Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 28 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

#1850
Vladimir "Ainafiksu" Putin julisti Sotshin olympiakisojen symbolin kunnianosoitukseksi Ryssän mainiolle rynnäkkökiväärille, Kalashnikoville (jolla muhunkin osuttiin, grr). Mutta olisko tämmöistä Rauhan Juhlaa enää idioottimaisemmin voinut avata... :o
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Pesin äsken 3 kohtalaista mattoa painepesurilla.

Olen varma että Ave tykkäisi siitä. Siinä tulee tunne että saa jotain aikaiseksi.
Moottori hyrrää kuin tiikerin dieselkone.
Suutin pärryyttää kuin 1500 laukausta minuutissa.
Jos on sopiva alusta se antaa mukavan kaiun.


Eikö ole miehekäs vehe



risto

#1853
.
Omistettu Avelle

Kannattaa ensin liottaa yön yli pyykkiaineessa



http://www.youtube.com/watch?v=uKXP4w5qlmw

sniper

Joo tuo on tuttua hommaa ja olet valinnut kunnon eli laatumerkkisen pesurinkin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


risto

,
Noita on tullut rikottua jo muutama. Jäätyy rikki tai ei tarvitse kuin tallata pistoolin päälle.

.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.06.13 - klo:22:56
,
Noita on tullut rikottua jo muutama. Jäätyy rikki tai ei tarvitse kuin tallata pistoolin päälle.
.

Mä pidin mun releeni lämpimässä autotallissa ni ei pakkanen pannu ja letku pistooleinen oli roikkumassa seinä hyllykössä, mulla oli tämän vanhemmanmallinen rele 5.85 M Plus. Suvereeni ruisku.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 02.06.13 - klo:13:00

Naamakirja tarjosi jotain yhteisöä, joka saattaisi kiinnostaa ja siinähän oli tuokin:

Kielletyt sanat ja sanonnat  https://www.facebook.com/groups/kielletytsanat/members/  Kohta 10 000 jäsentä.

Onko mahdollista, että jotkut tuohon uskoo?
"Tälle listalle lisättyjen sanojen ja sanontojen käyttö on täten kielletty universumin säännöissä (§3.2) niiden ihmiskunnan psyykeä rappeuttavien vaikutuksiensa vuoksi."

Minkä universumin? Ja since when se ymmärtää suomen kieltä?? En viitsinyt tutkia, ehkä joku teistä tutkii, onhan täällä tutkijoita.


Facebook on täynnään näitä jäyniä. On käytykin keskustelua siitä, pitäisikö kaikki huumorintajuttomat amp... siis pitää poissa kyseisestä paikasta, esimerkiksi juuri tuoltakin osastolta.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#1858
.
Minulle riittää jos käpslokkien käyttö on kielletty. Minkähän takia se muuten on edes keksitty tietsikkaan.


Դա բավարար է, եթե դուք käpslokkien արգելվում է. Ինչու եք կարծում, որ հակառակ դեպքում նույնիսկ հորինել իմ համակարգչի համար.

Samma po urdu
ممنوع ہے تو یہ کافی ہے. تم اسے کیوں دوسری صورت میں بھی میرے

karpalo

#1859
Pitäiskö alkaa opiskelemaan urdua ?

Näyttää aika hauskalta, ainakin alkeita pitäis harjoitela, mukavia ja taipuisia kuvioita kumminkin

Kiinassa taas on mielestäni suoria symmetrisiä juttuja enemmän, numerot näyttää ihan meikäläisittäin tutuilta:

我们的汉语教师协会于2012年5月8日下午五点举行了理事会会议。此次会议中我们共同交流并商讨了下列事宜:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä