyttää :P

Itse asiassa on kyllä riesa Venäjältä ja siltä suunnalta tulevista uusista, jotenkin ovat keksineet oikeat vastaukset Lexan kompakysymyksiin. Pari kymmentä päivässä lentää ulos.. mutta ei oikein viitsi gurultamme apua pyytää  8)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

Hehee, pojat. Minun arvonimeni S.S. Laziossa (calcio - Roma, Italia) on "The Incarnation of Maestrelli". Olen siis uudelleensyntynyt S.S. Lazion perustaja. Näin se käy.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#1792
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.05.13 - klo:10:46
Hehee, pojat. Minun arvonimeni S.S. Laziossa (calcio - Roma, Italia) on "The Incarnation of Maestrelli". Olen siis uudelleensyntynyt S.S. Lazion perustaja. Näin se käy.

olet osa  jotain suurempaa! Onnittelut uudelleensyntymäpäiväsi johdosta

.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 30.05.13 - klo:10:12
Itse asiassa on kyllä riesa Venäjältä ja siltä suunnalta tulevista uusista, jotenkin ovat keksineet oikeat vastaukset Lexan kompakysymyksiin. Pari kymmentä päivässä lentää ulos.. mutta ei oikein viitsi gurultamme apua pyytää  8)

Joo eihän heistäkään mitään vikaa puutu joten kyl ne tänne sopii kuhan skrivailevat jommalla kummalla kotimaisella, jotta porukka jummartaa.
Teknik sano ryssä ku saranan näki.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Outomaa


Tietenkin ja yritän katsoa tarkkaan ketä ulos heitän. Mutta nikit ovat älyttömiä kirjainrivejä ja sähköpostit samoin. IP numerot Venäjältä tai Ukrainasta.  Tieto on päässyt jollekin spämmääjien sivulle, tai joku yksityishenkilö tai kaksi näitä profiileja värkkää.. mitähän hyötyä niille siitä on. No, rahaa tietenkin, joku maksaa heille.. tai ovat virusten levittäjiä.  :o
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


AveLazio

Lienen tässä tietämätön, mutta miksi nuo itähäiriköt tänne pyrkivät. Mitä hyötyvät läpipääsystä? Ja kompasanoja voi tarvittaessa vaikeuttaa - olen käytettävissä foorumin puolustuksessa. :)
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Kyllähän tuon Captcha'n voi vaikeuttaa, mutta se estää vain bottien sisäänpääsyn ei elävien immeisten.

Itse käyn päivittäin heittämässä ulos kiinalaisia, jenkkejä sun muita täältä:  http://www.ugsaabistit.net/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl

Ei näille väkisin saiteille pyrkiville oikeastaan voi tehdä muuta kuin pyytää serverin omistajaa lukitsemaan tietyt IP:t, mutta siinä tapauksessa rysään jää monta ulkosuomalaistakin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Muuten tällainen tuli mieleeni yhestä lehtileikkeleestä, että millähän hämähäkit kohta enään metsästää kärpäsiä ja muita ötököitä ku ihmiset vie niitten seitin.

Käy lukemassa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Hyvä pointti, Snipe. Oikein hyvä. :)

Mut vieläkään en ymmärrä, mikä tässä itäisten "hyökkäyksessä" motiivina on? Kertokaa tyhmemmälle.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 30.05.13 - klo:09:41
.
On saanut lahjaksi (?) hyvän geeniperimän ja olossuhteiden pakosta ajautuu Outomaalle ja saa vierustoveriksi Aven. Lopun elämäänsä virtuaalisodassa. Voittoisaa sotaa käydään kaikilla rintamilla, kiitos hyvän sodanjohdon. Vielä 70 v voi nousta kuopastaan ja pönkää metrin halkoa telaketjuihin. Jos tulee tulitauko, silloin voi sättiä sodanjohdon eli presidentin ja pääministerin.  ja  tätä on luvassa seuraavat 20 v.
Voi kertoa lapsenlapsenlapsille kuinka oltiin Aven kanssa sodassa yks kymmentä vastaan.
Ave puolusti maailmaa ja muut kymmenen vittuilivat..

Joo, maailma meitä heittelee. Olisi luullut, että tällä geeniperimällä olisi johkaantunut johonkin ylevämpään seurueeseen. Ei se tämäkään suinkaan huonommasta päästä ole.

Sanosko, ett duulist ja kauhhi moningaltast ja vaihtelevaist on elämäm dääl, varsingi gon ollam vettem bääl.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä