Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 37 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Hankalalta näyttää Kuusamo'laisille jos yrittää ulkona siittää niin sitä ei tutkijat laske mikskään, aattele ny vähä juhannus aatto hyvännäkönen tyttölapsi vieressä ja sulla iskee ja alkaa ottaan eteen, mutta eihän se kannata ku ootte ulkosalla ja Geenitutkijat ovat kiinnostuneita vain sisäsiittoisista kuusamolaisista. ;D  ???

Klikkaa lukeaksesi. Lisää Kuusamolaisista siis mitä asia oikein koskee.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Saman sisäsiittoisuuden takia sairauksia on tutkittu Islannissa, kun kansa on yhtä tai vielä pienemmästä geenipoolista.. kun  eristyneisyuydensä takia vain muutama perhe muutti sinne aikoinaan. Luin joskus pitemmän artikkelin asiasta.

Juuli Hukkaskukka

.
Voi kauhia vallan. Minun koneeni on sisäsiittoisesti Windows XP. Ja se kuulemma loppuu. Mitä minun pitäisi tehdä.
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa. Onko mentävä taas DNApuotiin. No, se on minulle tuttu paikka.  :'(

Juuli
.
reino & aino hukkanen

risto

Jotkut maksavat netistä 40€/kk. Sillähän saisi joka vuosi uuden koneen.

Esmerkix

Tea Karvisen valokuvanäyttely Seitsemisen luontokeskuksessa maaliskuun ajan. Ehkä käyn katsomassa sen huomenna.

Amanda

Outomaalaisille omistan,
älkää unohtako sisäistä lastanne! Ja Rrapelle myöhästynyt synttärivideo:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pfxB5ut-KTs

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 15.03.14 - klo:16:40
.
Voi kauhia vallan. Minun koneeni on sisäsiittoisesti Windows XP. Ja se kuulemma loppuu. Mitä minun pitäisi tehdä.
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa. Onko mentävä taas DNApuotiin. No, se on minulle tuttu paikka.  :'(
Juuli

Eihän se tämä winukka XP lopu vaan sen turvareikä päivitykset ja muut ohjelmalliset apulaitteet jäävät veks.
Mutta pärjäät XP:n kanssa ihan ok kuhan vain pidät hyvän antivirus ja spam siis toisin sanoen haittaohjelmien esto ohjelmasi aina ajan tasalla.
Löytyy runsaasti hyviä sellaisia paketteja niin silloin et tarvitse mitään Windows defenderiä.
En mainitse mitään näistä nimeltä ellet kysy!

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: sniper - 16.03.14 - klo:17:30
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 15.03.14 - klo:16:40
.
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa. Onko mentävä taas DNApuotiin. No, se on minulle tuttu paikka.  :'(
Juuli

Eihän se tämä winukka XP lopu vaan sen turvareikä päivitykset ja muut ohjelmalliset apulaitteet jäävät veks.
Mutta pärjäät XP:n kanssa ihan ok kuhan vain pidät hyvän antivirus ja spam siis toisin sanoen haittaohjelmien esto ohjelmasi aina ajan tasalla.
Löytyy runsaasti hyviä sellaisia paketteja niin silloin et tarvitse mitään Windows defenderiä.
En mainitse mitään näistä nimeltä ellet kysy!

Paljon kiitos.
Minulla on avast. Se on toiminut. Pari kertaa mestannut troijalaisen.
Ei minun ei tarvi enää yöunia menettää. :D
.
reino & aino hukkanen

sniper

Koeta selvittää onko siinä Avast'issa spam support eli spämmi tuki, se on spämmien ja sähköpostin kautta kun koneen tunnuksia varastellaan.

Siis syytä olla varovainen kun jonkun mailin avaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä