Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#1880
Sellaista se siellä usein on, tarkkoja ovat ruohon pituudesta ja pensasaidan siisteydestä. Mutta noilla alueilla tahtoo olla joka talossa ainakin yksi koira.. lapsia on harvoissa taloissa ja sen haistaa varsinkin, jos on vähän sadellut. Isannät ja emännät eivät usein viitsi kävellä kovin kauas sen takia..
Pojalla oli jonkun aikaa vuokralla sellainen rivitalon pää, kahden talorivin välissä polku ja muutama pikkupensas.. kerrankin sateen jälkeen pidin henkeä, että pääsi siitä ohi :P  Mutta kun kohteliaasti pyytää ymmärrystä, niin rivitalojen päässä oleva pikkunurmikko kierrettiin koirien kanssa, kun poika laittoi nätin pyynnön, että "tällä nurmikolla leikkii meidän pikkutytöt ja että pliis" jne. Ihmeesti auttoi, kakan ja pissanhaju loppui heti.

Talot on nyt hyvin halpoja siellä, se asuntokupla kun puhkesi ja pankeilla on enemmän taloja kuin tarvitsevat.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 13.06.13 - klo:23:32

Sinne kannattaa mennä sairastelemaan vanhoilla päivillään.


Vaimon sukulainen joutui Minnesotassa autokolariin. Tapauksen piti olla täysin selvä, siis vastapuoli aiheutti sen ajotavallaan. Mutta ei, asiasta tehtiin monimutkainen vakuutusyhtiön asianajajien avulla.

Viivyteltiin maksuissa niin, että isäntä, joka oli joutunut sairaalaan, toinen jalka jäi vielä jäykäksi, niin he joutuivat myös myymään asuntonsa sairaalamaksujen takia.

Jonkinlaisia korvausten rippeitä tuli muutamien vuosien jälkeen, osa hupeni omien asianajajien taskuihin. Sellainen se on, unelmien USA.


AveLazio

Hyviä pointteja edellä. Ja niin tyypillisiä ja todellisia.

Mutta USAssa saa pyssyn supermarketista - sitten vaan odottelemaan ryöstöyritystä pistooli mukavasti povitaskussa. Nam. Jos se yrittäjä olis vielä narkkarineekeri.  ;D

Mutta ehkä olen liian vanha sinne lähtemään. Hm. Ankaraa harkintaa nyt. :-\ :-\ :-\
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Mitä sinä tekisit pyssyllä, ex-sotahullu? Niin! Ampuisitko siis omaan polveesi... Ei ihme, että sut heivattiin ulos intistä vaikka itkua väänsit. Voivoi...
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Rrape, anteeksi, en halunnut pilkata sitä armeijaurasi tyssäämistä. Kerjäsit minua mainitsemaan sen. Susta olis tullut varmasti kunnon sotilas. Älä tuota nyt enää murehdi!
At a narrow passage there's no brother, no friend


karpalo


Jospa jatkaisin, kun epäilen, että olen tämän saitin Nestori.

Siihen aikaan 1950- luvulla kun polttelin kavereiden kanssa pilliklubia halkopinon takana.....(tauko, siis taiteellinen tauko)..,

Niin siis siihen aikaan, luultavimmin Ave-nyssykälle vaihdettiin kakkavaippoja, jos vielä silloinkaan ? Sitäpaitsi vaippoja ei ollut myynnissä, koska niitä ei ollut vielä keksitty.

Avellakin oli luultavimmin takamuksissaan joitain rättejä, toivottavasti niitä oli välillä huuhtaistu jossakin lähteessä.
.............

Oikaise Ave historiantietämystäni siltä osin mikä meni väärin.

AveLazio

Kyl kyl Avesta tuli sotilas vasta 1970-luvulla, jolloin Peens ja Rrape ja muut nykyiset huru-ukot odottelitte jo paikkaa kunnalliskotiin. Jep.

MUTTA: Kumpikaan teistä ukkeleista ei ole ollut sodassa. Ette tiedä MITÄÄN siitä, kun ammutaan kovilla vihollisia ja ne ampuu kovilla minua kohti. Teidän kovin sotakokemuksenne on intin sotaharjoitus......................................... :D :D :D :D

Niin että älkää nyt ukko raiskat tulko ihan heti opettamaan näistä asioista sodankäynyttä miestä. (Tiedän teidän olevan mulle kateellinen tästä; se näkyy joka tavusta itkuviesteissänne. Olkaa vaan kateellisia, nössöt. 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#1887
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.06.13 - klo:20:50
Kyl kyl Avesta tuli sotilas vasta 1970-luvulla, jolloin Peens ja Rrape ja muut nykyiset huru-ukot odottelitte jo paikkaa kunnalliskotiin. Jep.


Olen Suomenlinnasta lähtenyt täyspakkauksen kanssa alikessuna ja johdattanut ryhmäni taisteluihin v.1962. (siis taisteluharjoituksiin, naisille tiedoksi) Yksikin Hesalainen kaveri ilman lupaani laittoi, siis santsasi lihapullia saappaanvarteensa ruokapaikalla.

Ajattele Ave, mikä vastuu oli minulla? Täytyi mennä kaverin luo ja sanoa:

- Lihapullat pois saappaanvarresta ja heti !!

Hesan kundi oli sentään paikallinen nuorisorikollinen. Poika kyllä totteli, muuten olisin päästänyt läpi?

Tuommoisissa tilanteissa kovenee mies kuin mies, icke sant ?

AveLazio

Sneep, asiaviesti. Kyllä rauhanajan joukkojenhallinta on yhtä vaikeaa kuin sota-ajan. Arvostan tehtäviäsi.

Mutta kun ammutaan kovilla kohti, niin pakka sekoitetaan uusiksi. Usko pois.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Frux

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 14.06.13 - klo:22:11
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.06.13 - klo:20:50


MUTTA: Kumpikaan teistä ukkeleista ei ole ollut sodassa. Ette tiedä MITÄÄN siitä, kun ammutaan kovilla vihollisia ja ne ampuu kovilla minua kohti. Teidän kovin sotakokemuksenne on intin sotaharjoitus......................................... :D :D :D :D



Kiitos sun opetusten.Tuolla tietomäärällä, mitä olet syytänyt foorumiin 5 vuoden ajan, sillä ampuisi sekä omat että naapurin jalat.
Ja jos vielä jäisi sen kaatuvan panssarin alle, niin se vituttaisi oikeesti-.

.

Jo me naiset olisimme viiden vuoden ajan jankanneet synnytystuskista ja siitä, onko joku säästynyt niiltä täysin, ja joku "sivari" käyttänyt epiduraalia, niin kyllä teitä miehiäkin alkaisi jo kyllästyttää nuo samat jutut.

Eikö teillä raukoilla ole enää mitään muita miehuuden merkkejä jäljellä kuin sotajutut?

Anteeksi vain, Ave, mutta siinä asiassa, että olet rahasta tappanut ihmisiä, ei ole mitään kehuttavaa. Sinuna pysyisin vaiti koko jutusta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä